PDA

Volledige versie bekijken : Wat nog kopen???

babs
12 February 2011, 12:30
Hoi,
Ik heb hier nog een bon van de premaman, zo'n waardebon van hoeveel dat er gekocht is van de geboortelijst. Hij is nog een maand geldig
Maar weet echt niet wat ik nog moet kopen daarmee? het gaat over 110€, wat zouden jullie nog halen? Kleertjes wil ik niet omdat ze al zoveel heeft.
Ik dacht mss zo'n nieuwe binnenhoes voor een lodger maar weet ook niet of ze die daar hebben?
Alle suggesties zijn welkom

babs

mini
12 February 2011, 14:01
Wij hebben er een autostoel mee gekocht. ;)
Allezja, die van ons was een jaar geldig (paradisio) maar doordat er al vermindering op was tijdens de solden heb ik hem met die bon gekocht.

dorien_951
13 February 2011, 11:10
Hier hetzelfde probleem... Heb ook nog kei veel bonnen van premaman liggen denk voor meer als 300 euro.
Autostoel hebben we al, maar ik dacht misschien ook zo'n draai model te kopen. En voor de rest misschien nog wat speelgoed voor bij de rest te leggen.

Liefde is...
13 February 2011, 12:47
Mja.. moeilijk..
Wat kledij eventueel of ik heb er zoiets gezien voor wanneer ze beginnen te stappen.. Beetje zoals een winkelkarretje..

Ken iemand die dat zoiets heeft en haar dochtertje heeft er echt al uren plezier aan gehad.. Helemaal alleen stappen lukt nog niet en mama en papa hun rug staat niet krom van altijd de handjes vast te houden :)

Veel meer zou ik ook niet kunnen bedenken eigenlijk..

Elke_
13 February 2011, 13:10
Tja wij hebben daar de rest van de lijst mee gekocht.
Maar zou idd wat dingen kopen die misschien nu nog niet echt te gebruiken zijn zoals autostoel, speelgoed, boekjes, slaapzakjes, dekentje, pyjama's, handdoeken....

KleinDuiveltje
14 February 2011, 11:54
ik heb hier zo nog een hoop bonnen van den dreambaby liggen.
ik ben van plan om een autostoel daarmee te kopen.
of een fietsstoel. en misschie nnog een extra bunker :$ die zijn zo handig :$
Oorspronkelijk dachten we daarmee de eetstoel te kopen maar die was een stuk goedkoper in holland dus zijn we die daar gaan halen :$

tiger
14 February 2011, 12:02
Ik heb geen grote stukken gekocht met de bon van baby2000 die we kregen door onze lijst, maar op 3 maanden tijd was die toch op.
Vooral dus opgedaan aan kleine dingen: flesjes, spenen, tutjes, bekertje, boterhamdoosje, speelgoed, zwembroekje, lakentjes, zijn eerst bobux-sloefjes, ..
Alles wat ik dus nog nodig had die eerste maanden, maar niet op de lijst stond!