PDA

Volledige versie bekijken : Terug van weggeweest

Nes
12 January 2009, 22:02
Hela allemaal, ik weet het, jullie hebben me een tijdje niet gehoord he!!! Ik heb 4 dagen in de kliniek gelegen. Met spoed opgenomen na de controle van vrijdag. Mijn baby groeit niet meer goed mee. Dus mijn aders zijn al veel beter. Juist dat ik nu een slechte moederkoek heb en dat mijn baby slecht groeit. Ik heb dus platte rust gekregen. Ik moet nu elke week een echo ondergaan om te zien of mijn baby groeit en 2 maal in de week komt er een voedvrouw zien of mijn baby nog wel leeft. Pffff, dat zal vervelen worden. Gelukkig komt mijn ma nu elke week kuisen.
Ik ga nu terug wat rusten, ik ga proberen om jullie berichtjes bij te lezen als me dat lukt.
En blijkbaar zijn jullie der zeker van dat ik een zoon ga hebben :) We zien wel he, nog even geduld.
Ik hoop dat het daar met jullie beter gaat he.

snoezel
13 January 2009, 07:18
ai nes,
hopelijk komt alles snel in orde.
t was me inderdaad opgevallen dat je hier nog niet was langs geweest!
al een geluk dat je goed word opgevolgd!

ik blijf duimen hoor!
snoezel

Mrs O.
13 January 2009, 09:32
Oei nes, idd niet zo'n goed nieuws...
Maar idd, er is een goede opvolging voorzien!! Ik hoop dat alles in orde komt, en dat je snel terug goed nieuws kunt brengen

Rust mr goed uit !! We duimen voor je !

xxx

lies
13 January 2009, 10:06
goed rusten é Nes. ik duim voor je!

lies

Kimmy
13 January 2009, 10:08
Dag Nes,

Ik had me ook al afgevraagd waar je was omdat je normaalgezien toch wel af en toe berichtjes post!

Ik hoop dat met rusten alles in orde komt en dat je een pracht van een zoontje op de wereld mag zetten.

liefs
Kimmy

ka80
13 January 2009, 13:40
Hey liefste Nes!!! heb ook aan je gedacht hoor, vroeg me ook al af waar je was. Maak je maar geen zorgen, ze zullen je goed opvolgen en een beetje groeiachterstand is niet meteen negatief he? Hij kan dat toch inhalen of wat later geboren worden? Komt allemaal wel in orde hoor!! Hou ons op de hoogte.

Volhouden he en we steunen je hier he, dat weet je! groetjes

mini
13 January 2009, 13:46
Oei Nes,
Hou je maar rustig hé. :)

Nes
14 January 2009, 13:00
Bedankt van jullie lieve berichtjes!!! Het is wel moeilijk altijd stil te liggen want dat doet om den duur zeer aan je spieren. Maar 'k zal geen keuze hebben. Gisteren is de voedvrouw langsgeweest, ik ben heel blij die te hebben. Ook heb ik gisteren een wee gehad. Dat is nog iets te vroeg zei ze, normaal om 32 weken. Omdat het maar eentje was en omdat ze niet pijnlijk is kan het geen kwaad maar het mag niet verergeren. Het kindje zou de achterstand moeten ophalen in de buik en het zit erin dat het te vroeg geboren zal worden. Ze willen het zeker in me houden tot 2 april. Maaja, dat is nog toekomstmuziek he, misschien is het dan al veel beter. Ik zou echt de klok vooruit willen draaien nu hoor. Gewoon dat ik mijn spruitje in m'n armen heb en weet dat alles goed is. Ik zal er maar niet aan proberen denken zekers?!

