PDA

Volledige versie bekijken : NOD Februari

kastaar
12 January 2009, 13:56
Vandaag dag 1 van ronde ...
Vol goede moed begin ik er weer aan en om positief te blijven:
ik ga voor een kleine verrassing voor mijn man op valentijn :-)
(of rond de periode van valentijn natuurlijk)
Wie volgt mij in deze gedachte?
Veel succes iedereen!

Kelly
12 January 2009, 14:15
Ik wil mijn man ook wel graag verrassen in februari, maar dan voor zijn verjaardag (we zijn zo geen valentijn-vierders)

Maar tis nog maar ronde 1, dus ik denk het niet.

Maar ik gun het jou echt! 'k Heb jouw verhaal kunnen lezen, en ik leef met je mee...

einalem
12 January 2009, 15:19
Ik doe mee met het valentijnsconcept ;-)
al doe ik het meer voor mijn verjaardag!! t zou een super cadeau zijn... veel succes kelly en kastaar!

sunshine
12 January 2009, 17:14
Ik ook voor mijn verjaardag :-).

Lottebol
12 January 2009, 20:10
Ik doe heel graag mee voor een origineel valentijnsgeschenk...

Ik zit ook pas in ronde 1, dus wellicht is mijn verjaardag in april realistischer.

Heel veel geluk voor elk van jullie!

jolien
12 January 2009, 21:02
Hey dames

Ook ik zou een graag valentijndscadeau willen mijn nod is 1 februari, 2 ronde, 2de kindje

Groetjes

Veel succes iedereen

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=4980 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

veerle
12 January 2009, 21:17
hoi dames,

aangezien het al geen verjaardagsgeschenk was voor mij of mijn man in 2008
en al geen eindejaarsgeschenk...
Ga ik mee met jullie voor het valentijnsgeschenk!!

succes iedereen
xxx
xx
x

Lottebol
12 January 2009, 21:20
All you need is love...
(om al in de sfeer te komen, hé)

veerle
12 January 2009, 21:21
hihi lottebol ,

het kan maar helpen hé.
Mijn nod is 07/02

groetjes

xxx
xx
x

L@yla
12 January 2009, 21:47
hoi,
ik hoop dat ik er eind januari mag bijzetten, maar ik denk dat het weer niets zal zijn dus voorlopig ga ik al mee voor een valentijnsgeschenk

vele groetjes
layla

sunshine
13 January 2009, 09:02
De mijne is 1 februari.

veerle
13 January 2009, 21:19
hey layla,
positief blijven denken hé meid!!!! u nod moet nog komen dus alls kan nog in januari :)

xxx
xx
x

mini
17 January 2009, 15:38
Ik ga voor een positieve test op Valentijn :D

Jolien, 2de kindje, 2de ronde, NOD 1 feb
Sunshine, 1ste kindje, 14de ronde, NOD 1 feb
Veerle, 1ste kindje, 9de ronde, NOD 7 feb
Mini, 1ste kindje, 2de ronde na MK, NOD 14 feb

naomi83
17 January 2009, 16:57
Ik hoop dat ik in februari ook goed nieuws heb. Sinds ik met mijn pil gestopt ben heb ik heel dikwijls last van kriebels in mijn buik. Is wel leuk, maar soms ook een beetje vervelend. Krijg er soms krampen van. Is dit normaal? Heeft nog iemand hier ervaring mee.
Ik weet alleen niet wanneer mijn eisprong zal zijn om dat ik een heel onregelmatige cyclus heb. Zal ik er dan maar van uit gaan dat het ongeveer 2 weken na mijn ms is.

Ik wens iedereen veel succes voor een positieve test in februari

Lottebol
17 January 2009, 17:41
Ik ben eind december gestopt met de pil en ik voel al 3 weken heel veel in mijn buik gebeuren. Heel vaak voel ik de lage buikîjn die ik altijd tijdens mijn ms voel. Ik heb ook al een hele week heel gevoelige en zelfs pijnlijke tepels. Ik heb geen idee wat het allemaal moet voorstellen, maar ik ga er vanuit dat het positief is dat ik veel voel omdat er dan ook veel gebeurt vanbinnen.

