Volledige versie bekijken : info over begindag cyclus
Precious
1 February 2011, 11:15
Hey iedereen, eerste keer op deze site en ik ben al verkocht :)
Ik heb hier al veel info gevonden over zwanger worden...
Ik ben in december gestopt met mijn pil en heb dan op 3 januari ongesteld geworden... nu twijfel ik eigenlijk over die datum. de eerste dagen was het enkel wat bruin verlies, dan 2 dagen bijna niets en dan na 4 dagen was het echt bloedverlies.
Welke dag neem je dan als 1e dag van uw cyclus? Nu heb ik net hetzelfde voor. 29e terug bruin verlies...
Ik moet nog veel leren hoor :) allemaal wel heel spannend!!
Alvast bedankt voor jullie raad
PETRA
1 February 2011, 11:21
hey precious, welkom op het forum!
Als eerste dag van de cyclus moet je de dag nemen dat je rood bloed verliest, bruin bloed is oud bloed en heeft dus weinig belang.
Precious
1 February 2011, 11:23
Bedankt Petra, dan zal ik mijn circeltjes in de agenda maar al aanpassen:)
bezemie
1 February 2011, 13:53
Idd het de eerste dag is de dag met helderrood bloed en als je ontpilt kan het soms even duren voor je lichaam terug op zijn plooi is.
In ieder geval welkom en veel succes!
Precious
1 February 2011, 14:35
Ja aanpassen na zoveel jaren de pil zal zeker nodig zijn
Maar ik was toch al blij dat ze de eerste keer normaal opdoken :)
Dankjewel
aprilvisje
1 February 2011, 14:38
Hey iedereen, eerste keer op deze site en ik ben al verkocht :)
Ik heb hier al veel info gevonden over zwanger worden...
Ik ben in december gestopt met mijn pil en heb dan op 3 januari ongesteld geworden... nu twijfel ik eigenlijk over die datum. de eerste dagen was het enkel wat bruin verlies, dan 2 dagen bijna niets en dan na 4 dagen was het echt bloedverlies.
Welke dag neem je dan als 1e dag van uw cyclus? Nu heb ik net hetzelfde voor. 29e terug bruin verlies...
Ik moet nog veel leren hoor :) allemaal wel heel spannend!!
Alvast bedankt voor jullie raad
hallo,
eerst en vooral welkom hier :)
ja ik ben hier ook al veel te weten gekomen ze tof dat er zo'n sites bestaan toch e hihi
ja ik heb als ik gestopt ben met mijn pil dan enkele dagen later mijn ms gehad en sindsien dan maar 1 keer meer gehad :( maar dat is niet bij iedereen zo hoor kan best zijn dat je rap regelmatig komt
veel succes met het zwanger worden!
Precious
1 February 2011, 14:43
Ja blijkbaar loopt het bij iedereen wel heel verschillende, amai!
Ik heb ms gekregen perfect na 28 dagen eigenlijk, alsof ik de pil nog nam...
dus hopelijk is het nu net hetzelfde, afwachten maar en vooral niet stressen hebben ze mij al vaak gezegd.
Ik hoop dat het bij jou ook snel regelmatiger komt hoor aprilvisje!
veel succes alvast!
Ik heb altijd gezworen er niet te hard mee bezig te zijn, maar uiteindelijk doe je dat toch wel hoor en dat is eigenlijk niet zo goed hé...
Tipejeloeken
1 February 2011, 20:49
Hey Precious,
ik ben hier ook nog niet zo lang.
Heel interessant hé ;-)
Ja niet mee bezig zijn is heel moeilijk hé.
Ik had gezegd ik stop met de pil en we zien wel.
Maar ik ben er precies wel enorm mee bezig :-)
Precious
2 February 2011, 07:55
Ja idd :-)
Ik ging normaal pas ergens stoppen voor de zomer maar uiteindelijk dan toch een half jaar vroeger omdat we er van uit gaan dat de pil nog uit mijn lichaam moet... (ik weet het, het kan ook snel gaan, maar dat risico willen we gerust nemen, want het zou zeker al welkom zijn :-))
Dus zelfs ruim op tijd gestopt en toch ben ik er al mee bezig, mss ook omdat het nog maar het begin is?! We'll see ;-)
Alvast veel succes Tipejeloeken :-)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.