Volledige versie bekijken : gezocht en gevonden!
rienemieke
7 February 2011, 21:47
misschien handig om hier ook zo'n topic te maken!!!
dacht dat het wel eens handig zou zijn om een algemene topic te openen voor de mensen die spulletjes zoeken of wegdoen...
laat jullie volledig gaan !!!
-gezocht een spaarpot in de vorm van een kikker!
moet kindvriendelijk materiaal zijn!
nieuw of 2de hands maakt niet uit!!!!
wie heeft er zoiets?
joke
8 February 2011, 10:49
Wij hebben zo'n kikkerspaarpot, gekregen van de omie. Maar we doen hem helaas wel niet weg, sorry meid...
Btw: leuk idee om zo'n topic aan te maken! ;)
rienemieke
8 February 2011, 13:42
Wij hebben zo'n kikkerspaarpot, gekregen van de omie. Maar we doen hem helaas wel niet weg, sorry meid...
Btw: leuk idee om zo'n topic aan te maken! ;)
en heb je een idee waar de omie de spaarpot heeft gekocht?:D
joke
8 February 2011, 13:47
Nee, geen idee maar ik zal het haar eens vragen, se! 'k laat je snel iets weten!
'k moet je wel zeggen dat de onze breekbaar is, omdat je ééntje wou die 'kindvriendelijk' is?
Heb bij deze trouwens zelf ook een oproepje; wie heeft er thuis van die poezenlapjes die een tijdje geleden bij Le Chat zaten? Senne is daar erg aan gehecht en slaapt daar mee. Maar ja, kwestie van zn favoknuffel wat op reserve te hebben, hé. Heb daarnet ook al een mailtje naar Le Chat zelf gestuurd, wie weet...
kastaar
8 February 2011, 20:04
ik heb ergens wel nog zo'n poezenlapje liggen denk ik (als ik het al niet wegsmeet).
Morgen kijk ik eens op mijn gemak rond hier thuis en als ik heb gevonden heb stuur ik je een pb-tje.
Inderdaad wel een leuk topic!
xxx
Kastaar
_liesje_
8 February 2011, 21:21
wie heeft er zoiets?
Ik heb voor ons lin, jaja, die Lin ;) een kikkerspaarpotje gekocht in pluche. Kikkertje had een fuschia kleedje aan ;) was wel vorig jaar in een winkel in sluis...
merk weet ik niet juist meer :plain:
X
Jyotsna
9 February 2011, 09:55
wie heeft er zoiets?
heb het zelf niet, maar zoek je zoiets? http://www.engeltjesendraken.nl/om-je-kamer-op-te-fleuren-spaarpotten-c-6_174/spaarpot-kikkerkoning-p-3025
rienemieke
9 February 2011, 10:46
heb het zelf niet, maar zoek je zoiets? http://www.engeltjesendraken.nl/om-je-kamer-op-te-fleuren-spaarpotten-c-6_174/spaarpot-kikkerkoning-p-3025
Ja zoiets ongeveer, liefst iets groter hihi!!!! want Noor haar spaarpot is 15 cm en zou hier same op de kast moeten kome!:cool:
tiger
9 February 2011, 14:45
leuk topic! Ik heb geen idee voor de kikker-spaarpot, maar ik ben wel op zoek naar iet anders.
Enig idee waar ik een degelijke maar niet te dure opplooi-tafel kan vinden?
Bedoeling is om te gebruiken bij feestjes (binnenkort onze kapoen zijn eerste verjaardagsfeestje), dus moet makkelijk op te zetten zijn en niet veel plaats inneemt indien opgeplooid. Moet wel voor minstens 6 personen zijn.
rienemieke
9 February 2011, 19:27
leuk topic! Ik heb geen idee voor de kikker-spaarpot, maar ik ben wel op zoek naar iet anders.
Enig idee waar ik een degelijke maar niet te dure opplooi-tafel kan vinden?
Bedoeling is om te gebruiken bij feestjes (binnenkort onze kapoen zijn eerste verjaardagsfeestje), dus moet makkelijk op te zetten zijn en niet veel plaats inneemt indien opgeplooid. Moet wel voor minstens 6 personen zijn.
bij Makro verkopen ze dit, is zo'n systeem gelijk bij den brouwer als je daar een tafel huurt hé! zo'n inklapbare poten!
dus dan hou je eigenlijk alleen het tafelblad over dat je dan moet wegzetten! mijn ouders hebben er zo'n 2 geloof ik, en ze kosten ongeveer 40 euro als ik mij ni vergis!
snoezel
9 February 2011, 20:47
jamaar, nu ben ik weer verkocht hé!
wat een zalige site zeg!!!
ze moesten het verbieden :rolleyes:
KleinDuiveltje
10 February 2011, 07:37
Idd die site moeten ze verbieden zo leuke spulletjes seg
Yana_Julie
10 February 2011, 09:21
Is nog iemand op zoek naar een buggy met maxi-cosi? mijne staat te koop voor maar 80euro aangezien we nu een tweelingbuggy nodig hebben..
