PDA

Volledige versie bekijken : hoi, laat ik me effe voorstellen

vasoramasa
13 January 2009, 23:42
hey,

ik ben vanessa, 30 jaar en mama van 4 kids en zwanger van nummer 5. de eerste 4 kids zijn uit mijn vorige relatie. ik wanhoopte ook eerst dat ik geen nieuwe gelukkige relatie zou kunnen hebben omdat ik al 4 kids heb maar zo zie je maar. mijn nieuwe partner wou dolgraag zelfs nog een kindje bij van zichzelf. ben echt dolgelukkig met mijn nieuwe partner en de kids ook. tis echt een superventje!!! ben een eigen site voor de nieuwe spruit aan het maken. neem gerust eens een kijkje en laat er gerust een berichtje achter in de gastenboek.

http://www.adriaensen777fannes.mijnbabysite.nl/baby/pages/home.cfm

groetjes

Kimmy
14 January 2009, 10:58
zo tof zo'n babysite!!

proficiat met je zwangerschap en natuurlijk welkom op het forum, jij kan ons nog goed helpen, met al je ervaring :)

liefs
Kimmy

mini
14 January 2009, 17:51
Welkom!

Lottebol
14 January 2009, 19:23
Welkom en proficiat!

kingka
14 January 2009, 20:37
Hallo Vanessa,

Welkom op het forum.

Omdat ik de dingen hier graag wat op orde houd moet ik je toch vragen waarom je een tweede "stel jezelf even voor" topic gecreeerd hebt en het eerste topic (http://www.babyplaza.be/forum/viewtopic.php?id=433) leeggemaakt hebt? Als er een technisch probleem was hoor ik het graag.

groetjes,
kingka

Laurence
14 January 2009, 20:41
Welkom :)

vasoramasa
18 January 2009, 14:44
Hallo Vanessa,

Welkom op het forum.

Omdat ik de dingen hier graag wat op orde houd moet ik je toch vragen waarom je een tweede "stel jezelf even voor" topic gecreeerd hebt en het eerste topic (http://www.babyplaza.be/forum/viewtopic.php?id=433) leeggemaakt hebt? Als er een technisch probleem was hoor ik het graag.

groetjes,
kingka
om eerlijk te zijn weet ik het ook eigelijk niet meer , shame on me! ik denk omdat ik iets verkeerd had geplaatst. er zal wel een reden geweest zijn want anders had ik dat niet gedaan. sorry als ik hiermee wat last hebt bezorgd

vasoramasa
18 January 2009, 14:48
zo tof zo'n babysite!!

proficiat met je zwangerschap en natuurlijk welkom op het forum, jij kan ons nog goed helpen, met al je ervaring :)

liefs
Kimmy
thanx meid. ervaring? om eerlijk te zijn heb ik niet het gevoel van ervaring te hebben. elke zwangerschap is anders. bij dit 5de sta ik pas voor de eerste keer echt stil bij elke daad die ik doe. heb veel meer angst om een vroeg geboorte te hebben enzo. de vorige 4 ging ik gewoon door alsof het niks was maar dankzij dit forum weet ik wel beter nu. ik ben veel voorzichtiger geworden en doe nu ook veel meer opzoekingen over vanalles en nog wat.

kingka
18 January 2009, 17:33
om eerlijk te zijn weet ik het ook eigelijk niet meer , shame on me! ik denk omdat ik iets verkeerd had geplaatst. er zal wel een reden geweest zijn want anders had ik dat niet gedaan. sorry als ik hiermee wat last hebt bezorgd
geen probleem, kon gewoon zijn dat er een technisch probleem was of dat er iets niet duidelijk was... ik zal het vorige onderwerp verwijderen

groetjes,
kingka