PDA

Volledige versie bekijken : een twijfelgeval , zwanger of niet ?

lief klein engeltje
27 January 2011, 18:11
hallo , ik ben een meisje van 25 jaar die sind vorig jaar 15 mei gelukkig getrouwd is. Mijn man is er 29. We hebben beiden een kinderwens dus ben dan ook met den trouw gestopt met de pil. Tot vorige maand nog geen geluk , maar wel een regelmatige cyclus van 28 dagen , ben nu op dag 17 van mijn cyclus en heb last van lichte pijn in de rug , pijnlijke borsten en lichte krampen gehad gedurende 2 daagjes in de onderbuik. Ook meer gaan plassen ook al drink ik niet meer of anders. Nu sinds vandaag ook last van een redelijk opgezette buik met precies het gevoel of er nen band zit. Zou het kunnen dat wij een kindje verwachten of toch last van de komende menstruatie ?
groetjes aan iedereen .

nog eens update ,

vandaag een test gedaan op 8 dagen van mijn menstruatie en die was negatief , beetje te vroeg misschien ,allee kweet het niet zeker of ik daar mag over twijfelen. Wat zouden jullie denken of doen ? Nog later er terug ene doen of zo laten.

mini
27 January 2011, 18:16
Een test heeft pas zin eens je zogezegd overtijd bent, voordien zal deze sowieso negatief tekenen, ook al ben je in theorie zwanger.
Zolang het vruchtje zich niet ingenesteld heeft, maak je nog geen HCG aan. ;)

Laura1984
27 January 2011, 23:07
Je hebt inderdaad wel zeer vroeg getest :) Als ik jou was, zou ik achter 8 dagen nog eens testen als je dan je maandstonden nog niet hebt.

Groetjes, Laura

bailey
28 January 2011, 12:21
Idd, 8dagen op voorhan testen is te vroeg, er is denk ik zelfs geen enkele test geschikt daarvoor.
Die van clearblue werken 4dagen voor je NOD, maar dan nog

bezemie
28 January 2011, 13:38
Beste is een dag of twee op voorhand met die super gevoelige van de apotheek of wel die van het kruidvat 2 voor 5€, daar teste ik ook een dag of twee mee