PDA

Volledige versie bekijken : Hi allemaal...

Bo
30 January 2009, 17:15
Ik zal me eerst en vooral maar even netjes voorstellen... dan weet iedereen meteen wie ik ben ;-)

Ik ben Viola, nu nog eventjes 29 jaar (die 30 komt echt snel dichterbij nu... ai ) en een half jaartje getrouwd met Geert.
Wij wonen al 4 jaar in ons huis in Bree, en hebben een schat van een franse bulldog Bo.
Na lang zagen bij mijn ventje, mocht ik dan toch stoppen met de pil, nu al meer dan een half jaar geleden.
Het gaat echt niet makkelijk, om zwanger te worden bij ons. Zeker niet na 14 jaar pilgebruik, en een onregelmatige cyclus.
Laat me maar zeggen dat de moed me in de schoenen is gezakt...
Daarom ben ik blij dat ik dit forum tegenkwam. Ik hoop net als velen hier een plekje te vinden waar je je hart kan luchten,
omdat het toch niet iets is waar je met Jan en alleman over loopt te kletsen.

Als je nog iets wilt weten... gewoon vragen dus! ;-)

Groetjes,

Viola

mammiii
30 January 2009, 17:29
Hey Bo!
Alvast Welkom! Je kan hier idd je hart luchten-Is enorm handig als je vraagjes hebt of problemen.
Op dit forum zal je wel meestal een antwoord op je vragen krijgen. (steun enzov.)
Het is niet altijd even makkelijk om zwanger te geraken mr geef de moed niet op! Je kan zo'n ticker gebruiken op dit forum, en ook kan je daarop zien hoe en wat van je eisprong.

Alvast veel Succes ;)
Groetjess

Bo
30 January 2009, 17:42
Dank je mammiii!
Ik heb hem even aangemaakt...
Nu, ik ben al sinds een 2 maanden ovulatietesten aan het gebruiken, die had ik van een goeie vriendin gekregen die ondertussen zelf al 3 maand zwanger is. Het is voor mij een stuk makkelijker zo om mijn vruchtbare periode te bepalen (anders is het echt 'op goed geluk')
En toch, nog steeds niks... Maar ja, ik denk dat er zo nog vele anderen zijn hier.

isabelga
30 January 2009, 18:31
Hey Bo! Welkom op het forum! Dit is de perfecte plek om je hartje te luchten! Een hoop vrouwen onder elkaar! echt gezellig!
groetjes

Laurence
31 January 2009, 09:40
Welkom Bo :)

Lottebol
31 January 2009, 12:33
Welkom, Bo!

mini
31 January 2009, 19:03
Welkom! :)