PDA

Volledige versie bekijken : hoofdpijn

Mientje
31 January 2009, 10:14
Hallo,

Het is weeral een tijdje geleden dat ik hier nog ben langsgeweest. Maar ik heb een vraagje. Ik ben nu 13 weken zwanger en heb eigenlijk nooit ergens last van gehad, zelfs geen misselijkheid. Nu ben ik sinds woe nie zo best geweest. Tis moeilijk te zeggen of het nu van de zwangerschap komt of dat er een griepje aan het groeien was. Gisteren was ik wat beter maar had ik nog barstende koppijn. Vannacht heb ik heel slecht geslapen hierdoor. Het is zo'n rare hoofdpijn. Als ik mijn hoofd beweeg, is het precies dat mijn hersenen helemaal mee bewegen. Nu heb ik dit nog steeds. Als ik stil zit heb ik bijna nergens last van maar als ik mij bv. buk is het precies dat alles naar voren beweegt en er gaat uitvallen. Ik weet het is een rare beschrijving maar zo voelt het. Voor de rest ben ik niet ziek. Wat ik wel nog heb opgemerkt is dat is sinds donderdagavond uitslag heb op mijn borsten en buik. Heb hier wel geen last van maar vind het zo vreemd.
Kan dit gewoon van de zwangerschap zijn of zou het toch iets anders zijn? Ik vind het zo moeilijk. Kan het ook niet aan mijn ventje vragen want die zit al een paar dagen in het buitenland en komt pas vanavond thuis.
Ik ga denk ik sebiet wel een Dafalgan nemen (dit mocht van de gyné) want zo kan ik helemaal niets doen.

Groetjes,

Mientje

ka80
31 January 2009, 12:45
Dafalgan mag, ik zou dat maar nemen, met zo'n hoofdpijn! Die uitslag had ik ook, maar al wel eerder dan u, zo vanaf week 7 al (zo van die hele kleine mini pukkeltjes). Dit gaat wel over hoor, moet je je geen zorgen over maken, als het toch niet weggaat kan je eens naar de dermatoloog gaan maar het is volgens mij puur hormonaal.

mammiii
31 January 2009, 14:48
pFF ben echt niet tiptop vandaag.. Ook barstende koppijn en enorme brandend maagzuur.:(
Het is echt niet te doen.Als ik wandel ist psies dat ze mijn hoofd inkloppen.. en draaaien maar. heb gebeld naar gyne, omdat ik een pijnstiller wou nemen. maar ze zei dat ik vndaag nog moest komen,voor mijn bloeddruk en eiwit te testen.Maar ik heb gisteren fles champagne gekregen voor de zwangerschap te vieren. Kheb maar 1 klein glaasje gedronken. En die nacht zelf alles trg uit gespogen.Pff gezellie.

Nala'tje
1 February 2009, 12:17
hey mientje, de hoofdpijn die je beschrijft lijkt mij op migraine te lijken.
verschrikkelijk pijnlijk!
ik hoop dat je dafalgan heeft geholpen!

groetjes

L@yla
1 February 2009, 12:59
hoi mientje,
ja zoals nala zegt migraine of sinusittis het lijkt er erg op ik had het vorige week en idd het beste is stilliggen rusten en dafalghan

veel beterschap
layla

Mientje
1 February 2009, 22:28
hey,

Ik heb gisterenmorgen een Dafalgan genomen maar dit hielp pas laat in de namiddag en tegen de avond was het weer verergerd. Voor ik ging slapen heb ik dan nog een halve Dafalgan genomen. Vanmorgen was het al veel beter en heb nu bijna geen last meer. Ik heb daar eigenlijk nog nooit last van gehad. Hopelijk blijft het bij deze ene keer.
De uitslag daarentegen heb ik wel nog maar het één zal wel niet met het ander te maken hebben. Ik hoop alleen dat het niet erger wordt en dat het weer weggaat.

xxx
Mientje

mammiii
3 February 2009, 10:56
ben dus naar kliniek gegaan zaterdag, khad een te hoge bloeddruk. Ze dachten dat ik zwangerschapsvergiftiging had.Gelukkig niet.
Heb dus een migraine-aanval gehad. En voor de vrouwen met zwaar maagzuur, zantac moet je nemen. Gaviscon is veel te licht.En het helpt prima. Want het waren pijnlijke dagen.

mammiii
3 February 2009, 13:11
Bij migraine nam ik altijd 2 dafalgans en 1 motilium, dokter heeft het zo gezegd en ik kan altijd me migraine wat voorkomen. Mr nu dak zwanger ben neem ik niets! , enkel rust.