PDA

Volledige versie bekijken : Start hormonen behandeling

Vitje
24 March 2011, 16:03
Ik heb mijn eerste kuur achter de rug. Eerst 5 dagen Clomid genomen. Er was toen 1 follikel gegroeid tot 16mm, maar mijn bmslijmvlies was veel te dun. Daarom 2 injecties Menopur gehad en vandaag terug op controle geweest. Follikel was nu 21mm, maar mijn bmslijmvlies was nog altijd zeer dun. De gyne zei dat ze niet meer kon wachten nu en dat ik vanavond mijn injectie pregnyl moest hebben. Anders zou de cyclus verloren zijn.

Heeft nog iemand ervaring met te dun baarmoederslijmvlies? Ik heb altijd gehoord dat dit komt door de Clomid, maar ik heb dit nu nog maar 1 keer genomen...

kyanoke
24 March 2011, 16:07
ik weet niet hoe het komt maar weet wel als het te dun is dat het eitje zich niet kan innestelen

Maya
24 March 2011, 16:52
ik heb het ook en clomid bewerkt dat nog meer...
ik weet je binnen een maandje meer te zeggen meid!
succes!!!!!

Vitje
28 March 2011, 16:24
Bedankt voor je reactie Maya! Hou me zeker op de hoogte.

We hebben afgelopen vrijdag flink ons huiswerk gemaakt. Heb deze namiddag wel een zeurende pijn in mijn onderbuik. Vraag me af vanwaar de pijn zou komen. Normaal moet ik nu 14 dagen afwachten of mijn ms erdoor komen of niet. Maar daar kan je nu toch nog niets van voelen?

Maya
28 March 2011, 17:52
ik hou je zeker op de hoogte hoor!

mss dat je lichaam gewoon eraan moet wennen... wacht nog maar tijdje af he!
maar duim zeker hoor!

aprilvisje
29 March 2011, 10:22
morgen 3 de ronde clomid beginnen ik mag nu 150mg nemen hopelijk heb ik dan een mooi eitje die klaar zit
zijn er mss ook mensjes dat het toen pas aan sloeg?

aprilvisje
29 March 2011, 10:27
Ik heb mijn eerste kuur achter de rug. Eerst 5 dagen Clomid genomen. Er was toen 1 follikel gegroeid tot 16mm, maar mijn bmslijmvlies was veel te dun. Daarom 2 injecties Menopur gehad en vandaag terug op controle geweest. Follikel was nu 21mm, maar mijn bmslijmvlies was nog altijd zeer dun. De gyne zei dat ze niet meer kon wachten nu en dat ik vanavond mijn injectie pregnyl moest hebben. Anders zou de cyclus verloren zijn.

Heeft nog iemand ervaring met te dun baarmoederslijmvlies? Ik heb altijd gehoord dat dit komt door de Clomid, maar ik heb dit nu nog maar 1 keer genomen...

veel succes vitje!
ik morgen ook terug starten
ja het schijnt dat u bm slijmvlies daarvan dun komt daarom mag je waarschijnlijk ook MAAR 6 behandelingen clomid hebben(denk ik e)
bij mij sloeg 2 pilletjes nog niet aan had telkens maar een eitje van nog geen 10mm maar iedereen is anders
ik verschiet dat er toch veel mensen zijn die dit nemen als ik het hoorde dacht ik van waarom ik weer:p

Vitje
5 April 2011, 09:04
Ja, overmorgen zal ik wellicht weten of de hormonenkuur zijn werk heeft gedaan, maar ik denk dat het resultaat negatief zal zijn. De kwaaltjes die ik nu heb doen me denken aan de aankomende ms.Het enige dat anders is zijn mijn darmen die opgestopt zijn en de steekjes in mijn onderbuik. Soms is het alsof ze met naaldjes prikken in mijn onderbuik. Ook heb ik de drang om meer te plassen, maar dat kan misschien allemaal komen door de hormonen ook. Enfin, nog 2 dagen afwachten en dan weten we meer eh.

Jij al meer nieuws aprilvisje? Ben je al terug gestart?

aprilvisje
5 April 2011, 09:29
Ja, overmorgen zal ik wellicht weten of de hormonenkuur zijn werk heeft gedaan, maar ik denk dat het resultaat negatief zal zijn. De kwaaltjes die ik nu heb doen me denken aan de aankomende ms.Het enige dat anders is zijn mijn darmen die opgestopt zijn en de steekjes in mijn onderbuik. Soms is het alsof ze met naaldjes prikken in mijn onderbuik. Ook heb ik de drang om meer te plassen, maar dat kan misschien allemaal komen door de hormonen ook. Enfin, nog 2 dagen afwachten en dan weten we meer eh.

Jij al meer nieuws aprilvisje? Ben je al terug gestart?

ja alweer gestart zondag waren het mijn laatste pilletjes
nu zaterdag voor de follikelmeting ben benieuwd wat de hogere dosis gaat geven
ja normaal voel ik ook van alles en nu helemaal niets
ik heb natuurlijk terug goede moed hopelijk zal dat zaterdag ook zo zijn :plain:

Vitje
5 April 2011, 20:06
Ik duim alvast voor je! :-)

Ik moet nu nog eventjes in spanning afwachten. Donderdagochtend als ik mijn ms niet heb, dan moet ik nr het ziekenhuis bloed laten nemen. Maar zoals ik al zei denk ik dat het negatief zal zijn. Maar ja het is nu nog maar de eerste kuur eh die ik heb gehad, dus ik bekijk het positief.