Hier de link naar Kapaza:
http://nl.kapaza.be/vi/52790528.htm?ca=11_s
M'tje
10 February 2011, 22:59
Hihi, de site staat bij m'n favorieten! Ik zocht toch nog wat decoratie voor m'n prinsesje haar kamertje, en denk dat ik hier wel m'n gading zal vinden ;-)
mamamia
11 February 2011, 10:58
GEZOCHT
1 of 2 lichtgroene stoeltjes van Ikea Mammut (geen krukjes)
Lichtgroene rechthoekige tafel van Ikea Mammut :o
groetjes
xxx
rienemieke
11 February 2011, 13:16
hey
iemand een idee wat een kilo suikerbonen bij AVA kost?
heb daarnet de spulletjes voor de doopsuiker gaan bestellen maar de bonen nog niet omdat ik ze daar precies heel duur vond!
12.90 euro de kilo! is dat niet veel???
voor de rest is het allemaal goedkoper maar de bonen niet!
en aangezien ik het toch zelf ga maken moet ik mijn bonen daar ni nemen hé!
KleinDuiveltje
11 February 2011, 13:20
Ik dacht dat dat zoiets is hoor. ik heb het enkel in de makro goedkoper gevonden. maar daar hadden ze de kleuren van bonen niet die ik wou gebruiken...
het assortiment is daar veel beperkter
joke
11 February 2011, 16:10
@Rienemieke; net mailtje terug gehad van de omi :) en ze heeft die spaarpotten op de Leuvense kerstmarkt gekocht. Maar van welke winkel ofzo dat uitging, weet ze niet. Dus ja sorry, ben je wss niet veel mee dan... :(
Ik heb trouwens Senne zijn suikerbonen ook in Ava gekocht. En was idd zo die prijs denk ik. Heb eigenlijk geen idee wat ze op een ander kosten.
@Kastaar; oh zou super zijn! Bij Le Chat zelf hebben ze die ni meer en nu zoek ik me dus suf. Mss ook eens op fb zetten... :rolleyes:
dorien_951
11 February 2011, 17:39
Boontjes bij ava iets rond de 11 euro de doos
voor gewone witte 10 euro bij colruyt
rienemieke
11 February 2011, 21:32
@Rienemieke; net mailtje terug gehad van de omi :) en ze heeft die spaarpotten op de Leuvense kerstmarkt gekocht. Maar van welke winkel ofzo dat uitging, weet ze niet. Dus ja sorry, ben je wss niet veel mee dan... :(
Ik heb trouwens Senne zijn suikerbonen ook in Ava gekocht. En was idd zo die prijs denk ik. Heb eigenlijk geen idee wat ze op een ander kosten.
@Kastaar; oh zou super zijn! Bij Le Chat zelf hebben ze die ni meer en nu zoek ik me dus suf. Mss ook eens op fb zetten... :rolleyes:
das jammer maar niet aan te doen hé!!!
toch bedankt om het eens te vragen!!!!
Jyotsna
12 February 2011, 16:34
ik heb nog een rekenig van de AVA van doopsuiker voor mijne neus liggen:
11.79/doos
58.55/doos als je 5 van dezelfde koopt
joke
28 February 2011, 15:29
Ok, ik weet er nog ééntje :)
Ik ben op zoek naar een paspop (kleur maakt niet uit) om mijn trouwkleed aan op te hangen in de hall. Hier droom ik al lang van, maar nu gaat het pas omdat we nu pas (allé, sinds enkele maandjes) in ons huisje zitten :)
Wie kan me helpen?
snoezel
28 February 2011, 16:01
fieke had eentje voor haar trouwkleed.
anders eens naar haar een pb'tje sturen als ze niet meeleest.
zou je dat niet tweedehands vinden?
rienemieke
22 April 2011, 15:58
iemand borstvoedingskledij te koop in maat medium???
Sweetdreams1987
30 April 2011, 19:02
@ Rienemieke : Ik heb nog een paar t-shirts liggen van H&M maar is wel ne large ...
Sweetdreams1987
30 April 2011, 19:04
Ik ben op zoek naar een dunne slaapzak , 1 zonder wol ofzo.
Echt een dunneke aangezien ons ventje zo kan zweten !
Ben alleen nog maar slaapzakken tegengekomen die dikker zijn.
Zonder slaapzak is niet echt een optie want tegen de morgend ligt meneer helemaal andersom of in de breedte van zijn bedje :D
sunshine
30 April 2011, 19:51
in ikea hebben ze er een heel dunneke
cocelinetje
1 May 2011, 08:55
Ik heb ook een dunneke gekocht in paradisio.
snoezel
3 May 2011, 15:57
iemand een idee waar ik voor ons meid 3/4 leggingskes vind?
gewone lange vind ik met hopen, maar zou ze liever iets korter zien.
als ik nu een kleedje zonder zo'n broekske aan doe loopt ze altijd met haren body in de lucht :p vind ik nu ook niet echt een zicht.
