PDA

Volledige versie bekijken : even laten weten

lief klein engeltje
21 March 2011, 16:09
hallo iedereen ,

vandaag naar de de gynaecoloog geweest , alles in orde dus er zou geen probleem mogen zijn om zwanger te worden , zit zelfs vandaag met mijne eisprong. Alleen nu het ventje zich laten testen , al denk ik dat die dat niet meteen zal laten doen . och ja eerst nog zo wat blijven proberen en hopen op goed nieuws

stamperke
21 March 2011, 16:33
hey meid,ben content da et allemaal in orde is en dat het normaal geen probleem zou mogen geven om zwanger te worden,zal hier duimen dat er gauw een wondertje onderweg mag zijn,heel veel succes ;)

lief klein engeltje
21 March 2011, 16:39
hey meid,ben content da et allemaal in orde is en dat het normaal geen probleem zou mogen geven om zwanger te worden,zal hier duimen dat er gauw een wondertje onderweg mag zijn,heel veel succes ;)

dank je wel :)

Roosje
21 March 2011, 17:17
Mijn gyné zei me bij mijn vorig bezoek (toen ik zelf wilde weten of mijn cyclus wel terug op gang was gekomen na mijn pilstop) dat als het te lang duurt om zwanger te worden, mijn ventje zich ook eens moet laten testen. Op termijn zullen we dit zeker in het achterhoofd houden, maar we gaan het toch eerst een klein jaar de tijd geven. Uiteindelijk is de kans dat je zwanger wordt per keer maar 30%..
Ik zie dat jij en ik ongeveer gelijk zitten. Als ik een "normale" cyclus had gehad, hadden wij ook in ronde 3 gezeten. Op zich zou ik het dus gewoon nog even tijd geven en terwijl genieten van het oefenen :) Onze tijd komt nog!

lief klein engeltje
21 March 2011, 18:49
Mijn gyné zei me bij mijn vorig bezoek (toen ik zelf wilde weten of mijn cyclus wel terug op gang was gekomen na mijn pilstop) dat als het te lang duurt om zwanger te worden, mijn ventje zich ook eens moet laten testen. Op termijn zullen we dit zeker in het achterhoofd houden, maar we gaan het toch eerst een klein jaar de tijd geven. Uiteindelijk is de kans dat je zwanger wordt per keer maar 30%..
Ik zie dat jij en ik ongeveer gelijk zitten. Als ik een "normale" cyclus had gehad, hadden wij ook in ronde 3 gezeten. Op zich zou ik het dus gewoon nog even tijd geven en terwijl genieten van het oefenen :) Onze tijd komt nog!

ja wij zijn nu ongeveer van mei vorig jaar bezig , zonder echt te timen natuurlijk wanneer je sex moet hebben , al voel ik mijn eisprong wel redelijk goed en heb ik veel pijn tijdens ms wou ik toch even het laten bekijken. Alles blijkt in orde,alleen folium bijnemen. en alhoewel ik een redelijk stabiele cyclus heb , de langste was voorlopig maar 33 dagen mag ik nog niet klagen. Ja merk nu ook dat we blijkbaar wel redelijk gelijk zitten , dus hopelijk mag binnenkort één van de twee goed nieuws melden , de rest natuurlijk ook. En ja het tijd geven doen we zeker, zo intensief zijn we er niet mee bezig , maar je wordt natuurlijk de vraag van 'en nog niet zwanger ' wel eens beu maar ja. We blijven hopen. En zal mee hopen voor jullie ook :)

Wheelee
21 March 2011, 22:32
heel veel sterkte met zwanger worden!

grtz Wheelee

Damira
22 March 2011, 00:25
succes met zwanger worden !! ;) :) blij dat alles in orde is... ;) gtjezzz

lief klein engeltje
22 March 2011, 20:16
succes met zwanger worden !! ;) :) blij dat alles in orde is... ;) gtjezzz

dank je wel. groetjes :)

Tipejeloeken
22 March 2011, 20:35
Veel succes lief klein engeltje!!

Roosje
23 March 2011, 16:48
ja wij zijn nu ongeveer van mei vorig jaar bezig , zonder echt te timen natuurlijk wanneer je sex moet hebben , al voel ik mijn eisprong wel redelijk goed en heb ik veel pijn tijdens ms wou ik toch even het laten bekijken. Alles blijkt in orde,alleen folium bijnemen. en alhoewel ik een redelijk stabiele cyclus heb , de langste was voorlopig maar 33 dagen mag ik nog niet klagen. Ja merk nu ook dat we blijkbaar wel redelijk gelijk zitten , dus hopelijk mag binnenkort één van de twee goed nieuws melden , de rest natuurlijk ook. En ja het tijd geven doen we zeker, zo intensief zijn we er niet mee bezig , maar je wordt natuurlijk de vraag van 'en nog niet zwanger ' wel eens beu maar ja. We blijven hopen. En zal mee hopen voor jullie ook :)

Ben blij dat alles in orde is. Is toch een hele geruststelling!
Vreselijk he die vragen van anderen. Het maakt het er inderdaad niet eenvoudiger op. Ik moet zeggen dat ik hier de vorige maanden ook veel te zwaar aan heb getild en nu soms nog wel na een bezoekje van de schoonouders.
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn man en ik het de komende twee maanden een beetje "rustiger aan" gaan doen.. Ik heb een aantal vrienden die verjaren eind december en begin januari en die vinden dat echt niet leuk. Hun verjaardag gaat verloren tussen het kerst- en nieuwjaargebeuren. En omdat wij nog maar net bezig zijn, kunnen we het ons best wel veroorloven om de verjaardag van ons toekomstig kindje te "timen". Vanaf half mei vliegen we er terug in! Denk wel dat als we volgend jaar rond deze periode nog niet zwanger zijn, we toch niet echt meer rekening gaan houden met de verjaardag. Dan gaan we waarschijnlijk al heel blij zijn om zwanger te zijn.
Jij en iedereen nog heel veel succes!