Volledige versie bekijken : Smalle baarmoederhals
Kelly
19 January 2009, 08:54
Hey iedereen...
Dit weekend realiseerde ik mij eigenlijk nog iets. Ik weet dat ik waarschijnlijk wel een smalle baarmoederhals heb. Het eerste jaar dat wij seks hadden zonder condoom, bleek dat na de seks er vanalles weer uitloopt bij mij. Ik zocht dit toen op op internet, en dit zou het gevolg kunnen zijn van een smalle baarmoederhals.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ook mensen waarbij alles er terug uitloopt na de seks? Betekent dit dat het sowieso een bijna onbegonnen taak is om natuurlijk zwanger te worden? 'k Moet zeggen, heel zelden gebeurt het niet. Dus daarom hoop ik wel dat er toch wel een deel zijn weg vindt...
Ik ben jaarlijks op gynaecologisch onderzoek geweest. Moet een gynaecoloog dit niet opmerken? Of kunnen zij dit niet zien tijdens een routine onderzoek?
Kelly
taschkevdv
19 January 2009, 10:04
hey kelly
bij mij is dat ook dat er terug uitloopt, ik dacht dat dit normaal was :/ :).maar je ziet ik ben ook vrij snel zwanger geraakt he.ik ben gewoon na de seks 5à10 min blijven liggen met een kussen onder men poep dus ja.
groetjes
mini
19 January 2009, 10:18
Euhm... naar mijn weten is dit normaal hoor. Je moet niet alles geloven dat je zoekt en vind op het internet :/
Gewoon na het klussen een paar minuten blijven liggen, desnoods met een kussen onder de poep.
Kelly
19 January 2009, 10:22
Oh joepie! Wat een geruststellende berichten. Normaal is misschien wel een groot woord, want mijn vriendinnen hebben dit helemaal niet. Zij kunnen na de seks gewoon leuk rondlopen zonder dat er iets uitloopt :-)
Toch beetje grappig onderwerp hoor :-)
mini
19 January 2009, 10:36
nja... dan hebben zij waarschijnlijk geluk. Ofwel willen ze het niet toegeven dat ze met hun benen 5 min in de lucht zitten :D
Kelly
19 January 2009, 10:43
Zij proberen niet zwanger te worden :-)
mini
19 January 2009, 10:45
nja... dan zullen zij maar één van de gelukkigen zijn zeker? :D
L@yla
19 January 2009, 10:45
ook ik dacht dat dat normaal was, het uitlopen? Ik kan toch ook niet zomaar rondlopen hoor, ik doe dan altijd een proper wasje:)
sunshine
19 January 2009, 11:57
Volgens mij is dat ook normaal, bij mij is dat in elk geval ook...
veerle
19 January 2009, 12:36
ook bij mij is dat het geval.. altijd een wasje achteraf zoals layla zegt.
ge zijt dus zeker niet de enige ;)
lotjen
19 January 2009, 12:41
Ik heb het er een poosje geleden nog over gehad met een vriendin,die nu net bevallen is,en die had dat ook enorm veel,
en ze was na 3 ronden zwanger... Geen zorgen dus!
Trouwens,het is mss een raar onderwerp,maar ik had bij mn eerste vriend dat ook dat "alles" er weer uitkwam,en
bij mn andere vriend minder,ik denk dus eigenlijk dat het aan de man ligt,alé,mijn ervaring...
Liefs Lotte
Kelly
19 January 2009, 12:56
:-) Dat ga ik hem nu eens niet zeggen... :-) Het kan ook zijn dat je lichaam veranderd is ondertussen... Wie weet hè :-)
Ik moet toch zeggen dat ik her en der op internet vindt dat sommige vrouwen moeilijk zwanger raken door een TE smalle baarmoederhals. Als ik ooit bij gynaecoloog moet, ga ik toch eens vragen of dat kan... Uit curieusiteit.
Kelly
19 January 2009, 12:57
Whoehoeeee... ondertussen ben ik foetus geworden. Gaat wel snel hè :-)
(Sorry voor dit off topic tussendoortje)
ka80
19 January 2009, 18:46
Dat heb ik nu nog nooit gehoord. Er is ook zoiets als "zwaartekracht" hee, dat is toch normaal dat dat er uitloopt? Volgens mij is er geen enkele verband met een smalle baarmoederhals en het toch wel volgens mij natuurlijk afstoten van het teveel aan zaad. Uw lichaam gaat dat toch niet allemaal opstapelen? Maak je daar maar geen zorgen over hoor! Je moet inderdaad niet alles geloven wat je op internet vindt en uw gyne had er zeker wel iets van gezegd moest je dat hebben.