Vandaag een dunne slaapzak gevonden in hema en c&a
snoezel
4 May 2011, 07:49
niemand die weet waar ik kortere leggingskes vind?
KleinDuiveltje
4 May 2011, 09:06
@ Snoezel:
ik weet niet of dit is wat je bedoelt? zelf heb ik daar nog geen legging bij besteld.
https://www.rainbowbabies.nl/babykleding/legging.html
snoezel
4 May 2011, 11:56
ja, super :)
KleinDuiveltje
4 May 2011, 11:58
maar een vraagje Diede is ook een fijntje he.
ik doe Laurie een leggingkje maat 68 of zelfs 62 aan en dan zit da heel goe aan de buik en is dat meteen een 3/4deke ;)
snoezel
4 May 2011, 11:59
das inderdaad ook een idee :)
KleinDuiveltje
4 May 2011, 12:05
ge kunt het eerst zo eens proberen he ;)
bestellen kan je altijd ;)
snoezel
28 July 2011, 20:46
ben weer eens op zoek:
ons diede zit achter mij (dus achter de bestuurderszetel)
want kobe zat al aan de andere kant :)
maar ik kan die dus niet zien.
via mijn achteruitkijkspiegel (zelf als ik er wat aan draai) zie ik enkel mijn hoofdsteun.
af en toe vraag ik wel aan kobe of diede slaapt of wat ze aan het doen is.
maar als die iets intresanter buiten ziet dan reageert die gewoon niet :p
hoe lossen de andere mama's of papa's dat op?
was aan het denken van zo'n tweede achteruitkijkspiegel in mijn auto te hangen of is dat nu echt te belachelijk?
of iemand een andere tip?
KleinDuiveltje
29 July 2011, 07:56
Bij mijn vriend zijn auto zit ons meid ook achter hem en hij heeft een 2de achteruitkijkspiegel.
meestal rij ik wel mee maar ik zien hem toch regelmatig naar ons meid kijken ;)
Jarne zit ook achter de bestuurder en ik moet al heel veel moeite doen om hem te zien. Maar heb dat eigenlijk nooit een probleem gevonden. Ik moet toch regelmatig stoppen aan een kruispunt of rood licht, dan draai ik mij eens om om te kijken.
snoezel
29 July 2011, 10:19
normaal hoor ik ze ook niet
maar gisteren was ze boos en aan het wenen, en in de verste verte geen rood licht te zien natuuriljk.
en dan zou ik het toch iets handiger vinden als ik even kon zien.
Machteld
29 July 2011, 10:59
Kan je de stoelen niet omwisselen? Zo hebben wij het gedaan...
Mare zit nu achter de bestuurder en lode in't zicht...
snoezel
29 July 2011, 11:02
:p t is stom hoor,
maar ik heb dus op mijn ramen achteraan hun naam hangen en zo'n vlagje erbij.
en ja, kobe zijn naam hangt aan de rechter kant, diede hare aan de linker kant :)
rienemieke
29 July 2011, 11:27
gezocht:
een schommelstoel voor mijn zoontje!
http://www.baby-dump.nl/index.php?page= … ;merk=2618 (http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=15103&groep_id=1383&merk=2618)
iets in dit genre! hoeft niet dezelfde te zijn! http://www.baby.be/nl/babyclub/forum/bericht-aan-alle-mamasurfsters/images/smilies/3/8.png
regio prov antwerpen
boeleke2704
29 July 2011, 12:09
@Snoezel: wij hebben zo'n klein 'observatiespiegeltje' in de auto. Bij de FUN gekocht en is speciaal om je kindje dus in de gaten te kunnen houden op een veilige manier. Niet zo'n gek zicht hoor ;)
Kostte zo'n 7 euro denk ik.
boeleke2704
29 July 2011, 12:19
Hier eentje van bij de babydump:
http://www.baby-dump.be/index.php?page=product&id=2965&groep_id=34&merk=3523
Doeme toch, stuk goedkoper... :(
Liesje_x
29 July 2011, 12:25
wij hebben deze gekocht voor ons Noémie omdat ze zo moeilijk rustig te krijgen was in't begin :
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=11161&groep_id=1383&merk=1569
ze heeft er amper ingezeten en ze werd er ook ni echt rustig in... :-$ achteraf pas gevonden dat het reflux was...
hopelijk vindt ons volgend kindje er wel iets aan, anders was het een berg geld weggesmeten :)
:p t is stom hoor,
maar ik heb dus op mijn ramen achteraan hun naam hangen en zo'n vlagje erbij.
en ja, kobe zijn naam hangt aan de rechter kant, diede hare aan de linker kant :)
Zo zou ik dus ook zijn :D
Ik heb boven mijn achteruitkijkspiegel een klein spiegeltje hangen dat bol staat. Dat zat in het kids-pack van peugeot. Je ziet dan de drie zetels volledig in dat kleine spiegeltje. Misschien eens aan je garage vragen of ze dat kunnen monteren?
cocelinetje
6 August 2011, 15:14
Hey dames,
Al een ganse tijd kijk ik uit naar zo'n speelhuisje voor Lander voor in de tuin (vermits ons gras er nu eindelijk aan het doorkomen is). Die speelhuisjes kosten nieuw toch héél veel geld (vind ik), daarmee dat ik op zoek ben naar iets tweedehands.
