PDA

Volledige versie bekijken : bloedneus

Mrs O.
13 January 2009, 09:48
hoi hoi

heeft nog iemand last (gehad) van regelmatige 'bloedneuzen' tijdens haar zwangerschap??
Ik snuit nu elke ochtend beetje bloed, wat ik anders nooit heb... Mr maak me er geen zorgen om, vind het gewoon raar omdat ik dat anders NOOIT heb

Nu zit ik opt werk, en snuit net m'n neus (ben niet ziek of zo) en er komt ineens een massa bloed uit... Zit hier met een halve wc rol in mijn neus gepropt achter mijn pc :), hopelijk komt er effe niemand binnen haha...

lies
13 January 2009, 10:04
ik heb de laatste tijd ook vaak bloedneuzen, maar de ha zegt dat het van de vrieskou is. Misschien bij jou ook?

Mrs O.
13 January 2009, 10:06
heb het al maand of 2... en toen vroor het nog ni :) ma kan wel op zich, van de koude...

Kimmy
13 January 2009, 10:10
volgens de prenatale les (opnieuw :)) komt dit door verandering van bloedvolume, er is gewoon een adertje een beetje kapot in je neus waardoor die gemakkelijk bloedt...
blijkbaar gebeurt hetzelfde vaak bij geslachtsgemeenschap en dan denken mensen direct het ergste terwijl het gewoon zo is dat je vagina meer doorbloed is zodat, als er een adertje springt, dit ook bloedt. Ik voeg het er maar aan toe voor mensen die zoiets zouden meemaken en bang zouden zijn!

liefs
Kimmy

Mrs O.
13 January 2009, 10:25
danku kimmy !! :-)

Mrs O.
13 January 2009, 10:26
ps: alles in orde met babybeer??? heb je hem (ik blijf gokken op een jongen) terug al gevoeld?

mini
13 January 2009, 13:58
Ik had ook last van bloedneuzen en ferme :/

Kimmy
13 January 2009, 14:57
ps: alles in orde met babybeer??? heb je hem (ik blijf gokken op een jongen) terug al gevoeld?
ik heb hem/haar inmiddels niet meer echt goed gevoeld, af en toe een klein klein beetje... begin me toch ongeruster te maken, aftellen naar 20e!!!
x

Mrs O.
13 January 2009, 15:06
ni ongerust zijn !!! het zal allemaal wel ok zijn :)...
Nog een weekje en je ziet HEM ;) weer... Ik nog 2 weken, hrmpf

Kimmy
13 January 2009, 15:33
zottemie :), ik ga niet zeggen of je wel of niet juist denkt hoor

voel jij toto nu al elke dag??

xxx

Mrs O.
13 January 2009, 15:43
hihi, ik kan blijven proberen hé... :)

ik denk het wel dat ik elke dag toto voel, mr ook héél lichtjes ze (als het dat al is, want soms wil ik zo neig iets voelen dat ik mij vanalles inbeeld denk ik)

Als ik aan mijnen buro zit voel ik soms zo 'plopjes' , vandaag al e paar keer... daarnet was het vrij duidelijk... ma niks spectaculair ook ni :) Zal wel normaal zijn zeker...

ma je 'lerares' zei toch dat het normaal was dat je ni altijd alles meteen goed voelt?? maak je mr geen zorgen...

dikke zoen

btw: heel mooie pericles evolution IV gevonden op internet met draagmand en maxicosi!! heb 200 euro geboden :) kon het mij ni laten hihi

Kimmy
13 January 2009, 15:50
ik heb ook die pericles, voor alles samen (draagmand, onderstel, regenhoes, zonnekap, voetenzak) betaalden wij 350 EUR!

straks zitten we nog tegen elkaar op te bieden op bepaalde items :)

x

Mrs O.
13 January 2009, 16:09
hihi ,stel u voor...

ik denk ni dat er bij mij voetenzak bijzit mr da kan ik apart nog zoeken hé...

