PDA

Volledige versie bekijken : muggen

Nes
22 January 2009, 19:22
Doen jullie iets om je baby te beschermen tegen muggebeten?
Ik heb in een winkel een apparaatje gezien voor in het stopcontact. Dat zou een geluidje maken dat de muggen op afstand houd. Nu vraag ik me af of dit wel nodig is om te kopen of niet. Hoe doen jullie dat en is zo een apparaat wel nodig?

Ik hoop dat dit in de juiste context is geplaatst want ik zat te twijfelen tussen je baby en uitzet. Zoniet verplaats het maar he Snoezel of Kingka.

Nala'tje
22 January 2009, 20:07
hey nes,

ik heb toch mijn twijfels bij apparaatjes die je in het stopcontact moet steken, of dingen die een geur afgeven enzo,
voor de gezondheid van je baby? is dat niet schadelijk?

groetjes

Nes
22 January 2009, 20:20
Wel ik heb er ook mijn twijfels over. Maar hoe voorkom je dan dat je baby vol beten staat?

kingka
22 January 2009, 20:31
Best een muskietennet, dat kan zeker geen kwaad. Ik heb altijd m'n twijfels over dingen die geluiden maken en zo beesten op afstand houden, als de mug in de kamer zit met de deur toe kan ze toch niet van het geluid weggeraken. Natuurlijk zeker geen bestrijdingsmiddelen à la Baygon kopen voor op de babykamer

Een muskietennet kan je in de babywinkel krijgen, wel even nakijken dat het over het voorziene babybedje past.

snoezel
23 January 2009, 07:10
best niet zo'n hemel met een muskietennet want als ze een beetje leniger worden kunnen ze daar aan en trekken ze dat in hun bedje (gevaarlijk dus)
wij hebben zo'n muskietennet dat je over het bedje moet spannen. is met elastieken in en dat kan hij niet bij hem trekken...

Nes
23 January 2009, 10:11
Ha bedankt allebei, ik wist niet dat dat bestond! Dan ga ik dat aanschaffen hoor. Zo een hemel wou ik me niet aanschaffen want dat vind ik eigenlijk niet mooi. Ik ga dus eens zien naar dat net.