Is er iemand van jullie die mij kan helpen? :)
Die zijn duur è, die dingen :rolleyes: Al eens gekeken op Kapaza en zo?
Ik heb er hier eentje gekocht van Dreamland, zo'n klimding meer met een schuifaf en ladder en tunnel. Meer voor jongens vond ik :D kostte 160,- wat toch al meer betaalbaar is dan die dure huisjes. Mss een optie als je niks anders vindt?
_liesje_
6 August 2011, 16:59
Oh daar droom ik ook van.. Zon mooi houten speelhuis/speeltuig in d tuin! Past goed bij onze stijl e cocelintje ;) Maar idd,zoveel geld! Hopelijk vind je iets!!
janneman
6 August 2011, 17:50
spreken we hier over een landelijke pastorijstijl??:) jaja mooi mooi !wij zijn zo aant bouwen:)
_liesje_
6 August 2011, 20:01
Ja hoor janneman :) en wij zijn ook zo aant bouwen!!! :D bij ons zal het eerder strak-landelijk zijn, ook niet de typisch rode baksteen, maar o wat ben ik er al helemaal weg van!!!
Waar ben je aant bouwen?
snoezel
6 August 2011, 22:25
die speelhuisjes ben je best dat je tweedehands zoekt in het najaar.
dan zijn die vele goedkoper...
wij hebben hier eentje van winnie the pooh met een schommeltje aan.
is bij alle twee een succes!
snoezel
6 August 2011, 22:25
die speelhuisjes ben je best dat je tweedehands zoekt in het najaar.
dan zijn die vele goedkoper...
snoezel
6 August 2011, 22:26
ah ja, en heb gewoon in den hubo een extra achteruitkijkspiegel gekocht.
had ik al vele eerder moeten doen :)
kan ik ze gewoon zien zonder om te kijken!
snoezel
6 August 2011, 22:26
cocelinetje
7 August 2011, 11:33
Wel ja, naar zo een speelhuisje ben ik dus op zoek :) Ik kijk regelmatig op kapaza en 2dehands, maar ze zijn altijd zoooo snel weg!
cocelinetje
7 August 2011, 11:34
Lijkt me wel een goed idee eigenlijk :) bestaat er zo iets om je kindje te zien als de maxicosi achteraan staat? Ik vind het soms vervelend als Lander en Lotte in de auto zitten en ze zitten beiden achteraan dan kan ik Lotte onmogelijk zien omdat ze nog in die maxicosi zit.
Trinity
7 August 2011, 14:57
Er bestaat wel zo iets hoor cocelinetje. Wij hadden een beer met een bolle spiegel dat je aan de achterbank moet hangen, zo kan je vanuit je eigen spiegel in die spiegel kijken. Het was een beer van dreambaby.
Als jullie huisjes en speelhuisjes af zijn: fotooooos :D
snoezel
7 August 2011, 17:29
inderdaad: bij dreambaby zouden ze dat hebben :)
wij hebben ons speelhuisje voor 100euro gekocht van een collega :)
dus ik wist van waar het kwam.
grote voordeel is dat het van de grond staat.
dus geen slik, modder, overschotjes gras, onkruid, ... in het huisje.
en t staat ook niet te hoog, dus als ze vallen is het nog niet te diep.
cocelinetje
8 August 2011, 11:55
Is het zoiets dat jullie bedoelen?
http://www1.picturepush.com/photo/a/6267229/640/Picture-Box/spiegel.jpg (http://www.dreambaby.be/dreambaby/index.jsp?taal=N)
snoezel
8 August 2011, 12:59
dat zal ook wel lukken waarschijnlijk.
dit vond ik:
http://www.paradisio-online.be/html/bambolino/baby_artikel.php?ID=438268
idep
8 August 2011, 13:31
Wel ja, naar zo een speelhuisje ben ik dus op zoek :) Ik kijk regelmatig op kapaza en 2dehands, maar ze zijn altijd zoooo snel weg!
Lijkt me wel een goed idee eigenlijk :) bestaat er zo iets om je kindje te zien als de maxicosi achteraan staat? Ik vind het soms vervelend als Lander en Lotte in de auto zitten en ze zitten beiden achteraan dan kan ik Lotte onmogelijk zien omdat ze nog in die maxicosi zit.
