PDA

Volledige versie bekijken : goed nieuws! van layla

L@yla
27 January 2009, 20:32
ik hou jullie even op de hoogte,
we moesten dus vandaag om kwart voor 6 naar de gynecoloog voor de uitslag van de test....spannend dus
ik had me voorbereid op het ergste,
maar mijn heel vriendelijke gynecoloog stelde me gerust, hij begon als volgt: mevrouwtje hou u ventje maar goed bij want hij is vruchtbaar om heel west en oost vlaanderen te bevruchten.... daar zaten we dan beiden met de slappe lach en ik met tranen in de ogen van opluchting want eerlijk gezegd ik had toch een beetje schrik, we zijn dus beiden in orde nu hebben ze enkel mij nog eens bloed getrokken en daarvoor mag ik morgenavond bellen om 7u, hij zegt dat het helemaal niet zo abnormaal is dat we nog niet zwanger zijn, we moeten ons geen zorgen maken en gewoon verderdoen, hij gaf ons wel de raad om gewoon te leven. daarmee bedoelde hij, laat alles achterwege: temperaturen, ovutesten, tellen...
toen mijn ventje vroeg of het zou kunnen dat het zo lang duurt omdat ik er zoveel mee bezig bent zij hij doodleuk: dikke zever, het heeft er absoluut niets mee te maken: je lichaam beslist en niet je verstand

ik ben dus voor vandaag heel tevreden en hoop nu dat het komt....

zo dit is mijn ervaring , er zullen beslist wel andere meningen zijn van andere gynecolgen maar dit zei de mijne...

groetjes van een opgeluchte layla...

Kelly
27 January 2009, 22:07
Hey Layla! Tof nieuws! Dat moet echt deugd doen!

Vraagje: waarom zei hij gewoon te leven en niet meer te tellen en te testen, ... ?

L@yla
27 January 2009, 22:32
hoi kelly,
waarom hij dat zei, ik vermoed dat hij daarmee bedoelt dat het niet nodig is om er geld aan uit te geven en dat het ervoor zorgt dat je er obsessief mee bezig bent, nuja dat zegt hij he... er zullen wel mensen zijn die er anders over denken... ik bv:) ma nu ga ik het niet meer doen aangezien het ook niet meer zal mogen van mijn ventje

gr

Lottebol
27 January 2009, 22:44
Schitterend, Layla! Ik ben zo blij voor jou dat ik hier ook zit te blinken.

Ik vermoed dat je dokter zegt te stoppen met tellen om geen extra druk te leggen of het klussen te forceren... Op termijn werkt dat nefast op je relatie en zonder klussen wordt het wel heel moeilijk.
Maar... alles is in orde en da's het allerbelangrijkste!

L@yla
28 January 2009, 08:57
hoi lottebol,
ja het zal idd daarom zijn dat hij zoiets zegt, ik ben in ieder geval gerust gesteld want begon toch wel schrik te krijgen maar hij zei dat het kan doordat ik zolang de pil genomen, of dat ik mss de eerste maanden geen eisprong heb gehad of ev door te klussen op de verkeerde momenten...
we zien wel

gr
layla

einalem
28 January 2009, 09:10
dit is super goed nieuws... en nu gewoon genieten en je niet ongerust maken!!

groetjes

Mrs O.
28 January 2009, 09:38
hey layla

dat is fantastisch nieuws !!!!
nu kan je met goeie moed verder :), en moet je je geen zorgen maken... Het zal nu wel allemaal snel in orde komen !!

xxx

sunshine
28 January 2009, 10:00
Layla ben heel blij voor jou!

Even een persoonlijk vraagje, wat doen ze allemaal om te kijken of jullie vruchtbaar zijn, 'k zou het eigenlijk zelf ook wel willen weten, maar mijn vriend vindt het te vroeg en ik ben ook wel bang.