Ratje
18 January 2009, 09:55
Hey,

ik doe ook mee....

lotje
18 January 2009, 13:39
hoi hoi,
ik zit met een dilemma: heb deze week vernomen dat ik misschien kans maak op een vaste plaats voor mijn werk in september dus eigenlijk is het dan nu helemaal niet de moment om zwanger te worden (ik ben kleuterleidster en mag dus mijn hele zwangerschap niet werken = een heel jaar thuis) en ik ben zo bang om dan die plaats te mislopen moest ik nu zwanger zijn, maar we zijn nu zo volop aan het proberen en om daar dan nu zo mee te stoppen pff wil zo graag een kindje... wanneer is het dan de juist moment???
grtjs xxxx

Lottebol
18 January 2009, 14:17
Er zullen altijd redenen zijn om te wachten met kindjes, om het proberen nog even uit te stellen. Werk is er daar één van.
Het onderwijs is daarvan wel een moeilijke sector met hun systeem van vaste benoemingen.
We moeten hier niet naïef zijn en toegeven dat de kans bestaat dat je die plaats zal mislopen als je zwanger wordt voor september.
Hoe zit het met werkgelegenheid in het kleuteronderwijs? Denk je gemakkelijk ander werk te vinden als je die plaats misloopt? Als dat zo is, zou ik persoonlijk (ik kan uiteraard enkel voor mezelf spreken) voor de zwangerschap gaan. Financieel gezien heb je normaal wel recht op een uitkering ofzo, denk ik. Kans op een vaste benoeming zal je later toch nog wel eens krijgen?

lotje
18 January 2009, 14:45
in het onderwijs (en al zeker als kleuterleidster) is het heel erg moeilijk om werk te vinden en deze job is op 5 minuutjes van mijn thuis ben daar nu ook interim aan het doen dus het zou natuurlijk ideaal zijn!! en van uitkering als ik op de moment dat ik zwanger ben geen werk heb val ik op ziekenkas, maar kom dat is nu nog het minste van mijn zorgen vind het een moeilijke keuze zeker nu we eigenlijk de beslisinge genomen hadden om voor kinderen te gaan en dan heb ik mijn zinnen daarop gezet natuurlijk...
xxx

Lottebol
18 January 2009, 15:47
Dit moet een heel moeilijke keuze zijn voor jou. Enerzijds is er een goede job dichtbij huis (wat heel veel voordelen heeft als je kinderen hebt), anderzijds wil je zo graag een kindje. Het kan natuurlijk ook dat je pas in de najaar zwanger wordt en dan is er geen probleem... Wat zegt je partner hierover?

taschkevdv
18 January 2009, 15:48
hmm lotje

dat is idd een dillema.het is natuurlijk iets waar je alleen (en je vriend) over kunt beslissen he.wij kunnen alleen maar zeggen wat wij zouden doen maar daar mag je niet op afgaan he.je moet maar denken waar zou ik het meeste spijt van hebben als ik dat laat vallen..... kindjes krijgen kan je nog altijd he.hoe groot is de kans dat je de job kan krijgen? ik zou persoonlijk momenteel voor de job gaan als je zegt dat het allemaal zo positief is, het is tenslotte in deze tijd niet simpel meer om een vaste functie te vinden.maar dat is mijn mening he, iedereen denkt anders he :)

lotje
18 January 2009, 15:55
heb ook al wel gedacht aan het feit van, wie weet word ik gewoon niet zwanger die periode maar meestal als het niet moet dan is het wel het geval, heb hier met mijn vriend ook al wel over gepraat hij zegt dat ik moet doen waar ik me het beste bij voel, ik denk dat hij het ook gewoon niet echt weet.. zal er eens goed mijn hoofd over moeten breken en misschien eens via via horen op school hoe het allemaal zit want ik ken eigenlijk niemand die in dezelfde situatie zit...
xxxx

veerle
18 January 2009, 16:39
hoi lotje,

het is zeker niet evident om een keuze te maken. En er zal altijd wel iets zijn om
je babykeuze uit te stellen.
Maar, als ik heel eerlijk mag zijn en dat ik louter mijn mening hé meid.
Ik zou misschien toch eerst voor de job gaan. Want werk vinden en houden is in deze tijd
zoal niet gemakkelijk! En zonder vaste job aan kindjes beginnen?
Moest ik in jou plaats zijn, zou ik toch voor de job gaan als het echt de job is die je wil doen
en daarna aan kindjes beginnen... En zeg nu zelf... een jaar is zo om hé!!

