PDA

Volledige versie bekijken : ziekjes?

mama.van.matti
2 February 2011, 22:02
Onze vent is sinds gisteren precies echt ziek aan het worden...
Hij heeft heel veel vieze snottebellen, niest enorm veel en moet ook vaak hoeste zoals een klein zeehondje!! ben van de week langs arts geweest maar die zei dat er niets aan de hand was, maar nu wordt het met de dag erger en erger!! zo zielig dat manneke...
Nu zijn er verschillende dingen die mij zorgen maken:
* we zijn van de week voor het eerst gaan zwemmen (mss daar kou opgepakt ofzo)
* hij krijgt sinds maandag GP, en heeft echt weer veel last van krampjes, terug aanpassen van de darmpjes he waarschijnlijk
*sinds maandag moeten we ook Zantac geven 2x per dag
*hij is nu 12weken en zit mss in een sprongetje?
*soms denk ik, is het mss al last van een tandje, maar dat zou ik wat te vroeg vinden precies...(hij is 12weken nu)
*ook zijn linkerballetje was vandaag opgezwollen en zag rood, ik dacht onmiddelijk aan een allergische reactie op die zantac ofzo...

We weten niet zo goed wat gedaan, mijn man wilt hem tot dinsdag ook thuis houden van de OM, ook al heeft hij geen koorts... als ik hier mss wat reacties krijg, wordt ik wat gerustgesteld ofzo! :confused:

Sofie_Mathis
2 February 2011, 22:17
Ik zou toch nog maar eens naar de kinderarts gaan, je kan niet voorzichtig genoeg zijn! Toen Mathis begin januari in het ziekenhuis lag had hij een snotneus en hoestte hij veel, maar de dokters wilden hem niks geven voor zijn hoest. En het was zelfs zo erg dat hij bij een hoestbui tijdens zijn eten alles overgaf. Nu is die gewone verkoudheid een zware bronchite geworden en zit hij evengoed aan de antibiotica en aerosol! En als je denkt aan een allergische reactie op de zantac zou ik zeker niet twijfelen en naar de dokter gaan, want dan kan je het niet blijven geven.

Ik heb je waarschijnlijk niet echt gerustgesteld, maar ik denk dat je pas echt gerust kan zijn als de dokter hem gezien heeft. Zo zou ik toch zijn :)

PETRA
3 February 2011, 11:14
Ik volg Sofie_Mathis eigenlijk wel. Ik zou ook nog eens langs de dokter gaan aangezien het erger geworden is. Kwaad zal het in elk geval niet kunnen. Door een sprongetje kunnen ze wat lastig zijn maar daar komt het hoesten niet van. Het kan inderdaad ook iets zijn dat hij in het zwembad heeft opgedaan. Ik heb gehoord dat je beter nog niet gaat zwemmen met zo'n klein beebje, toch niet in een publiek zwembad. Ik werd door vriendinnen aangeraden pas vanaf 8 maand te gaan zwemmen. Ik weet niet of het klopt hoor, t is maar van horen zeggen.

Sofie_Mathis
3 February 2011, 21:31
Hoe is het nu met Matti?

mama.van.matti
6 February 2011, 15:28
we zijn donderdag voormiddag langs arts geweest en hij had een goede verkoudheid, snotjes en slijmpjes...neusspray gekregen en siroopje tegen de slijmpjes. nu enkele dagen later is hij zo goed als genezen!! eens zo leuk he als ze terug kunnen spelen en lachen :)