Cocelinetje, ik heb je een berichtje gestuurd ivm het speelhuisje :-)
Machteld
8 August 2011, 13:40
Mag ik dat berichtje ook hebben...? :)
Wij zijn ook op zoek naar een speelhuisje...;)
idep
8 August 2011, 14:26
Mag ik dat berichtje ook hebben...? :)
Wij zijn ook op zoek naar een speelhuisje...;)
is verstuurd!
cien
10 August 2011, 22:19
Niemand toevallig een dutalier schommelstoel (of gelijkaardig principe) waar hij vanaf wil?
ik heb hem daarstrax geprobeerd bij babybaby en ik wou daar nimeer uit :p
weet ook soms iemand of ze die bij premaman hebben met armleuningkussentjes? ik weet dat er een model stond maar niet datzelfde..
anders heb ik weer een goed excuus om te gaan piepen in de winkel :p
Mieke
11 August 2011, 20:22
Ik heb hem net eens even gegoogeld en dat ziet er inderdaad een superschommelstoel uit!! Alleen de prijs valt wat tegen :-)
dorien_951
11 August 2011, 20:43
Wij hebben een gewone schommelstoel, daarin ligt een dikke dons. Zit ook geweldig, kan je borstvoeding in geven. En veel goedkoper dan dat ding.
cien
12 August 2011, 22:40
het ding hier is da de poef meeschommelt... ge kunt gewoon pampus gaan liggen en met een kleine moeite lekker wiegen
mja ik ga hem op de lijst zetten (ze hebben hem bij premaman!) en zien of hij weggeraakt.. anders zal het inderdaad zo'n donsalternatief zijn
snoezel
29 September 2011, 21:35
t is niet echt voor mijn kindjes maar voor de kindjes van de klas.
k ben op zoek naar de cd's van tik tak.
iemand die al tegen gekomen?
k ben online aan het zoeken maar nergens te vinden :s
Fien
29 September 2011, 21:41
Ik wist niet dat ze daar cd's van hadden?
Heb wel ne dvd hier, Nanou is er gek van :)
snoezel
29 September 2011, 21:46
ik heb een copie. maar uit ondervinding weet ik al dat die geen jaren mee gaan dus zou graag het origineel hebben.
dan kan ik mijn tik tak spelletjes terug eens van onder het stof halen in de klas.
ah ja, ben ook op zoek naar mooie dekens.
voor meisjes geen probleem maar zou graag een mooie hebben voor op kobe zijn bed.
soort sprei of zo?
ook voor ons eigen bed ben ik er naar op zoek (we hebben nu zo'n deken van mss al 20j oud (wel gewassen natuurlijk :) ))
Jippie01
29 September 2011, 22:34
Hey Snoezel, mss vind je in de "lief-stoer" collectie wel een leuke sprei/deken voor Kobe...
ka80
2 October 2011, 14:37
Hallo meisjes!! Heb het in het januari-topic al geschreven, ik ben wanhopig op zoek naar een zwangerschapskussen tegen deze woensdag! Ik weet het, het is een beetje laat maar mijn euro is gisterenavond tegen 23u pas gevallen. Ik kom voor 4 dagen naar België,... en ik zie me niet gaan liggen sleuren met mijn kussen op het vliegtuig.
Is er iemand in de buurt rond Antwerpen die haar zwangerschapskussen zou willen verkopen of eventueel zou willen uitlenen voor 4 daagjes? (als het in de kast ligt te nietsen uiteraard, niet als je het zelf actief gebruikt).
Kennen jullie nog tweedehandssites waar ik op kan zoeken? Ik heb er al een paar gevonden maar misschien zijn er nog,...
Alvast hartelijk dank!!
Sweetdreams1987
2 October 2011, 14:48
Hey ,
ik heb die van mij aan de opvang gegeven srry.
Ma sites : hebbes.be , 2dehands.be , ebay.com , kapaza.be
ka80
2 October 2011, 14:58
aha! kapaza had ik nog niet gevonden! Dankjewel!!!
_liesje_
2 October 2011, 17:03
Ik ben nu wel niet van a'pen, maar het mijne mag je gerust gebruiken!!
snoezel
2 October 2011, 17:29
t mijne is ook in de opvang...
ka80
2 October 2011, 21:57
Oh das super lief Liesje,... heb er ondertussen al eentje gevonden, vlak achter de hoek van het huis van mijn ouders. Kon niet beter. Ik kan weer op 2 oren en een buik slapen se,...
Machteld
3 October 2011, 09:26
Oh te laat gezien, want dat van mij mag je ook gerust gebruiken terwijl je hier bent ze. (woon in Antwerpen).
Gebruik het niet tijdens de zwangerschap, kan echt niet slapen met dat ding, maar gebruik het wel om bv te geven.
_liesje_
3 October 2011, 10:56
Haha Ka ;) fijn dat je eentje hebt gevonden!!!
X
ka80
3 October 2011, 21:30
Wat zijn jullie lief! Echt waar héél erg bedankt alletwee! Mijn ouders gaan morgen het kussen ophalen en daarna kan mijn zus het gebruiken, wanneer zij kindjes krijgt en hopelijk is dat snel... :)
liefs x
_liesje_
3 October 2011, 21:53
Graag gedaan.. Ook al heb je er niet veel aan :p
Mss een beter oplossing zo, hoop ook dat je zus er snel gebruik van kan maken!!! ;)
M'tje
5 October 2011, 21:21
Ladies
ik ben van plan om terug bv te proberen geven aan ons kleintje, en ik wou graag die mammae-bh's eens proberen, maar aangezien deze nogal duur zijn, zou ik eerst eentje tweedehands willen proberen... Iemand van jullie die toevallig nog in de kast liggen of zo?
