PDA

Volledige versie bekijken : Erika Van Tielen

isabelga
3 March 2011, 08:13
Erika Van Tielen (27) verwacht in september haar eerste kindje. Dat meldt Studio Brussel, waar Van Tielen presentatrice is. Van Tielen begon haar carrière als wrapster bij Ketnet, maar stapte nadien over naar VTM. Tegenwoordig is ze opnieuw bij de VRT werkzaam, bij Vlaanderen Vakantieland en Studio Brussel.

Van Tielen werd vooral bekend dankzij haar deelname aan 'De Slimste Mens Ter Wereld' en haar rol in de film 'Frits & Freddy'. In Humo's Pop Poll eindigde ze al twee keer als eerste in de categorie 'Wie zou u eens graag uit de kleren zien gaan?'. Vader is cameraman Gerd Schelfout.

Liesje_x
3 March 2011, 08:20
ja, da las ik dus ook net op HLN. Ik dacht dat die dus nog maar pas samen waren? dus die laten er ook geen gras over groeien! ;)

Alleszins, proficiat aan Erika en Gerd!

mini
3 March 2011, 10:55
ze zijn samen van juli 2010 :)

Liesje_x
3 March 2011, 11:15
dan hebben ze er inderdaad geen gras over laten groeien, toch...? of ben ik nu ouderwets? :p

Machteld
3 March 2011, 13:42
Soms helpt de natuur een handje he...:)

Ik was ook zwanger van Mare toen we nog maar 3 maanden samen waren - totaal niet gepland, maar wel zeer gewenst hoor. Nu 3.5jaar later zijn we nog steeds heel gelukkig een nog een zoontje rijker ook!!! :D

Zou het echt ni anders willen...

M'tje
3 March 2011, 19:59
Erika Van Tielen (27) verwacht in september haar eerste kindje. Dat meldt Studio Brussel, waar Van Tielen presentatrice is. Van Tielen begon haar carrière als wrapster bij Ketnet, maar stapte nadien over naar VTM. Tegenwoordig is ze opnieuw bij de VRT werkzaam, bij Vlaanderen Vakantieland en Studio Brussel.

Van Tielen werd vooral bekend dankzij haar deelname aan 'De Slimste Mens Ter Wereld' en haar rol in de film 'Frits & Freddy'. In Humo's Pop Poll eindigde ze al twee keer als eerste in de categorie 'Wie zou u eens graag uit de kleren zien gaan?'. Vader is cameraman Gerd Schelfout.

Wel grappig: wrapster.. ik denk dat het rapster is :)!

Twinkel
3 March 2011, 20:44
@M'tje: nee nee tis effectief wrapster. Zo noemen ze de presentatord op Ketnet

mini
3 March 2011, 21:02
we leren weer bij sé :D

M'tje
3 March 2011, 21:58
Hihi, echt waar?! Grappig ;-) Weet idd weer iets bij dan!