Volledige versie bekijken : plopperdeplopperdeplop
Kimmy
15 January 2009, 12:49
joehoew!!
zooo zalig, ik voel heerlijke plopjes in mijn buik...
opgelucht dat ik ben, niet te doen :)
jammer dat mijn ventje het nog niet kan voelen: voor wanneer is dat??
liefs
Kimmy
Mrs O.
15 January 2009, 13:15
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuj ben zo blij vr u :-)
waar voel je ze juist? onderbuik? daar voel ik ze het beste...
Tim heeft gisteren een half uur mijn buik vastgehad, elke keer ik iets voelde, hij meteen supergeconcentreerd mee aant voelen, mr niks natuurlijk :) zo schattig...
Ik denk rond 24-25 weken zoiets mss?
Mrs O.
15 January 2009, 13:17
btw: aan uw titelke dacht ik dat ge al de studio 100 toer aant opgaan waart :)
Daar ga ik mij mentaal toch zwaar op moeten voorbereiden ze... Heb onlangs met 3 jarig dochtertje van vriendin een hele dvd van piet piraat moeten bekijken (met nadruk op 'moeten') ... zwaar zwaar zwaar ... :)
L@yla
15 January 2009, 14:09
kimmy,
ben blij voor je dat je je kleintje terug voelt!
gr
layla
Kimmy
15 January 2009, 15:45
dank je mrs. O & Layla!
ik voel het iets onder de navel denk ik...
mijn tim eist ook mijn buik op, da's inderdaad schattig maar wel jammer dat het nog niet lukt om iets te voelen :)
PS: nu gaat em straks verontwaardigd zijn omdat ik hem schattig noemde ;)
Kimmy
15 January 2009, 15:46
btw: aan uw titelke dacht ik dat ge al de studio 100 toer aant opgaan waart :)
hihi, ik vond het bijster origineel van mij :p
Mrs O.
15 January 2009, 15:50
idd zeer origineel :)
snoezel
15 January 2009, 16:05
ben blij voor je!!!
bij mij heeft dat geduurd tot een week of 24 maar onze kobe was zo'n kleine plaagstok die twee keer trapte en dan stopte.
dus ja, tegen dat de papa er was was meneerke weer stil :)
lotjen
15 January 2009, 20:33
Bij mij zit er ook zo'n plaaggeestje in mn buik,die zit zo hard te schoppen,en dan komt mn vriend snel snel afgelopen
en dan stopt het,azo heeft mn ventje al veel verloren kilometers afgelegd zu,naughty baby!!! Juist de mama é :)
Liefs Lotte en baby anoniem
Nes
16 January 2009, 09:57
Mijn man heeft het ook gevoeld toen ik een week of 24 was. In de kliniek zeiden ze me dat het een heel levendig kind was. Sommigen verschoten ervan eigenlijk. Maar naar het schijnt gaat het verminderen naarmate het minder plaats zal hebben.
Nes
16 January 2009, 09:58
Haja, nog zoiets. Volgens de site hier en de kliniek ben ik 26 weken ver en volgens het schijfje van mijn voedvrouw ben ik 27 weken. Raar he.
Kimmy
19 January 2009, 12:03
"plop werd schop"!!
zaaaalig, gisteren voor het eerst geen plopje maar een schopje gevoeld en het magische was dat EXACT op dat moment mijn mama haar hand op mijn buik legde en mij verrast aankeek "hé, het schopt"...
Wel beetje jammer voor mijn Tim, die al weken 's avonds zijn hand op mijn buik legt in de hoop de baby te kunnen voelen en de primeur dan naar zijn schoonmama zag gaan :)
gelukkig schopte babybeer de hele avond lustig verder zodat Tim intussen ook reeds contact had met zijn kindje!
ik leef op een wolkje...
liefs
Kimmy
snoezel
19 January 2009, 12:05
zalig hé!!!
geniet er maar van
lotjen
19 January 2009, 12:35
Ik ben blij Kimmy dat ik niet alleen ben,ik begon te denken dat ik mijn kleintje te goed voelde.
Dat het te vroeg was om schopjes te voelen,ik voel nu al zo'n 2 weken duidelijk schopjes,die redelijk intens kunnen zijn!
Een zalig gevoel,ma ik begon te denken in vergelijking met anderen dat het te vroeg was :)
Die zorgen é,gaan die dan nooit over :)
Veel liefs van mij en een schopje van...
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.