Ik heb omtrent hetzelfde probleem gehad. Ik kreeg een tijdelijke verantwoordelijke functie
en vond zelf ook niet dat het kon dat ik in die periode zwanger zou worden. Toen ik wist dat ik de functie mocht behouden,
ben ik gestopt met de pil.. en 9 maand verder nog niks :)

Maar het is en blijft een keuze van jullie 2!

xxx
xx
x

lotje
18 January 2009, 20:10
hoi dames,

bedankt voor jullie goede raad, ben blij dat jullie me willen helpen. heb met mijn vriend een lang gesprek gehad en we hebben besloten toch nog even te wachten en onze kinderwens nog maar een paar maandjes uit te stellen, het is hoogstens tot september dus in augustus kunnen we dan terug beginnen 'klussen' we vinden toch dat een vaste job een belangrijke factor is om een kindje groot te brengen en ook naar de toekomst toe voor een huisje te kopen of eventueel bouwen vandaar onze keuze dus ga ik jullie even verlaten.. maar vanaf augustus vliegen we er weer in en dan kom ik jullie weer vervoegen!! voor alle anderen veel succes en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!!
vele groetjes Lotje

veerle
18 January 2009, 20:17
hoi lotje,

blij dat jullie er zijn uitgeraakt en ik denk dat jullie de juiste keuze hebben gemaakt!!
Geniet nog van jullie tijd met z'n 2 tjes! IEn kom nog s af en toe een kijkje nemen op het forum!

groetjes!!

xxx
xx
x

ka80
18 January 2009, 20:32
Hey Lotje, ik denk dat je de juiste keuze gemaakt hebt hoor. 2009 is ook een crisisjaar he dus er zal zeker niet met vaste jobs gesmeten worden. Veel succes en tot in augustus!

Lottebol
18 January 2009, 20:34
Heel veel succes in je job en we kijken uit naar je terugkomst ergens in de zomer!

Kelly
19 January 2009, 08:38
Hey Lotje!

Heel veel succes met de job! Ik vind ook dat je de juiste keuze hebt gemaakt! Ook ik heb eerst gewacht op een nieuwe job (dichter bij huis) en tot wanneer mijn proefperiode hier verlopen was. Dus ik begrijp de keuze zeker.

Tot deze zomer! En hopelijk zijn velen van ons dan al paar maanden zwanger!

Groetjes, Kelly

jolien
21 January 2009, 08:38
hey dames

zo stil hier, vertel eens iets. bij mij is het afwachten, weer geduld hebben
Alles goed met jullie?

groetjes

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=5462 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

kastaar
21 January 2009, 19:53
Hallo,

Vrijdag weer naar de gyné om mijn pregnilprik te krijgen!
Ik hoop echt dat ik deze keer prijs heb!!!
Deze week is het niet normaal: de ene zwangerschap na de andere! Maandag kom ik toe op mijn werk en ik voel precies een vreemde sfeer. Plots werd het duidelijk: 3 van mijn collega's zwanger zeg! Ik vertel het 's avonds aan mijn man en hij zegt daarop: mijn nicht is ook weer zwanger. (je moet weten dat dit dan haar 2de kindje is en zij waren er later aan begonnen dan wij) Dinsdag dus met een beetje minder goed humeur rondegelopen en belt 's avond mijn buurvrouw aan: ze is zwanger. Ook haar 2de en we proberen even lang!! Vandaag komt mijn man thuis van zijn werk en 2 van zijn collega's worden vader (en nee, tzijn niet de mannen van mijn collega's :-))
Morgen een teambuildingdag tussen de verschillende afdelingen op mijn werk, ben eens curieus of er daar nog zullen zijn!
Kmoet zeggen dat ik het deze week echt moeilijk heb. Ik voel jaloesie ten opzichte van mijn collega's (en alle andere zwangere vrouwen...sorry) en ik vind dat eigenlijk niet mooi van mezelf want ik wens het iedereen zo toen maar momenteel precies alleen mezelf.

Hoe doen jullie het om jullie gedachten even te verzetten? alle tips zijn welkom momenteel want vrijdag de pregnilprik dus zondagochtend eisprong dus moeten we goed klussen en dan begin ik daar liever ontspannen aan dan zo van: we gaan gaan klussen om te klussen voor een baby omdat het nu moet...