L@yla
28 January 2009, 10:11
hoi bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal,
@sunshine: bij ons was het gewoon zo dat mijn ventje een staaltje moest gaan afgeven in jan palfijn die stuurden dan de resultaten door naar mijn gynecoloog, we hadden daar gisteren een afspraak en kregen toen het resultaat, bij mij hebben ze dan gisteren bloed genomen om te kijken of ik een goede eisprong heb en voldoende hormomen en voor die uitslag mag ik deze avond bellen, ze hadden al eerder een echo genomen en daarbij bleek dat vanbinnen alles in orde is bij mij .

ik moet eerlijk zeggen dat ik het zeker zou aanraden, het lucht op en dan kan je zonder ongerust zijn verder doen, het deed ook effe goed voor ons relatie want op den duur begin je je vanalles voor te stellen ...

gr
layla

Surprise
28 January 2009, 10:42
Hallo,

Dit is heel goed nieuws nu kun je met een gerust hart verder aan jullie toekomst verder werken. =D

Sweetdreams1987
28 January 2009, 10:51
hey ,
dit is echt wel tof nieuws é ,
nu duimen dat het vlug lukt!
veel geluk in ieder geval

-x-

Nes
28 January 2009, 15:01
Hey Layla, ik ben heel blij voor jou!!!! En je gyne heeft gelijk!!! Stop met tellen en ovulatie enzo. Ik ben gestopt daarmee en de maand erna was het prijs. Dus doe wat hij zegt stop ermee! En er niet mee bezig zijn is idd onmogelijk maar dat uittellen enzo is er misschien juist dat ietsje teveel aan.

isabelga
28 January 2009, 16:56
Hey Layla! goed nieuws! Hopelijk lukt het snel!

groetjes

Doortje
28 January 2009, 19:59
Layla wat een goed nieuws, echt heel fijn ! nu maar verder klussen en er proberen niet teveel
aan te denken !
lieve groetjes Doortje

imane
28 January 2009, 20:07
Dag Layla, ben opgelucht voor jou. Nu weet je dat het niet aan jullie ligt, maar de natuur heeft even zijn tijd nodig. Het zal waarschijnlijk ooit een fantastische baby zijn die je gaat krijgen, daarmee dat het wat duurt:)

En ook veel succes aan iedereen die nog aant wachten is op zijn bestelling...

Lottebol
28 January 2009, 20:11
Ja... aan een fantastische baby is er wel wat werk, hé... ;)

veerle
28 January 2009, 22:13
hi layla,

wat goed nieuws!!!
mss is het deze maand dan wel raak om dat je nu wat 'zorgeloser' bent :d
idd gewoon je ding doen en wat komt zal wel komen :)

ik droomde wel s dat ik zwanger was en wat bleek dan op einde van de maand??... dromen zijn bedrog..
nu heb ik al 2 keer gedroomd dat ik mijn ms had hopelijk blijkt op einde van de maand dat ook deze
dromen bedrog zijn :d

xxx
xx
x

L@yla
28 January 2009, 23:15
hoi,
wat is deze site toch super he al dat medeleven, echt lief van jullie om 7 u deze avond mocht ik bellen voor de uitslag van het bloed en ook die is in orde, ik ben dus Gerust en dat het nu maar komt wanneer het zin heeft...

Veerle ik hoop dan met je mee dat dromen bedrog zijn, ik hoop echt dat we samen kunnen zwanger zijn:)

gr
layla

isabelga
29 January 2009, 09:49
Hey Layla, nu je weet dat de tests bij allebei goed zijn, kan je er met goede moed terug aan beginnen! ik hoop dat jullie snel het heugelijke nieuws kunnen brengen

L@yla
29 January 2009, 15:27
hoi isabelga,
idd met volle moed:) we zien nu wel ik hoop natuurlijk dat het nu bijna komt maar ik ben al veel geruster
gr layla

mini
29 January 2009, 16:43
Hey L@yla: Ben blij te lezen dat de onderzoeken goed zijn verlopen en dat het alleen maar positief nieuws heeft gebracht! Je zal zien binnen de kortste keren ga je hier kunnen verkondigen dat je zwanger bent ;)

isabelga
29 January 2009, 16:47
Volgens mij is dat ook heel belangrijk: er zelf gerust in zijn... je lichaam voelt dat he als er iets niet klopt of als je onder de stress zit... Veel succes!!!

L@yla
29 January 2009, 23:00
bedankt mini en isabelga:)

tweety18
1 February 2009, 14:05
Hey Layla,

Ben superblij voor je dat alles in orde is!!! Je zal zien dat het de volgende ronde lukt. De stress is weg, je weet dat alles in orde is!
Ben ook gestopt met tellen, we zullen wel zien deze ronde.
Geniet van je goede nieuws

L@yla
1 February 2009, 23:54
hoi tweety,
bedankt voor je reactie en ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt maar toch ga ik niet teveel hopen!
want k heb nu echt wel genoeg van de 1 streep testjes ik moet er geen meer zien haha:)

gr
layla