Volledige versie bekijken : Het gaat niet over rozen
Dag iedereen,
Allereerst is het voor mij een opluchting om te lezen dat blijkbaar velen ook moeite hebben om zwanger te worden.
Hier lijkt het wel alsof iedereen in no time zwanger is, zelfs vriendinnen die net als ik een hele onregelmatige cyclus hebben. Frustrerend soms...
AL gun ik iedereen zijn geluk!
Ik ben begin augustus 2008 gestopt met de pil (na 14 jaar) en mijn cyclus schommelt sindsdien tss de 28 en 42 dagen.
Gelukkig is alles wel in orde, en krijg ik een eisprong... maar hét wil maar lukken lijkt wel.
Op dit moment zit ik op dag 35 en heb ik net ontdekt dat ik weer wat bruinverlies heb :-( Weer nikske dus.
Wij gaan dus ook weer moeten gaan voor ronde nr 7 vrees ik...
Het is vreemd hè, het feit dat je graag een kindje wilt. Wat het doet met je lijf en je hormonen...
Al moet ik toegeven dat ik me in tijden niet zo goed heb gevoeld als nu. Die rommel (pil) uit je lichaam doen bij mij wonderen aan mijn humeur haha ;-) Al is de teleurstelling nu wel weer een feit, ik voel me beter in mijn vel dan vroeger. Dat is gelukkig wel een positief punt.
Allé, hopelijk hebben we veel aan elkaar de komende tijd. Ik kan het in elk geval goed gebruiken, deze uitlaatklep.
Groetjes, Bo
ka80
30 January 2009, 18:11
Welkom Bo en ik hoop dat het snel mag lukken voor je!
L@yla
30 January 2009, 18:24
hoi bo,
welkom hier, ook hier gaat het niet zo vlot! maar deze site helpt:)
gr
layla
Kelly
30 January 2009, 18:38
Welkom Bo! Hopelijk is de zevende ronde de beslissende ronde voor jou! :-)
bejes
30 January 2009, 18:48
Hallo Bo welkom op dit forum, ja inderdaad lukt het niet altijd onmiddellijk zelf heb ik er nog ervaring mee maar ik ken toch heel wat vriendinnen die meer dan 7maanden bezig zijn geweest en uiteindelijk is het toch wel gelukt zonder enige hulp van dokters. Gewoon lekker ontstressen en het zal wel raak zijn deze keer ;) groetjes
Dank jullie, we zullen wel zien wat de toekomst in petto heeft voor ons hè :-)
Weet je wat ik wel vreemd vind, sinds ik gestopt ben met de pil heb ik mijn ms maar heel kort (amper 3 dagen) met heel weinig bloedverlies en weinig pijn. Terwijl ik vroeger (voor mijn pilgebruik) altijd 2 dagen doodziek thuis in bed lag.
Nu ook weer, sinds gisteren heb ik dus wat bruinverlies eigenlijk. Te weinig om een normale menstruatie te zijn :s maar het is er wel...
Ik ga er maar vanuit dat het mijn ms zijn. Ben wel benieuwd of ze nog 'normaal' doorkomen vandaag of morgen.
mini
31 January 2009, 19:12
Bo, bruinverlies mag je niet als je eerste dag van je MS rekenen. :)
Je mag beginnen tellen vanaf de dag, dat je echt helder bloedverlies hebt. :)
imane
31 January 2009, 22:33
goede avond ladies
een vraagje: mijn cyclus is elke maand langer en langer.
Hoe komt dat? Iemand ervaring? heel vervelend om je vruchtbare periode te kunnen weten. Ik denk dat daar iets is misgegaan. Ik lag er deze maand weer een aantal dagen verder vanaf en juist in die periode niet geklutst natuurlijk...
veerle
1 February 2009, 11:46
hey bo,
hier zijn de ms ook een zaligheid geworden :)
was met de pil ook altijd ellendig en ziek van de ms
en nu merk ik soms niet eens dat ze er zijn :)
imane, ik kan je hier niet mee helpen :s mijn cyclussen zijn altijd 28 dagen
slechts 2 maand dat het anders was maar dan was het ene keer 4 dagen te vroeg
en ene keer 2 dagen later dat was wss door de vliegreis toen ...
xxx
xx
x
Bo
3 February 2009, 13:31
Hi Imane,
ik heb het de eerste maanden na het stoppen met de pil ook gehad dat ze steeds langer en langer werd.
Ik had er ook grote moeite mee om de vruchtbare periode te 'prikken' omdat het telkens zo wisselde. Mijn gyne stelde dat het tss de 20 en 28ste van mijn cyclus gebeurde. Van een goeie vriendin heb ik dan haar ovulatietesten gekregen (omdat zij al zwanger was ;-) ) en ik moet zeggen dat dit een gemak is. Dankzij deze testjes bleek ik ook iets vroeger mijn eisprong te hebben dan we eerst dachten, dus ik ben er heel blij mee. :-) Misschien is het ook iets voor jou?
Veerle, idd een zaligheid hè ;-) Intussen zijn ze zaterdag iets meer doorgekomen en intussen ben ik er ook weer vanaf.
Nu kunnen we er weer aan beginnen.... *ting* ronde 7 *ting*
XXX
chikaka
3 February 2009, 18:12
hoi dames,
bij mij loopt het ook niet over rozen. ik dien clomid te nemen en dan een prikje.. Helaas heeft dit voor mij bijna geen zin. Ik mag de pillen maar 6 maanden nemen maar mijn vriend is bijna nooit thuis... In mei hebben we misschien meer geluk, dan is hij een maandje thuis...
grxxtz
ongeduld
8 February 2009, 10:22
hallo chikaka
klopt jouw banner? Indien ja, dan denk ik dat ik een lotgenoot gevonden heb. Ik zit ook ergens in de 100, ik weet gewoon niet meer hoeveel dagen ik overtijd ben. Eind februari naar de gyn, het zal ook clomid worden denk ik. (gyn heeft dit in mijn vorige afspraak laten vallen)
chikaka
9 February 2009, 09:34
Dag ongeduld,
nee, mijn banner klopt niet, ben nu op dag 17 en moet zowieso mijn eisprong hebben met clomid.
Ik heb een vraagje voor degene die al clomid hebben genomen. Hebben jullie ook veel pijn gehad aan jullie eierstokken?
groetjes
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.