Tis uit het brusselse da ik gevonden heb, int français te doen :)

ka80
13 January 2009, 18:36
hey Kimmy! Ik ben bevriend hier met een meisje met wie ik 4 dagen verschil in de zwangerschap. Zij voelde héél weinig getrappel en ik vrij veel (zo rond week 24). Toch was (en is waarschijnlijk nog altijd) haar baby een ietsiepietsie groter dan de mijne en toch gaat alles perfect met haar baby. Jij zit in week 19 he, toen voelde ik mijn baby nog lang niet alle dagen hoor!! Geen reden tot ongerustheid!!

lotjen
13 January 2009, 21:04
Hey dames,
ik ben nu zo'n 22 weken ver,en ik moet zeggen dat ik mn kleintje al heel veel en heel goed voel,maar eigenlijk
nog maar een goeie week dat het zo duidelijk is,het is ook goed voelbaar op mn buik zelf.
Het is eigenlijk wel grappig,want mn buikje is echt niet zo heel dik en toch is dat kleintje aan het tekeergaan,echt de max om
dat te voelen.
Tis een levendig kereltje/vrouwtje...
Fieuw,dat proberen verzwijgen wat het is is zo moeilijk,heb me al heel vaak versproken,mn ma heeft ondertussen al door wat
het is,verdorie é!
Liefs Lotte

Kimmy
14 January 2009, 10:54
hey Kimmy! Ik ben bevriend hier met een meisje met wie ik 4 dagen verschil in de zwangerschap. Zij voelde héél weinig getrappel en ik vrij veel (zo rond week 24). Toch was (en is waarschijnlijk nog altijd) haar baby een ietsiepietsie groter dan de mijne en toch gaat alles perfect met haar baby. Jij zit in week 19 he, toen voelde ik mijn baby nog lang niet alle dagen hoor!! Geen reden tot ongerustheid!!
bedankt Ka80!! dit helpt écht :)

x

Mrs O.
14 January 2009, 11:45
oh kimmy is vandaag officieel in DE HELFT (ja toch hé) !!!! het gaat snel hé... jeeeeeeeeeeuj, voor da je het weet is je kindje (tudieduuuu zoontje) er :p

Nes
14 January 2009, 13:02
Sinds de laatste week voel ik m'n kindje nu heel goed, elke dag en heel veel. Soms denk ik dat het een pretpark is in m'n buik :). Maar ik heb het graag zo, zo weet ik ten minste dat het leeft en het redelijk goed zit.

Wende
14 January 2009, 13:46
hallo,

de bloedneuzen komen doordat jouw aderen veeel dunner zijn dan voorheen, en dus grotere kans hebben dat ze weleens bloeden, je moet ze in principe nu delen!

Ik heb ook regelmatig een bloeneus, gister toevallig nog, maar don't worry, het komt dus door je dunnere adertjes!

Kimmy
14 January 2009, 13:59
oh kimmy is vandaag officieel in DE HELFT (ja toch hé) !!!! het gaat snel hé... jeeeeeeeeeeuj, voor da je het weet is je kindje (tudieduuuu zoontje) er :p
jaaaaaaaa ik en mijn kindje (tudieduuu zoontje of dochtertje!) zitten in de helft
maar eum: dat betekent NOG eens zoveel :), ik kijk er zoooo naar uit nu al!

(eigenlijk: voor hetzelfde geld ben ik al over de helft of nog helemaal niet)

Mrs O.
14 January 2009, 14:08
:) :) :)... hadden we mr een glazen bol hé (enkel voor de leuke dingen weliswaar...de rest zou ik ni op voorhand willen weten)

Ik ben stiekem aan het hopen dat ik ietske vroeger moet bevallen en dan nog liefst op 27 mei (verjaardag van lieve paps die dit helaas niet meer kan meemaken) of 31 mei (dan wordt mijn meme 90jr)

Tzal wel bij hopen blijven, maja, ne mens mag dromen he :)

Kimmy
14 January 2009, 14:59
mijn Tim verjaart op 30 mei, dus hij hoopt op die datum :)

snoezel
14 January 2009, 17:22
ik was uitgerekend voor 25augustus en hoopte op 20augustus omdat dat onze trouwverjaardag was!
maar ja, onze kabouter besloot dat het genoeg was de 7ste augustus :D

mammiii
23 January 2009, 15:29
heb het 1maal gehad, dacht dak al iets ergs had. :p (bloedneus)