PDA

Volledige versie bekijken : weet niet wat te denken

lief klein engeltje
28 March 2011, 17:22
hallo iedereen ,

even situatie schetsen ,ben 25 jaar oud , in mei vorig jaar gestopt met de pil. tot op heden nog geen zwangerschap met als langste cyclus er ene van 30 dagen. om toch eens een onderzoek te hebben vorige maandag naar de gyneacoloog geweest, daar bleek alles in orde, zat zelfs juist op mijn eisprong. nog seksueel actief geweest daarna. twee dagen erna lichte pijn ter hoogte van eierstokken gekregen en rommelende darmen meer niet, van zaterdag op zondag enorm veel steekjes ter hoogte van eierstokken gekregen en opgestaan met het gevoel of ik heel de nacht in de fitness had doorgebracht om sit- ups te doen , ook af en toe een venijnig steekje ter hoogte van de borsten. verder geen aandacht aan besteedt want een beetje ziekjes geweest door een verkoudheid. vandaag op dag 25, last van de onderrug , terug het gevoel van sit-ups te doen , beetje zwaardere borsten en gevoelige tepels; klein beetje bloedverlies gehad, allee het spreken niet waard en ja natuurlijk de rommelende darmen en licht vermoeid , maar kan ook komen door verkoudheid natuurlijk .

:confused: maar kan dit van een zwangerschap komen of geven menstruatie al zoveel last op voorhand ?

Twinkel
28 March 2011, 19:16
Hier net hetzelfde. Time will tell...

lief klein engeltje
28 March 2011, 19:21
Hier net hetzelfde. Time will tell...

das waar, hopelijk voor beiden goed nieuws he :)

ka80
28 March 2011, 20:54
hmmm klinkt toch wel een beetje zwangerachtig hoor maar inderdaad, alleen met de tijd zal je het weten! x ik hoop het alleszins voor jullie

PETRA
28 March 2011, 20:57
Ik hoop ook dat jullie allebei positief testen binnen enkele dagen!

Fame
28 March 2011, 21:25
ik hoop het voor jullie beiden, maar jullie kunnen beiden toch al testen?
Lief klein Engeltje zit op 2 dagen van haar NOD en Twinkel heeft vandaag NOD...

ben ik ongeduldiger dan jullie ?? :D

Twinkel
28 March 2011, 23:20
Toen ik vorige keer met de pil stopte had ik vaak langere cyclussen... Dus ben er nog niet helemaal zeker van...

lief klein engeltje
29 March 2011, 06:39
ik hoop het voor jullie beiden, maar jullie kunnen beiden toch al testen?
Lief klein Engeltje zit op 2 dagen van haar NOD en Twinkel heeft vandaag NOD...

ben ik ongeduldiger dan jullie ?? :D

goh ik durf al eens een langere cyclus te hebben , dus wacht liever nog een beetje af dan nu negatief te testen en 2 naar 3 dagen later eventueel toch positief te testen. of dan toch blijken van niet zwanger te zijn

Fame
29 March 2011, 10:57
zover had ik er nog niet over nagedacht.... heb (gelukkig) altijd normale cyclussen.

mijn duimen staan voor jullie !!!!

Precious
29 March 2011, 11:23
Ik heb net hezetzelfde gevoel. ik ben nu overtijd maar durf niet te testen... Ik heb zo het gevoel dat MS elk moment kunnen komen en wil ze liever zo krijgen dan eerst een negatieve test te doen!

fingers crossed!
Succes aan jullie ook!

lief klein engeltje
29 March 2011, 12:17
Ik heb net hezetzelfde gevoel. ik ben nu overtijd maar durf niet te testen... Ik heb zo het gevoel dat MS elk moment kunnen komen en wil ze liever zo krijgen dan eerst een negatieve test te doen!

fingers crossed!
Succes aan jullie ook!

jij ook heel veel succes gewenst, hier draait het blijkbaar uit op niks. Ms is stilaan op gang aant komen. niet zoals normaal maar toch genoeg om niet zwanger te zijn vrees ik. och ja je eigen lichaam kan je dus serieus misleiden maar we blijven proberen.

Twinkel
29 March 2011, 12:58
Mij toch ni kunnen houden, maar negatief getest (wel ni me ochtendurine)
Wel nog geen ms, dus ja...

lief klein engeltje
29 March 2011, 15:33
Mij toch ni kunnen houden, maar negatief getest (wel ni me ochtendurine)
Wel nog geen ms, dus ja...

blijven hopen dus. hopelijk mag het goed zijn he. ik ben op dag 26 gestrand. ik heb mijn ms wel gekregen al is het anders dan anders

lief klein engeltje
29 March 2011, 17:56
zoals gedacht wel niet zwanger, ms worden iets heviger maar toch nog heel kalm. last ter hoogte van de baarmoeder blijft , precies of er nen bal of iets zwaar op staat of ligt. kleine steken naar onder toe. maar ja zal wel op iets negatief uitdraaien , al keek mijn ventje wel uit naar nen eventuele zwangerschap.
blijft de pijn en de last tot morgen toch even naar de huisarts gaan denk ik

Precious
29 March 2011, 18:26
Ik heb me ook niet kunnen houden... eveneens negatief :-(
Vind het wel zeer raar want ik had op dag 15 mijn eosprong (ovulatietest gedaan) dus pfff mijn lichaam houdt me voor de gek ja!
En nog steeds geen MS...

lief klein engeltje
29 March 2011, 18:31
Ik heb me ook niet kunnen houden... eveneens negatief :-(
Vind het wel zeer raar want ik had op dag 15 mijn eosprong (ovulatietest gedaan) dus pfff mijn lichaam houdt me voor de gek ja!
En nog steeds geen MS...

ja ik had op dag 16 mijn eisprong , gyneacoloog had het gezien dus daar ben ik zeker van. en ja hier van hetzelfde lichaam houdt mij ook goed voor de gek , ms begint en zou nu toch stilaan terug stilvallen geloof ik dus kweet ook niet goed meer wat denken . nog geen test gedaan want heeft toch geen nut volgens mij

Precious
29 March 2011, 18:46
ja van mijn eisprong ben ik ook zeker want ben beginnen testen vanaf dag 8 om hem zeker niet te missen :-)
wel veel buikpijn dus ik denk dat ik ze elk moment kan krijgen!
kan die test ook fout zijn?
als ik van u was zou ik zeker wachten tot 1 dag na u NOD...

lief klein engeltje
29 March 2011, 19:52
ja van mijn eisprong ben ik ook zeker want ben beginnen testen vanaf dag 8 om hem zeker niet te missen :-)
wel veel buikpijn dus ik denk dat ik ze elk moment kan krijgen!
kan die test ook fout zijn?
als ik van u was zou ik zeker wachten tot 1 dag na u NOD...

goh kan altijd natuurlijk , eventueel overmorgen nog eens proberen testen , als je ze tegen dan nog niet hebt.