Mrs O.
14 January 2009, 13:52
da worden nog spannende tijden voor jou Nes !! ik duim mee dat de weeën wegblijven en dat je kindje nog zeker tot april wil blijven zitten :)

Idd, probeer te ontspannen en je niet te veel zorgen te maken... (wat niet evident is)

dikke zoen !! xxx

snoezel
14 January 2009, 17:25
zou ook niks voor mij zijn om zo stil te moeten liggen :s
goed dat je goed word opgevolgd!
heb je toch wat een geruststelling hé!

laat je maar goed verwennen...
hoe neemt je ventje het op?

grt
snoezel

Laurence
14 January 2009, 20:59
Ik ken dat gevoel Nes. Good luck zou ik zo zeggen. Echt om zot van te worden hé. Ik was uit verveling beginnen breien en haken, maar dat mocht ook ni meer. Dat wekt de weeen op naar het schijnt. :)

Nes
14 January 2009, 21:24
Mijn ventje neemt het voor de moment nog goed op. Hij doet echt zijn best moet ik zeggen. Hij maakt elke dag eten. Ik moet wel zeggen dat ik nu bv vandaag de schotels heb afgedroogd en een machien was heb gedaan. Mijn ma komt morgen kuisen he en zo kan ze strijken. Gelukkig heb ik die ook nog. Ze gaat een keer in de week komen helpen.
Oei Laurence, goed dat je dit zegt want ik wou ook beginnen naaien, een tapijtje voor in de kinderkamer.
Nu ik thuis zit moet ik wel zeggen dat ik m'n spruitje minder voel of in de kliniek. Misschien omdat ik hier meer slaap en mijn papieren voor de hospitalisatieverzekering heb geregeld. Wel zittend want anders lukte het niet. En in de kliniek lag ik altijd neer. Zal de vraag stellen aan de voedvrouw, die zie ik normaal vrijdag of zaterdag. Of weten jullie dit?

snoezel
15 January 2009, 08:40
is mss ook omdat je zelf rustiger bent...
k zou het zeker vragen hoor! dan ben je gerust?

vraag dat eens van dat naaien want dat is toch nog anders dan breien en haken hé!
grt
snoezel

Nes
16 January 2009, 09:54
Gisteren heb ik m'n spruitje weer enorm gevoeld. Op een gegeven moment dacht ik dat het Walibi was in mijnen buik :) . Maar ik ga het toch vragen. Ik heb ook al zitten denken dat m'n spruit rustig word door het gezang van onze kanari. We zien wel. 'K moet straks een echo laten doen zie om 14.40, hopelijk is alles goed. Ik wou dat ik al daar was.

Kimmy
16 January 2009, 17:44
En, Nes, hoe is het geweest?
ik hoop dat alles in orde is met jullie!!
liefs
Kimmy

snoezel
16 January 2009, 21:31
vroeg het mij ook af...

ka80
17 January 2009, 10:05
Ik ook!! Laat iets weten he Nes, hoop dat alles goed gaat met jullie levendig babietje en met jezelf ook natuurlijk

Angel
17 January 2009, 11:59
Ik hoop echt wel dat alles in orde was met de echo!!
Veel geluk voor u , de baby en uw ventje natuurlijk.

Groetjes

L@yla
17 January 2009, 13:23
hoi nes,
alles goed met jullie ik hoop het

gr
layla

Fieke
18 January 2009, 11:16
ik hoop dat ze snel iets laat weten, alles zal wel in orde zijn!

ka80
18 January 2009, 11:42
Ik weet het zo niet, wil niet de pessimist uithangen maar ik vrees dat ze misschien terug is opgenomen. Anders had ze wel al iets laten weten, ni?
Hopelijk gaat alles goed.....

Laurence
18 January 2009, 11:50
Kbegin mij ook die vraag te stellen.
Hopelijk gaat alles goed

Nes
18 January 2009, 13:07
Hey sorry dat ik nu pas iets laat weten maar den vrijdag mocht ik niets meer doen van de voedvrouw omdat naar de kliniek gaan al veel te vermoeiend was voor mij. Gisteren waren m'n ouders hier, gans de kinderkamer zit in elkaar en mijn gerief staat er netjes in. Nu kan ik stilletjes aan de kleedjes beginnen wassen.

Met de baby is het redelijk goed, die ligt nu binnen de normen van een kleine baby, een beetje bijkomen zou ideaal zijn. Die is nu 30 cm en 700 gram. Ik moet nu elke week dat laten controleren en moest nu opeens de baby niet genoeg eten meer doorkrijgen gaan ze de bevalling opstarten. Maar het zou nog minstens 5 weken moeten blijven zitten en het liefste nog veel langer. Dus al bij al redelijk goed nieuws.

