Volledige versie bekijken : Zw-testen KV
Twinkel
4 April 2011, 08:54
Hey,
heb een vraagje, over de zw-testjes van kv van 2 voor 5€.
Zijn die lijntjes al aanwezig en kan je die daardoor door het licht een klein beetje zien. Of verkleurt da echt maar op moment van de test.
Ik denk echt da ik een heel licht lijntje gezien heb, maar ben nu zo onzeker.
Of zou ik een andere test kunnen kopen die gevoeliger is???
Help, tot hier toe ging alles goed om te wachten voor te testen, maar nu er hoop is... aaaah
wendyke
4 April 2011, 09:01
Heb je het tweede testje ook gedaan ?
Ik heb die test ook gekocht en er stonden onmiddelijk 2 streepjes, dus werken doen ze hoor !!!
Als er 2 streepkes staan, denk ik da we je proficiat mogen wensen !!!
Als je de test uit de verpakking haalt zijn er geen streepjes te zien !!
gr
Mieke
4 April 2011, 09:11
Als je niet zwanger bent staat er echt niks hoor. Zelfs als je het tegen het licht houdt, staat er helemaal niks op. Dus als je lichtjes iets ziet mag je echt wel hopen :-)
Twinkel
4 April 2011, 09:20
Zou ik meer zekerheid krijgen als ik in de apotheek zo'n testje haal die je normaal al voor je nod kan gebruiken? En welke zijn deze?
Sorry voor de vragen, maar weet echt ni of ik nu al blij mag zijn, maar wil toch nog wat voorzichtig zijn, tis allemaal zo verwarrend nu.
kyanoke
4 April 2011, 09:27
doe gewoon die tweede test van het kruidvat als je die nog hebt, als er dan ook iets verschijnt dan mag je zeker zijn dat je zwanger bent
kyanoke
4 April 2011, 09:28
of post die test hier is
tiger
4 April 2011, 09:41
Ik hoop met je mee dat de test betrouwbaar is!
Maar zoals de meiden zeggen, als je de test pas uit de verpakking haalt is er helemaal geen streepje te zien, zelfs niet in het licht.
Ik heb ook die testen thuis ook liggen en hoop dat ik ze tegen volgend weekend kan gebruiken ;)
Ik had al een negatieve test gedaan bij die van KV en dan waar niks, nada, noppes op te zien, zelfs ni als je het tegen het licht hield. (dju, wat zijn we toch erg :p)
De positieve test van ons brusje, was er weer één van KV en die was toch duidelijk positief.
Mss is de concentratie HCG nog ni hoog genoeg in je urine, als je één of twee dagen wacht, zal het normaal duidelijker zijn. ;)
En die van het KV, daar kan je al positief mee testen 4 dagen voor je NOD.
Ik heb normaal een cyclus van 31 dagen en had al een duidelijke positieve test op dag 29 :)
Twinkel
4 April 2011, 09:45
Ik denk da ik gewoon morgen nog eens ga testen, ga een beetje kuisen om mijn gedachten wa te verzetten...
stamperke
4 April 2011, 09:47
als het niks was hier kwam er ook geen 2de streepke op en ook geen indroogstreepke,zou ook mss nog ééntje doen binnen 2 dagen en als je echt nie kan wachten vandaag nog ééntje,ben heel benieuwd ;)
snoezel
4 April 2011, 10:11
normaal zeggen ze 48u wachten hé :D maar ja, ik was ook zo LOL
die testen van de apotheek zijn minder gevoelig dan die van kruidvat. dus daar ga je waarschijnljk dan helemaal niet positief mee testen.
geduld is een mooie deugd :devil:
en na de positieve test nog eens 36 weken wachten :rolleyes: ;)
Twinkel
4 April 2011, 11:03
en na de positieve test nog eens 36 weken wachten :rolleyes: ;)
En dan zeggen dat vrouwen de meest ongeduldige wezens op aarde zijn... Verschiet ge daar dan nog van...:)
Liefde is...
4 April 2011, 11:07
Ik heb bij deze testjes alleen maar 2 streepjes gezien toen ik ook effectief zwanger was..
Al die voorgaande.. Daar was maar 1 streepje te zien.. Ook al hield ik ze in alle posities in het licht het bleef maar 1 streepje.. en toen bleek ik dus ook niet zwanger ;)
Dus je mag stilletjes hopen denk ik :)
Ik ben in de apotheek een andere test gaan halen om te zien of het eeffectief positief was maar deze testte toen negatief.. Heb dan tot de volgende morgen gewacht om de 2de test van KV te proberen en deze gaf weer 2 streepjes..
En het resultaat hiervan laat zich binnen dit en 4 weken horen én zien :D
elsken
4 April 2011, 11:54
ik testte ook duidelijk positief hoor met die van het KV van 5euro.
chapeau dat je nog tot morgen kan wachten
Prutske5
4 April 2011, 12:27
hier nog ne liefhebber van die testjes :D
en idd, geen streepjes te zien wanneer het echt noppes is, ook niet als je ze uit het plastiekje haalt om zo tegen het licht te houden :devil:
je hebt dus zéker wel kans he! maar ik zou toch ook wachten tot morgenochtend, met de hoogste hcg concentratie http://www.babyplaza.be/community/images/icons/icon14.gif
M'tje
4 April 2011, 13:16
Ooooooooooh zo spannend!! Ik duim voor je, Twinkel!
Wheelee
4 April 2011, 18:47
spannend hoor Twinkel! Ik hoop het voor je!!
grtz Wheelee
Tipejeloeken
4 April 2011, 22:16
Laat het ons weten hé Twinkel ;-)
Ik eb die testen ook al gedaan en idd geen streepje te zien bij negatieve test.
Heb ook al de ovulatietest gedaan van kv. Iemand daar ervaring mee?
snoezel
6 April 2011, 08:06
en nu zie ik een banner onder je naam staan dat je zwanger bent :D
dus toch!!!
proficiat hé
Twinkel
6 April 2011, 09:08
Ja, gisteren duidelijk positief getest en vandaag bloed laten trekken.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.