Volledige versie bekijken : cyclus wijzigt elke maand :(
imane
31 January 2009, 22:36
goede avond ladies
een vraagje: mijn cyclus is elke maand langer en langer.
Hoe komt dat? Iemand ervaring? heel vervelend om je vruchtbare periode te kunnen weten. Ik denk dat daar iets is misgegaan. Ik lag er deze maand weer een aantal dagen verder vanaf en juist in die periode niet geklutst natuurlijk...
bejes
31 January 2009, 22:40
Hallo,
Ja dit is het nadeel als je de pil niet meer neemt dan is het wel normaal dat je onregelmatig bent. Het beste om zwanger te raken is gewoon om de 2dagen te klussen. tja... tis natuurlijk wel wat veel maar misschien wel de moeite waard hè. Groetjes
imane
31 January 2009, 22:58
dag bejes
ik was de eerste maanden na pilloos te zijn heel regelmatig. daarom dat ik al ongerust begon te worden. inderdaad veel maar daar heb ik het wel voor over ;)
ben benieuwd wat het gaat geven deze maand. als het deze maand niks word, maak ik een afspraak bij de gynaecoloog.
greetz
bejes
31 January 2009, 23:34
Hallo,
Ik zie dat er bij jou ronde 12 opstaat dus jullie zijn al bezig van vorig jaar dan. Jammer dat zo lang duurd tja je zal wel alles al geprobeert hebben zeker ik ben nog maar een beginner zal ik zeggen maar heb al heel veel gezocht naar tips en waarom het soms niet kan lukken maar dat zal jij ook wel al weten zeker? Groetjes
imane
1 February 2009, 23:05
jahoor ben al een jaar bezig, omdat mijn gynaeco zei dat je toch wel een jaar kunt wachten tot er verder ingegrepen moet worden. heb de eerste maanden niet echt geteld enzo. maar na een aantal maanden, begon ik het al warm te krijgen en ben dan mijn cyclus beginnen volgen. de eerste maanden waren die mooi 28 dagen, dan een periode gehad van 20dagen ongeveer of zelfs korter. nu zit ik al aan 35. In juli heb ik ook al een jaarlijks onderzoek gedaan bij gyn en alles bleek in orde.
Heb eigenlijk niet veel geprobeerd: met de heup naar boven na het klutsen, ongeveer 10 min= ben zelfs eens in slaap gevallen zo...
ik heb wel al veel gezocht nr info op internet, vooral theorie die eigenlijk belangrijk is om te weten, maar die vind je hier ook terug op deze site bvb eicel 24h leefbaar en de zaadcel 48-72h naargelang zijn snelheid. stress is een hele grote risicofactor, men onderschat deze veel te veel. gewichtschommelingen zouden ook gevaarlijk zijn. maar de natuur kan ook eens tegenwringen zonder enige reden. thats reality!
en waar heb jij je tips vandaan? zoals? xxx
bejes
1 February 2009, 23:34
Hallo,
Ja je zal waarschijnlijk al de zelfde sites bezocht hebben als ik, vooral dat om de 2dagen klussen vind ik intersant en ook nog na je zo gezegde eisprong want ik weet iemand die zelf zwanger is geworden op de 26ste dag van haar cyclus en als vrouw klaarkomen na de zaadlozing dat zou ook heel goed zijn. Niet te veel aan sport doen zowel jij als jou man. maar je zal da wel allemaal al gelezen hebben zeker? xxx
Kelly
2 February 2009, 09:23
Niet te veel aan sport doen? Is sport dan slecht voor de vruchtbaarheid? Dat zou mij toch verwonderen?
mini
2 February 2009, 10:14
Ik denk dat sport helemaal geen kwaad kan. :/ Integendeel, als je beiden genoeg beweging hebt, zal dit enkel maar ten goede komen.
Sauna en dergelijke is niet goed, niet voor de man zijn zwemmertjes als voor een zwangere vrouw.
bejes
2 February 2009, 10:26
Hallo,
Ja ik heb dit echt gelezen dat te veel sport niet goed is ik zal straks even terug opzoeken waar ik dat gehaald heb. groetjes
bejes
2 February 2009, 10:33
Hallo,
Hier ben ik al met een site maar het is niet dezelfde als waar ik het gelezen had maar twas de eerste dat ik nu vond
http://www.zwangerstraks.nl/sport.php. Daar staat dat te veel en intensief sporten de vruchtbaarheidshormonen kan doen verminderen,
natuurlijk zal je wel mogen sporten en ik geloof wel dat da goed is ik dacht zeker dat da geen kwaad kon maar toen botste ik op zo een paar websites waar in stond dat te veel zeker niet goed is om zwanger te willen worden. Groetjes
mini
2 February 2009, 10:40
lol.
Geloof niet alles wat op internet staat. :)
Sport is goed, al altijd al geweest. En om een paar voorbeelden te stellen.
Kijk naar kim clijsters, Tia hellabaut,... hebben allemaal jaren aan TOPsport gedaan en zijn toch ook zwanger geworden. :)
Ok, we weten natuurlijk niet hoelang ze al bezig waren, maar eerlijk, 'k denk niet dat het iets uitmaakt.
M'n gyné had gezegd dat beweging héél belangrijk was. En hem geloof ik eerder dan zo'n site :)
imane
2 February 2009, 20:43
tof dat we zo van elkaar tips kunnen uitwisselen en er samen over kunnen spreken. ps: die 2 sportmadammen hebben het wel wat rustiger aangedaan toen ze met een zwangerschapswens zaten, dus ik geloof ook wel dat sport goed is, maar met mate. En je weet natuurlijk niet hoe ze zwangerschap zijn geraakt hé, natuurlijk of met een beetje hulp van de gyne. Mijn vriendin heeft eens helder bloed verloren tijdens het badmintonnen toen 8 weken was, ze is daar onmiddelijk mee gestopt. JE zou denken dat dit geen agressieve sport is, maar ik geloof wel dat je best een beetje voorzichtig ermee omgaat.
ja beweging is belangrijk voor je bloedcirculatie enzo dat moet je blijven doen ook al ben je tegen het einde v je zwangerschap.
Inderdaad sauna is not good voor de zaadcellen, die kunnen geen temperaturen aan boven de 37 graden, die verdragen zelfs nog minder daarom hangt de p§§§§ buiten het lichaam. als je dus met een infectie zit, is dat soms ook pech hebben. er zouden naart schijnt "homeopathische" kruiden bestaan die de zwangerschap stimuleren, maar verder weet ik daar ook niet het fijne van. het zou vroeger veel gebruikt worden. slaapwel allemaal x morgen zware dag. ik wens nog voor het slapen gaan dat ik en iedereen op dit forum dit keer zwanger zal zijn en blaas mijn geurkaarsje uit.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.