Voilà, blij dat ik dat hier even kwijt ben

groetjes

Lottebol
21 January 2009, 20:24
Niet alleen blijven zitten, zou ik zeggen. Ga gezellig op stap met je partner of met vrienden. Dan heb je mensen om je heen die je opvangen als het lastig wordt en die je afleiden als je't nodig hebt.
Om het klussen spontaan en leuk te houden, denk ik dat het belangrijk is om jezelf eraan te herinneren waarom hij net je partner is. Haal herinneringen op van vroeger, foto's, filmpjes, anekdotes,... Ik wordt daar dan telkens weer verliefd van... Misschien lukt dat bij jou ook?

Cillian
23 January 2009, 11:14
Hallo iedereen, moest normaal zondag mijn regels krijgen nu de vorige ronde kwamen ze ook 8 dagen te laat. Heb alle symptonen zoals beetje hoofdpijn, krampen in de buik gekregen en verwacht nu elk moment mijn maandstonden. Daarnet ben ik naar het WC geweest en ik merkte wit vocht op, redelijk vast zeker niet lopend.(sorry voor de details) Nu heb twee weken geleden de zaterdag een test gedaan en die was toen negatief dus ik veronderstel dat ik niet zwanger ben, wat denken jullie? Al iemand zoiets meegemaakt? Ik duim voor jullie allemaal!!!

sunshine
23 January 2009, 11:46
Als je nu zwanger zou zijn, dan zegt die test van twee weken geleden niets hoor, die zou dan negatief moeten zijn. Als je echt twijfelt zou ik opnieuw een testje doen, want nu ben je overtijd. De vorige keer kon je toch gewoon niet zwanger zijn? Dat was toch in het midden van je cyclus?

Cillian
23 January 2009, 11:54
Da was weekje na eisprong dus dan zou da toch al kunnen tekenen of niet? Wanneer tekent da eigenlijk pas? Zoveel dagen na de bevruchting of wat?

Cillian
23 January 2009, 12:32
Sorry was nu zaterdag die test.

Lottebol
23 January 2009, 12:52
Je lichaam heeft tijd nodig om dat zwangerschapshormoon aan te maken. Het duurt dus wel even voor er sporen te vinden zijn in je urine. Ook is niet elke test even gevoelig (heb ik ergens gelezen). Het is perfect mogelijk dat je test toen nog negatief was, zeker als je cyclus iets langer blijkt dan je dacht.

Wat dat slijm wil zeggen, weet ik niet. Ik heb net hetzelfde voor. Geen spoor van mijn regels, nauwelijks symptomen en dagelijks zo wat witverlies.

Cillian
23 January 2009, 13:12
En heb jij al een test gedaan? Kdenk dak toch nog eventjes ga wachten, tot max 10 dagen overtijd ofzo. Die testen kosten geld en als ik nu zwanger ben, zal ik dan ook wel zwanger zijn hé. Ik heb nog wel 8 testen liggen hoor maar zou willen zwanger zijn voor ze allemaal opgebruikt zijn. ;-) Misschien zijn we allebei wel zwanger, hou me op de hoogte hé?

L@yla
23 January 2009, 13:29
Veel succes cillian en lottebol, ik duim mee:)
layla

Lottebol
23 January 2009, 13:41
Het is mijn eerste ronde, ik koester nog geen hoop. Het zou wel heel straf zijn (maar o zo fantastisch) om direct prijs te hebben.
Ik zou gewoon duidelijkheid willen, weten wat er gebeurt met mijn lichaam.
Ik ga morgenochtend een test doen. Als ik toch zwanger zou zijn, wil ik dat maar liever snel weten. Is de test negatief dan weet ik tenminste dat ik op mijn ms wacht...

Cillian
23 January 2009, 14:03
Voila nu is mijn ticker beetje duidelijker en kan misschien andere mensen helpen om minder ongerust te zijn. Pil 7 jaar genomen en zoals je ziet kan het dan lang duren vooraleer je lichaam terug in orde is. Lottebol je weet maar nooit hé maar dat is wel waar nu ben ik het al een beetje gewend dat gevoel maar in het begin deed ik ook zo vlug mogelijk een test zodat ik het wist, je moet doen wat je voelt wat je wil doen. Snap je ;-)

Kelly
23 January 2009, 16:00
Ik denk ook dat mensen zich soms dingen voorstellen. En ik verwijt daarmee niemand. Ik betrap er mij zelf ook op. Ik heb vandaag nogal behoorlijk veel plopjes en soms steken in mijn buik... En dan denk ik soms... mmm, wie weet... Maar uiteindelijk kan dat ook liggen aan de maandstonden die aan het komen zijn, of het feit dat ik deze week nogal ongezond heb gegeten...

