Volledige versie bekijken : Asaflow
konijntje
8 February 2011, 17:10
door al mijn miskramen zonder oorzaak moet ik nu vanaf ik zwanger ben Utrogestan nemen en Asaflow.
Het eerste heb ik al eens gebruikt gehad, het tweede nog niet
Iemand ervaring of dit helpt? het is aspirine
en of er bijwerkingen zijn?
Wil weten waar ik aan begin
Isabelle B
9 February 2011, 13:48
Hoi Konijntje, ik ken Asaflow niet, maar als je zegt dat dat aspirine is, dan is dat heel goed dat ze je dat voorschrijven. Vroege MKs kunnen worden veroorzaakt door een bloedklontertje in de placenta waardoor er geen voedsel naar het vruchtje meer kan. aspirine verdunt je bloed en verkleint de kans op klonters. Ikzelf heb ook te dik bloed en neem al 3 jaar dagelijks aspirine. Nu met de IUI ben ik zelfs overgeschakelt op een dagelijkse injectie heparine (sterkere bloedverdunner dan aspirine). Ik neem zelf ook Utrogestan sinds vorige maand omdat mijn cycli vrij kort zijn en om het eitje meer kans op innesteling te geven. Veel succes en aspirine kan meer helpen dan je denkt hoor ;)
konijntje
9 February 2011, 15:55
Ik hoop het, want ze stollingstesten waren inorde...
vreemde vind ik wel dat ik iedereen hoor zeggen dat ze al op voorhand utrogestan nemen, terwijl ik dat pas moet nemen als ik zwanger ben...
Fieke
9 February 2011, 16:44
Asaflow dat ken ik niet, en ook nog nooit van gehoord!
Utrogestan moeten er veel maar pas nemen als ze zwanger zijn hoor!
Koke
9 February 2011, 20:11
Ik dacht dat Asaflow een bloedverdunner was? Of heb ik iets anders voor?
konijntje
10 February 2011, 10:15
jep asaflow is wat ze noemen "babyaspirine" een lichte bloed verdunner om de doorstroming naar het vruchtje en dus de innesteling te verbeteren.
Bij mijn curretage hebben ze gemerkt dat ondanks mijn normale stollingstesten er erg veel bloedklonters waren
bezemie
10 February 2011, 15:03
ik neem utrogestan sinds dag twee na mijn eisprong, maar ik ken nog veel mensen die pas begonnen zijn toen ze positieve test in handen hadden.
Veel succes!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.