Volledige versie bekijken : eitje 9mm zou het nog groeien???
aprilvisje
27 February 2011, 14:53
hallo,
ik ben vorige week woensdag naar de gynaecoloog geweest voor follikelmeting aangezien ik te vroeg geweest was mijn ms kwamen er eerst nie door maar achter mijn eerste pilleke clomid kreeg ik ze dan toch dus in principe van dag 1 clomid genomen de gyne zei tis een verloren ronde want ik had mijn ms 9 dagen aan een stuk mijn eitje was 9mm mijn vraag is nu zou het kunnen dat het toch nog groeit en dat ik een eisprong krijg???
Sweetdreams1987
27 February 2011, 22:51
Normaal heb je pas een eisprong op dag 14.
Dus het kan zijn dat je nog zelf een eisprong hebt denk ik.
Je eitje moet dan wel minstens 20mm zijn.
Wanneer moet je terug naar de gyné ?
aprilvisje
28 February 2011, 12:55
Normaal heb je pas een eisprong op dag 14.
Dus het kan zijn dat je nog zelf een eisprong hebt denk ik.
Je eitje moet dan wel minstens 20mm zijn.
Wanneer moet je terug naar de gyné ?
hallo,
ik moet niet terug naar de gyne want hij zei tis een verloren ronde binnen een goed 2 weken moet ik dan gewoon terug ms opwekkers nemen en op derde dag clomid beginnen nemen
aprilvisje
23 March 2011, 09:45
update :)
tot vandaag nog geen ms 12 dagen laatste lutenyl pil genomen de vorige keer duurde het 10 dagen maar ik moest ze ook langer nemen!deze keer moest ik ze maar 5 daagskes nemen
ik heb wel al heel de week het gevoel dat ze in aantocht zijn,ik ben zeer moe de laatste 2 weken maar dit is mss van de medicatie
nu heb ik pijn aan mijn benen en rug ik wacht ongeduldig af!
is mss raar om te zeggen maar ik heb ook urineverlies en met een geurtje sorry dat ik dat zo zeg van wat het komt weet ik niet
dorien_951
23 March 2011, 15:02
Urine kan ook anders geuren naar de dingen die we eten... ik hoop toch dat het voor jou een goed teken is.
aprilvisje
23 March 2011, 16:16
Urine kan ook anders geuren naar de dingen die we eten... ik hoop toch dat het voor jou een goed teken is.
ik ben toch voor het zekerste eens naar de huisarts geweest ik heb nu pillen gehad om de urine wegen te zuiveren
ik zal zien wat er van komt
groetjes
aprilvisje
11 April 2011, 11:29
update:
tis toch al beter met 3 pilletjes had ene van 12 mm hij zei me dat het wel nog ging groeien dus ik mag morgen terug!
tis nog klein maar tis al iets e :) ik lees hier dat er nog mensen zijn die wat langere cyclus hebben met clomid
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.