Maar ja, een mens hoopt hè en maar goed ook!

L@yla
23 January 2009, 17:41
en cillian wat denk je zelf ? heb je kwaaltjes?
gr
layla

Lottebol
23 January 2009, 21:24
Sinds een uurtje of twee heb ik buikpijn. Ik denk dat ze eraan komen...

Kelly
27 January 2009, 12:56
Vandaag is mijn eerste NOD, afgaande op de vorige cyclus natuurlijk. En ik moet eerlijk bekennen dat elke keer ik naar het toilet ga, het een beetje euforisch aanvoelt als ze er nog niet zijn. Maar ik blijf relativeren: het zou heel vroeg zijn, en eigenlijk voel ik ook wel de typische maandstonden-buik-pijn... En 'k voel mij telkens zo beetje dom en zeg tegen mijzelf: "Kelly toch, als je nu al gaat hopen, dan kan het binnen zoveel maanden wel eens heeeeel pijnlijk worden". Maar ja, je kan dat hopen gewoon niet tegenhouden!

Cillian
27 January 2009, 13:04
Heb al sinds begin verleden week de symptonen dat mijn regels op komst zouden zijn maar nog altijd niets gezien. Kvind het heel raar want normaal krijg ik dan achter 2-3 dagen wel mijn regels nu zijn we ondertussen een week later. Ook had ik gisteren het gevoel dat ik mijn regels had maar toen ik dan naar toilet ging was het een soort vlies, wit, doorzichtig eigenlijk, niet veel hoor maar nu dus nog altijd niets. Kwil nu wachten tot vrijdag om een zwangerschapstest te doen want ik denk eigenlijk dat ik mijn regels zal krijgen. Is dat echt waar dat de zwangerschapssymptonen lijken op die je voelt voor je je regels krijgt? Duimen maar hé!

Cillian
27 January 2009, 13:09
Aja en Kelly dat is doodnormaal, in het begin is dat gevoel heel intens. Nu achter dat je al een paar maanden probeert en het is nog altijd niets, zal je zien dat je zelf heel veel rustiger zal worden. Neem nu bijvoorbeeld bij mij, moest ik ik 2 maanden geleden 9 dagen overtijd zijn, zou ik nu kunnen wachten om een zwangerschapstest te doen. Nu wacht ik gewoon nog eventjes, ik zie wel of mijn regels komen en anders ten laatste vrijdag testen want dan is het weer weekend en vanaf ik weet dat ik zwanger ben is het niets meer drinken en niets meer roken. Ben maar gelegenheidsroker hoor.

Kelly
27 January 2009, 13:11
Ben benieuwd hoe lang ik ga kunnen wachten, maar heb mij ook voorgenomen ten vroegste vrijdag te testen.

Cillian
27 January 2009, 13:20
Dan zal je vrijdag 3 dagen overtijd als ik me niet vergis? Alléé zou wel heel leuk zijn moesten we allebei zwanger zijn hé maar hoop er niet teveel op hé. Kijk maar naar mijn rondes, de eerste keer meer dan 2 maanden gewacht op mijn maandstonden en iedere week bijna test gedaan dusja we zien wel hé vrijdag. Zou wel eens leuk zijn. Heb jij lang de pil gebruikt?

Kelly
27 January 2009, 13:29
Ja zou inderdaad heel leuk zijn! Maar ik probeer dus niet te hopen :-)

Ik heb ongeveer 9 jaar de pil genomen, ook lang dus! Maar ik heb dus wel al een ronde hiervoor gedaan om te ontpillen, en dus zonder te proberen en zelfs te proberen NIET zwanger te worden (daarom dat ik het geen ronde noem). En toen was mijn cyclus 31 dagen. Ik heb altijd de neiging te denken dat de cyclus steeds meer gaat neigen naar die 28 dagen of hetzelfde blijven, maar niet echt zou verlengen. Maar 'k weet wel dat het kan :-)

Kelly
28 January 2009, 08:25
Ik heb deze morgen toch maar getest. Had slecht geslapen en ik denk dat dat komt door er mee bezig te zijn. Ben niet zwanger... Beetje teleurgesteld, maar valt mee... ja, tis maar ronde 1 natuurlijk, dus ik zou al een enorme geluksvogel moeten zijn...

