Volledige versie bekijken : Hoe voelt een wee aan?
mammiii
24 January 2009, 12:52
Hey hier ben ik nog eens,
Kzou graag wat meerdere informatie willen over de weeën, (kheb nogal een lage pijngrens).
Sommigen zeggen dat het aanvoelt als messteken, in de rug? Nja ieder zijn pijngrens he.
Ik heb er absoluut nog geen ervaring mee en heb daar gwn beetje schrik in,of het echt wel zo pijnlijk is.
Kunnen jullie iets kwijt daarover aub? Alvast Bedankt! x
sunshine
24 January 2009, 13:20
Mijn moeder zei altijd dat het hetzelfde voelt als pijnlijke maandstonden maar dan nog erger.
mini
24 January 2009, 13:24
Die messteken zullen wijzen op weeën in de rug. Naar het schijnt is het geen lachertje.
Ikzelf heb last van m'n wervels L4 en L5, als ik een pijnscheut krijg in de rug (ik omschrijf het als iets scherps dat ze in de rug steken) dan is het wel afzien, weliswaar kortstondig. (mijn dokter beweert dat weeën in de rug ongeveer hetzelfste zijn, maar dat de pijn aanblijft)
Ik kan hiervoor een spuit krijgen om de pijn te verzachten, maar daar wil ik voorlopig nog niet naar grijpen (want ze kunnen die dosis niet altijd verhogen hé)
Wat betreft de weeën, als het te erg wordt kan je altijd een epidurale vragen hé.
Het is geen schande om zo te bevallen, ze gaan je daarom niet anders behandelen in het ziekenhuis ;)
mammiii
24 January 2009, 13:30
Hoh, khoop alleen als ik toe kom in het ziekenhuis dat ze ni zeggen van het is al te laat voor een epidurale.Niet dat ik nu echt een erg watje ben maar snap je, het is gewoon die schrik.
sunshine
24 January 2009, 13:48
Ik denk dat dat heel normaal is hoor dat je schrik hebt, ik denk dat iedereen wel schrik heeft, het is iets onbekend hé.
snoezel
24 January 2009, 14:14
raar hé, maar kan nog altijd niet omschrijven hoe weeën voelen.
pas op, ik heb er wel degelijk gehad hoor.
maar ik kan nu niet zeggen waar dat juist pijn deed.
het begin was bij mij een soort buikpijn die weer wegtrok en moest er ook heel veel van naar het toilet :)