Mijn maat is nu EU 80 à 85C (voorgevormd) of 80 à 85 B (niet voorgevormd).
Wie mij kan helpen, laat het maar weten!
snoezel
16 October 2011, 19:35
m'tje: sorry geen idee...
ik ben weer op zoek hoor.
ik zoek zo'n stevige kartonnen doos.
zo met een mooi printje erop.
bij casa heb je ze, maar enkel in 1 kleurtje
zou er graag een bewaardoos (of hoe je het ook mag noemen) van maken voor mijn ventje zijn petekindje en ook eentje voor ons diede.
dus ja, een jongen en een meisje, zou toch een ander kleurtje mogen hebben :)
ook enig idee hoe dat juist noemt?
kan ik online ook eens op zoek...
Elke_
16 October 2011, 21:28
Snoezel,
Zoiets?
http://www.homewizz.be/ecom/nl/shops/Ecom/Homewizz/Dozen,_boxen_en_hoezen_Homewizz/Opbergdozen_Dozen/Opbergdozen_Opbergdozen/905049_OPBERGBOX__C__BOX__STR__XL
snoezel
16 October 2011, 22:00
ja, zoiets :)
maar t is precies doorschijnend hé?
denk dat het niet zo mooi gaat zijn als daar vanalles in ligt.
t is om eerste kleertjes, geboortekaartje, ... in te steken.
Elke_
16 October 2011, 22:17
Klopt, was me nog niet opgevallen...
In de Ikea hebben ze wel veel leuke kartonnen of plastieken dozen.
Wij hebben er voor Mathias zijn meter en Peter eentje in de blokker gekocht bij nieuwjaar.
Saar
17 October 2011, 13:07
Snoezel,
Ik heb er vorig jaar gekocht in de Casa, in verschillende kleuren! Maar dit was wel vlak voor kerstmis! Mss even wachten en dan nog eens een kijkje gaan nemen?
Jippie01
17 October 2011, 13:11
Hey Snoezel
ik heb er vorig jaar eentje in de Hema gekocht...
Hebben ze in in verschillende kleurtjes daar.
x
snoezel
17 October 2011, 17:13
merci :)
dan zal ik eens naar t stad moeten :p
Elke_
18 October 2011, 21:16
Waar zou ik toffe magneten kunnen vinden voor Mathias zijn kamertje? De magneetstrook is vrij hoog, hij kan ze er dus nog niet zelf afhalen, maar wil zijn toekomstige kunstwerken, verjaardagskaartjes en dergelijke ophangen.
ilseken
19 October 2011, 17:17
Hey,
Ik ben op zoek naar een leuk tafeltje en stoeltjes voor onze Nolan. In de speelgoedwinkel vind ik enkel de plastieke tafels terug en vind ik persoonlijk niet zo mooi. In de babywinkel heb ik wel een mooike gezien in het hout, vrij duur...
Dus misschien heeft iemand van jullie een tip waar ik een mooi houten tafeltje met stoeltjes kan vinden, niet te duur ;)
Twinkel
19 October 2011, 17:55
In ikea hebben ze er ook een aantal in hout, voor de rest zou ik het ni weten...
snoezel
19 October 2011, 19:34
dat van ons komt van childwood. we hebben het in die stockverkoop van childwood gekocht.
nu ja, goedkoop was het nog niet hoor (weet de juiste prijs niet meer want het staat hier al 2 jaar) maar ik vind het wel zijn geld waard.
Mieke
19 October 2011, 21:30
Wij hebben dat van ons ook net in den ikea gekocht. Daar hebben ze toch een beetje keuze en redelijk van prijs.
Elke_
19 October 2011, 21:33
Hier ook houten stoeltje & tafeltje van ikea gekregen. Is het wit met in de leuning een poes en hondje. Wij hebben ze in't wit.
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/00153700/#/40153699/
Mieke
19 October 2011, 21:39
Hier ook houten stoeltje & tafeltje van ikea gekregen. Is het wit met in de leuning een poes en hondje. Wij hebben ze in't wit.
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/00153700/#/40153699/
wij hebben dezelfde gekocht :-)
snoezel
19 October 2011, 21:40
elke: kwam dit toevallig tegen :)
http://www.jolena.be/stempels-en--466/
Mieke
19 October 2011, 21:42
Wij hebben er deze tafel bij gekocht, maar de rode en blauwe potverlngers zitten er niet op omdat ze zo hoog genoeg is, maar het is een hele stevige tafel en ze kunnen er gemakkelijk met 2 naast elkaar en over elkaar aanzitten zodat ze niet op elkaars papaier moeten kleuren (als ze ooit samen aan het tafeltje knutselen ;-)).
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/40147180/
Elke_
19 October 2011, 22:00
Snoezel, die boerderijdiertjes zijn super!
Bedankt.
ilseken
20 October 2011, 11:28
Bedankt meisjes!