Nu wil ik wel dat mijn ms er zo snel mogelijk doorkomen. 'k Wil GEEN superlange cyclus :-S

Doortje
28 January 2009, 20:04
Kelly het wil niet zeggen dat je niet zwanger bent, zolang je MS er nog niet zijn is er nog kans...
Mijn vriendin testte ook neg. en toen haar MS uitbleven heeft ze bloed laten prikken bij de dokter
en wat bleek... ze was zwanger :-)
dus de hoop niet opgeven het kan nog, wil je ook geen valse hoop geven maar hoop doet leven he
zeggen ze toch.
succes en hopelijk voor jou blijven duiveltjes weg
lieve groetjes Doortje

Kelly
28 January 2009, 20:16
Hoop doet leven ja :-) Maar het is toch wel zo dat ALS mijn eisprong er 14 dagen geleden zou geweest zijn, en ik zwanger zou zijn, dan zou ik toch nu positief testen? Als mijn eisprong echter later was, dan lijkt het mij logisch dat ik nu niet positief kan testen. Juist? Positief testen kan je pas rond je eerste NOD, en dat is toch 14 dagen na de eisprong? Of ook niet altijd?

Trouwens, dat "klussen" heeft wel iets. Vooral dat kussen onder de poep zorgt bij ons voor hilariteit... :-) Nu toch nog... Zal misschien wel overgaan na paar maanden "klussen"...

bejes
28 January 2009, 22:36
Hallo Kelly,
Ik heb ook een vriendin gehad ze bleek op een (goedkope) zwangerschap test niet zwanger te zijn dus ze was gerust( ze wilde dus niet zwanger zijn) maar de week erop kwam ze heel erg misselijk en deed ze een test opnieuw met één uit de apotheek en die tekende wel positief en ze was ook werkelijk zwanger. groetjes

L@yla
28 January 2009, 23:10
hoi kelly,
het kan altijd dat je nog niet genoeg hcg in je bloed hebt, mijn vriendin testte ook eerst negatief enkele dagen later positief:)
dus wie weet, er is altijd nog hoop als ze er nog niet zijn

ik duim mee
gr
layla

Kelly
29 January 2009, 08:49
Jullie maken mij nerveus :-)

Cillian
29 January 2009, 09:33
Hey alléé das spijtig Kelly tja kan misschien allemaal wel zijn, zoals je ziet onder mijn ticker zijn mijn maandstonden de eerste keer voor 2 maanden uitgebleven. Ik denk dat ik ongeveer tweetal weken gewacht heb tot achter mijn NOD om dan toch naar de dokter te gaan en bloed te prikken, was dus niet zwanger. Ofwel ga je naar de dokter ofwel wacht je nog eventjes, nu als je echt voelt dat je heel zenuwachtig begint te worden, zou ik toch naar de dokter gaan dan weet je het zeker! Probeer alleszinds nog een zwangerschapstest binnen een week ofzo en herhaal dat anders iedere week, ik heb da ook zo gedaan.

Cillian
29 January 2009, 09:36
Nu mijn probleem, heb dus nog altijd mijn maandstonden niet. Nu zoals je ziet, zijn deze bij de vorige rondes ook tijdje uitgebleven maar vorige keer was het 9 dagen overtijd nu al 11, moet dat normaal niet inkorten? Ook heb ik al de symptonen wanneer de maandstonden eraan komen verleden week allemaal gehad, hoofdpijn, krampen in de buik, acne,... Wat denken jullie hiervan? Kga zaterdagmorgen test doen dan kan ik da rustig op het gemak doen wanneer mijn ventje ook thuis is, je hebt toch ook meer kans dat die correcter is als je een test neemt wanneer je pas wakker bent en nog niets gedronken hebt ja toch?

Kelly
29 January 2009, 10:17
Ik denk dat er echt geen regelmaat is te vinden in het verloop van onregelmatige cyclussen. Ik dacht dat ook, maar ook de mijne is nu langer dan de eerste.