Kelly
20 January 2009, 11:15
Er moet toch iets van waar zijn. En ik geloof het ook wel... Want heel zelden heb ik ook niks dat er terug uitloopt.
Maar ja, het doet er niet toe! Ik ben gewoon heel blij nu dat ik een serieus forum heb gevonden waarop iedereen toegeeft dat dat normaal is en ze dat ook hebben :-)
sunshine
20 January 2009, 11:21
Ik heb dat ook, zelden niets, maar je moet er eens opletten wanneer dat dat is. Bij mij is dat dan wanneer er niet veel tijd tss. de klusmomenten zit, dus ik veronderstel dat de sperma dan anders van consistentie en hoeveelheid is, en dat het eigenlijk daar aan ligt, eerder dan aan de baarmoederhals...
Kelly
20 January 2009, 11:26
Ja heb ik ook al aan gedacht... Het zal dan toch allemaal de man zijn fout zijn ;-)
Met andere woorden: al degene die daar nooit last van hebben, klussen heeeeeeel veel :-) ;-)
lies
20 January 2009, 11:46
of misschien dat uw man het niet zo plezant vond als hij beweert als er niks uitloopt hé dames :D
sunshine
20 January 2009, 12:04
huh? 'k snap niet wat je bedoelt hoor Lies...
Kelly
20 January 2009, 12:53
Als er niks uitloopt, heeft hij geen orgasme gekregen... Dat bedoelt ze denk ik :-)
sunshine
20 January 2009, 13:30
ahja hehe
veerle
20 January 2009, 17:44
gisteren een leuke klus sessie :)
hier was het onderwerp van na het klussen een kussen onder de poep te leggen..
dat hadden we vorige maand al geprobeerd, wat deden we gisteren??
Tijdens het klussen een kussen onder mijn gat :) hebben wat afgelachen eigenlijk :)
das toch positief dat we er na 9 maanden nog steeds plezier in hebben ;)
ben s benieuwd of onze acrobatie trucjes ons helpen ...
xxx
xx
x
mini
20 January 2009, 22:17
lol veerle :D
veerle
20 January 2009, 23:03
ja mini,
we kunnen er maar beter om lachen hé
het leven is soms al triest genoeg!!
xxx
xx
x
Kelly
21 January 2009, 07:56
Hihi mijn man stelde hetzelfde voor toen ik zei dat je na het klussen een kussen onder de poep moet leggen :)
L@yla
21 January 2009, 08:03
ze zijn er dus maar weer, mijn lichaam heeft me deze keer echt helemaal voor de gek gehouden, blijkbaar zijn pijnlijke maandstonden te vergelijken met syptomen van zwangerschap op naar de volgende dus maar weer
pff even depri maar het komt wel weer goed:)
gr
layla
Kelly
21 January 2009, 08:16
Och Layla, wat jammer! Je mag gerust even depri zijn! En dan terug volle moed aan de volgende ronde beginnen! Sterkte!
Lottebol
21 January 2009, 08:32
We hoopten zo met je mee op een positief resultaat. Gun jezelf even de tijd om deze teleurstelling te boven te komen.
Heel veel moed voor de volgende ronde!
taschkevdv
21 January 2009, 10:47
haha veerle.kan het mij al voorstellen hoe dat er aan toe gaat :)
l@yla oooh jammer seg! ik had echt het gevoel dat het raak was deze keer!
Nala'tje
21 January 2009, 10:56
hey layla,
wat jammer voor je!!!
gun jezelf een depri daggetje,
en dan er weer volop tegenaan deze nieuwe ronde!!!
veel liefs, nala
veerle
21 January 2009, 19:16
hey layla,
zoals ik al zei , niet veel tijd toch hier om te komen zien naar u resultaat!
Wat jammer dat u ms er weer zijn!!!!!!! kop op hé meid nu is idd ff moeilijk maar
vol goeie moed naar de volgende ronde!!!
En binnenkort heb je de resultaten van de testen!!!!
dikke knuffel!!!!
xxx
xx
x
tweety18
21 January 2009, 21:43
Het is volkomen normaal hoor dat het eruit loopt. Dit heeft volgens mij ook niets te maken met een smalle baarmoederhals of niet. Dit heeft alles te maken met je bekkenbodemspieren die goed getraind zijn of niet. Je kan die heel eenvoudig trainen door af en toe je plas op te houden tijdens het plassen (spijt me voor de details).
Geen zin in training? 5 minuten je benen in de lucht of zoals gezegd een kussen onder de poep. Veel succes
veerle
23 January 2009, 19:45
ik hoop dat mijn acrobatische klussessie en de ovutestjes me
op het einde van de maand goed nieuws brengen het blijft natuurlijk
afwachten...
duim voor iedereen hier want t einde van de maand nadert !!!
xxx
xx
x
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.