Zal eens gaan zien naar Ikea. Heb er enkele leuke zien tussen staan.
ilseken
20 October 2011, 11:29
Trouwens snoezel leuke link dat je hier opgezet hebt... dat stoeltje met paardje gaat Nolan geweldig vinden!
_liesje_
20 October 2011, 14:50
@ilseken: ik heb ooit de houten gekocht van in Ikea. Blank van kleur. Dan heb ik ze voor men nichtjes gepersonaliseerd. Voor Mare met feetjes, en voor Lin met prinsesjes.
Voor Eben en Benthe ga ik het ook zo doen, voor op hun kamer. Voor in de living zal er dan een neutraal komen. Maar ook wel geschilderd! Iets wat voor beiden kan dan.. :D
Trinity
20 October 2011, 23:43
als de prijs er niet toe doet...http://olisan.dk/tilbud-lige-nu-344/collect-stoolesk-roeget-eg-3010.html
PETRA
21 October 2011, 09:05
Trinity, echt wel super! Ik heb wel geen idee hoeveel euro dat is maar misschien is t beter dat ik het niet weet ;)
mini
21 October 2011, 09:40
Ik heb het even opgezocht en euhmmmmmmmmm... ik ga passen :D
nuja... ik heb het dan op de promotieprijs hé... want de originele prijs wil ik helemaal ni betalen :p
Trinity
21 October 2011, 23:01
Hihi, ik pas ook hoor, zelfs voor de promotieprijs :) K zou een beroerte krijgen elke keer hij een potlood boven haalt en wat grof te werk gaat :p
snoezel
1 November 2011, 15:30
ben hier weer hoor :)
maar jullie hebben me al zoveel geholpen dat ik jullie hulp nog eens vraag :)
ik zoek zo'n knuffeldoekje, je weet wel zo'n platte knuffelbeertjes om met te slapen, die ik zou kunnen vasthangen aan de draagdoek.
dat zijn hier de "slaapberen" van ons diede, nu heb ik er een stuk of twaalf hier maar geen enkele die je kan vasthangen.
bestaat dit?
dacht eventueel met zo'n tuttenkettingske aan of zo?
ben al wat online aan het zoeken geweest maar vind niet echt iets...
anders ga ik zelf wel aan de knutsel, maar denk niet dat het even mooi gaat worden.
t zou dus groot genoeg moeten zijn zodat het aan de draagdoek kan hangen en als ze het dan loslaat ik niet heel het bos moet uitkammen :)
sunshine
1 November 2011, 19:24
Kara heeft eentje met een gaatje in, zou je zoiets aan een draagdoek kunnen hangen? Vanachter heb je ook een lusje met velcro...
http://www.noukies.com/sos/nssv_view?keyword=SOURIS
't is het 3de...
_liesje_
1 November 2011, 19:50
Ik wou net zeggen, alle doudous van noukie hebben zo een sluiting met velcro, voor aan de tut of pyama (van zelfde merk) vast te maken. Mss lukt het daarmee?
Jufke
1 November 2011, 22:05
Mijn dochter heeft zo'n konijntjes van Peppa, met knoopjes in de oren. Je kan makkelijk de knopen losmaken en vastmaken aan een draagdoek. Ik knoop altijd haar tut eraan vast.
snoezel
2 November 2011, 08:59
:) merci, dan ga ik straks op noukie's jacht en anders die peppa konijntjes eens proberen
jullie zijn toch schatjes!!!
tiger
2 November 2011, 09:34
Wij hebben ook een doudou van noukies, inderdaad met zo een velcro klipje.
Maar als je die te vaak wast, houd de velcro niet meer zo goed.
ruth
18 November 2011, 13:30
Verkoopt er iemand zijn Lodger Bunker? Of weet er iemand ergens één 2dehands staan?
Groetjes
Prutske5
18 November 2011, 15:09
hier is er al ene, ni ver van bij ons :)
http://www.2dehands.be/kinderen-babys/kinderartikelen-babyartikelen/winterzak-maxi-cosi/te-koop-lodger-bunker-104917814.html?qq=lodger+bunker&afstand=50&pcpl=9870+Zulte+Olsene&pc_id=1386&afd=
ruth
18 November 2011, 15:45
Hij is spijtig genoeg al gereserveerd. Dacht ook, dat is handig dichtbij, 't zijn dan eens geen verzendingskosten. Toch bedankt om mee te zoeken!
Prutske5
18 November 2011, 16:29
das graag gedaan hoor, heb de mijne ook zo gevonden :)
maar heb je dan al zo snel bericht gekregen dan? want hier staat niet bij dat die van Desselgem gereserveerd is, die van Torhout wel http://www.2dehands.be/markt/?qq=lodger+bunker&afd=&pcpl=9870+Zulte+Olsene&pc_id=1386&afstand=50
ruth
18 November 2011, 16:50
'k Had hem gisteren op kapaza zien staan en heb toen al een mailtje gestuurd. Maar 'k heb nu een rode op het oog, vind rood ook wel nog kunnen voor jongens en er staan eens geen bloemen op dus mijn man vind het ook nog ok.