Voor de rest moet ik wel goed blijven rusten. Gisteren heb ik wel wat veel gedaan naar mijn goesting dus zal ik nu eens 2 dagen enorm goed uitrusten. Met mezelf is het redelijk goed. Ik heb het juist heel moeilijk met m'n huisje. Ik ben namelijk een beetje kuisziek en nu kan ik niets doen en dat steekt me enorm tegen.

ka80
18 January 2009, 13:17
JIPIEEE NES! Ben blij met je berichtje,... Weet dat binnen een paar weken je baby levensvatbaar is. Hoe langer hij kan blijven zitten hoe beter natuurlijk want je buik is op dit ogenblik de beste plek waar hij/zij kan verblijven. Trek je maar niets aan van je huis, je hebt je man en je mama he. Denk nu maar enkel en alleen aan je baby en aan je eigen lichaam dat nu rust nodig heeft. Hoe stiller je ligt hoe beter je baby groeit. Een vriendin van mij lag vanaf maand 6 in het ziekenhuis, ze mocht ook niets meer doen (niet voor dezelfde redenen) en haar baby groeide daardoor beter en sneller, hij is wel 2 maanden te vroeg geboren.

MOED NES maar ben blij dat alles toch goed gaat!

lotjen
18 January 2009, 13:49
Fieuw,blij je berichtje te lezen nes,alé,al bij al toch nog goed nieuws!
Rust maar veel,en laat je maar goed verzorgen!!!
Liefs Lotte

Nes
18 January 2009, 17:32
Ja dat ik word wel goed verzorgd moet ik zeggen. Maar het is suppermoeilijk! Ik heb vandaag bv niet kunnen laten mijn stof af te doen. Ik dacht, das niet zo zwaar en duurt niet zo lang, da zal wel mogen zekers.

Mijn man is nu iets gaan drinken met ons vrienden en ik moet zeggen dat ik het daar moeilijk mee heb. Ik gun het hem hoor dat is het niet maar. (jullie snappen me wel) Ik zit hier nu al 7 dagen tussen vier muren en ik zou graag eens wat frisse lucht hebben. Hij zei volgende week eens, je heb het gisteren al zwaar genoeg gehad met al dat volk voor die kamer. En hij heeft wel gelijk hoor.

Ik voel dat ik moet opletten niet deprie te vallen. Daarjuist had ik even een dipje. Waarom moet dat nu zo lopen?

Een vriendin van zijn broer heeft een kindje van 8 maanden. Zijn broer zei gisteren dat ze eens ging langskomen om me te vertellen wat ik moet doen met mijn baby. Gelukkig heeft m'n man gezegd dat ik mijn voedvrouw enzo had. Ik zou het niet kunnen aprecieren nu. En daarbij ik zit nu wel met andere dingen in m'n hoofd. Dat is voor mij nog toekomstmuziek. Ik heb nu al zorgen genoeg om me daar ook al zorgen om te beginnen maken. Ik was echt blij dat m'n man me verstond zonder dat ik iets moest zeggen.

L@yla
18 January 2009, 22:10
hoi nes,
blij dat het toch wat beter is, k hoop voor je dat je babytje goed groeit, ik kan goed begrijpen dat het beetje frustrerend is als je niets kan doen, ik ben ook beetje kuisziek en word al ambetant als ik eens een week niets kan doen maar het is voor een goed doel, hoe meer je rust hoe beter het wordt

gr
layla

Nes
22 January 2009, 16:23
Alé morgen terug naar de kliniek om te zien of m'n kindje nog groeit. Ben eens benieuwd en ik ben altijd zo bang dat ik iets verkeerds doe!!! Ik zit nu al een tijdje recht omdat ik gewoon niet kan blijven liggen van de krampen. Ik ben echt benieuwd hoe dat allemaal gaat aflopen. Ook kwa kleedjes kopen, moet ik nu al kleinere dingen aanschaffen of niet? Pfff. Zie wel. Nu ga ik eens proberen om niet te vergeten vragen achter een 3D foto. En ik ben eigenlijk benieuwd hoe die ligt.

lies
22 January 2009, 23:07
ge moogt anders allemaal eens bij mij komen kuisen. hier is genoeg om jullie op uit te leven :)

Nes
23 January 2009, 09:55
En daarna bij mij ook :). Mits ik niets mag doen is hier nog alles te doen.