Prutske5
18 November 2011, 16:56
hihi, die mannen toch he ;)
hoop dat je hem vastkrijgt!!
M'tje
12 December 2011, 21:02
Dames
Ik ben op zoek naar een 2ehands Easywalker duo! Iemand die zo eentje wil verkopen?
http://www5.picturepush.com/photo/a/7147013/64c/Picture-Box/easywalker-duo.jpg?v0
M'tje
16 December 2011, 16:41
Hebben een easywalker gekocht, maar nu ben ik op zoek naar lodger bunkers! Ja, eentje voor ons prinsesje en eentje voor ons klein ventje. Mogen ook neutrale kleuren zijn hoor, maakt niet veel uit. Iemand die een bunker verkoopt?
Liefde is...
19 February 2012, 19:55
Eventjes terug van onder het stof halen..
Ik ben op zoek naar die kleurrijke ronde doosjes met deksel die in elkaar passen en die ze vroeger in IKEA verkochten..
Zonde dat ze die daar niet meer verkopen.. :(
mini
19 February 2012, 20:01
Toevallig geen foto? :o
Liefde is...
19 February 2012, 21:33
Op de volgende link stapelt een kindje deze doosjes:
http://onspeuterklasje.skynetblogs.be/archive/2010/03/07/thema-dozen.html
Little Bee
19 February 2012, 22:01
Handig topic! Ik zou super graag een mooie schommelstoel hebben (voor volwassenen he).... Pure nostalgie, mijn mama wiegde ons steeds en die schommelstoel heeft steeds in mijn kamer blijven staan. Iemand tips?
dorien_951
19 February 2012, 22:19
Antiek winkels en tweedehandssites...
Wij hebben ook kei lang moeten zoeken maar geen 'echte' gevonden. Toen een winkel gevonden die ons een echte zou kunnen leveren maar 10w laten ging die failliet en hadden we nog geen schommelstoel. Maar ben nu tevreden met mijn neppe :-)
mini
19 February 2012, 22:30
@liefde is... ik kan je helaas ni helpen, wist zelfs ni dat ze die ooit bij ikea hadden
snoezel
20 February 2012, 07:40
liefde is... als je ze vindt mag je me het laten weten.
ik zou ze ook graag hebben.
en die blog is geweldig hé.
daar zit ik bijna alle weken op :p
little bee: ik heb de mijne via kapaza gekocht.
en nu ons diede binnenkort naar een groot bed gaat gaan denk ik hem op zolder te zetten voor als ze groter zijn.
heb schrik als ik hem weg ga doen zij het erg gaan vinden.
Jyotsna
20 February 2012, 09:38
niet helemaal wat je zoekt, maar mss is er wel iets wat kan dienen?
http://www.k-do.be/doosjes/opbergdozen.html
Jufke
27 March 2012, 15:33
Hallo! Ik ben op zoek naar korte enkelkousen voor mijn dochtertje. Ze heeft maatje 24... Ik vind overal 'gewone' sokken maar ik vind dat die te hoog komen als ze bv. een capribroek/legging draagt of enkel een rokje. Waar o waar, kan ik ze vinden?
Mieke
27 March 2012, 15:43
Heykes,
Ik ben eens op de site van Hema gaan zien en op hun webshop hebben ze die:
http://www.hema.be/nl/winkel/kinderen/sokken/5-pak-kinderenkelsokken-fresh-feet-(4376880)
Misschien dat ze ze dan ook gewoon in de winkel hebben?
'k ging ook zeggen; hema ;)
ik ben op zoek naar een salopet voor meisjes in mt 98/104 maar dan zonder hello kitty of andere toestanden ;)
Jufke
27 March 2012, 20:04
In de Hema zelf hebben ze enkel de 'langere' versies, zal eens snel kijken op de webshop se, merci!
Jufke
27 March 2012, 20:08
Joepie!!!! Gevonden... Jammer dat de grijze niet meer in voorraad zijn, kga toch nog eens snollen in de winkel zelf ;-)
snoezel
27 March 2012, 21:01
ah voila se, ik zocht hetzelfde :D
dan weet ik weer waar ik volgende week naartoe moet.
iemand een idee waar ik van die leggingskes in drie kwart of zelf korter vindt?
heb vandaag ons diede zonder legging gestuurd naar de creche maar ik vond dat precies geen zicht.
Jyotsna
27 March 2012, 23:21
mijn sm had vorig jaar zo een driekwart legging bij van de zara, mss daar eens kijken?
Jufke
28 March 2012, 18:21
Snoezel, bij Hema heb je caprileggings!!! 2 voor 2,50 euro!!! Ze hangen niet bij de kinderkledij, maar eerder bij het ondergoed voor volwassenen geloof ik... De combi's zijn: grijs/zwart, blauw/donkerblauw, rood/fuchsia, ...
Bij Zeeman heb ik veeeeel korte sokjes gevonden (3 paar voor 1,99 euro) Toppie! ;-)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.