Als je kan wachten tot zaterdag zou ik wachten. Maar ik kon dus niet wachten :-)

Kelly
30 January 2009, 08:29
Ik heb deze morgen al een klein beetje bloedverlies gehad samen met hevige buikpijn... Dat is ook nieuw voor me, had nooit last van mijn maandstonden...

Mijn cyclus was dus 34 dagen, de vorige 31... Mijn ticker is dus maar een richtlijn nu :-) Maar ik wil niet te veel meer rekenen... Gewoon veel klussen :-)

Cillian
30 January 2009, 14:08
Tja ik dus nog altijd mijn maandstonden niet, kga morgenvroeg een test doen. Begin eigenlijk echt wel zenuwachtig te worden. Aan de éné kant denk je van amai da duurt lang vooraleer ik zwanger ben maar aan de andere kant als die test morgen positief is, kga het moeilijk geloven denk ik. Duimen maar!

Kelly
30 January 2009, 14:12
Ik ken het gevoel... Ik ben alvast aan het duimen voor je!

Lottebol
30 January 2009, 15:38
Spannend! Ik duim voor je! Hou ons op de hoogte, hé!

kastaar
30 January 2009, 20:15
Ik duim ook mee!!!

veerle
30 January 2009, 22:58
hoi dames,

ik hoop ook dat volgende zaterdag de ms wegblijven na 9 maand wordt het wel s tijd :)
Gisteren had ik thans het gevoel dat de ms eraan kwamen en zei tegen mijn man morgen krijg ik
mijn ms en das een week te vroeg. Maar, was opgelucht toen ik vanmorgen geen ms had :)
zullen nog een week in spanning moeten wachten :)

ps: ik had sinds van de week soms een hele vieze geur in mijn neus :s
zo af en toe ruik ik een vieze geur. Zowel op werk als thuis is dit al voorgevallen
dus aan de geur van de omgeving kan het niet liggen. Kan dit ook een zwangerschapsymptoom zijn
hihi het zal wel niet hé maar vind het raar heb dit nooit eerder gehad :s

xxx
xx
x

Laurence
31 January 2009, 09:22
de eerste 3 maanden vann mijn zwangerschap vond ik dat alles stonk. Dus wie weet veerle :)

kastaar
31 January 2009, 11:27
@ Veerle:
Onze cyclus loopt 1 dag verschillend! Sinds gisteren heb ik ook af en toe het gevoel dat mijn MS er zullen zijn maar dat is ook niet zo. Die geur heb ik af en toe ook gehad deze week. Ik kookte mijn lievelingsgerecht en bij de geur van bakboter in de pan kwam ik slecht... Ik heb ook al 2 maal gehad dat ik 's avonds plots een ijzersmaak in mijn mond had (precies alsof ik bloed smaakte).
Wie weet hebben we deze keer echt geluk en kunnen we een positieve test doen!
Vind je dat het wachten ook zo lang duurt, ik wou dat we al volgend weekend waren!!

@cillian: heb je al getest?

Groetjes xxx

veerle
1 February 2009, 11:50
oei ik dacht dat die geurtjes gewoon een probleempje in mijn neus was :)
ik proef niet echt bloed maar dat ruik ik soms wel. Het is wel niet zo dat ik
er ziek van wordt of dat ik geen eten kan ruiken. Maar, gewoon heel
af en toe ruik ik een rare geur :s
Idd Kastaar het wachten duurt ongelooflijk lang!! de dag dat ik positief ga testen hé,
denk dat ik dan ga doordraaien :) maar ja, een weekje is toch zo om :) (positief blijven) :)

goed weekend iedereen!!
xxx
xx
x

L@yla
1 February 2009, 12:55
ik duim mee voor jullie cillian, kastaar en veerle

het wachten duurt idd lang! we mogen ook wel eens beloond worden e
x

groetjes layla

veerle
2 February 2009, 12:23
een nieuwe maand, een nieuwe kans.
Ik hoop dat deze maand goed nieuws brengt voor vele onder ons!

good luck an iedereen deze maand!!

xxx
xx
x

L@yla
2 February 2009, 17:52
jaja ik hoop het ook dat er weer een paar mogen zwanger zijn
hier volledig ontspannen, ik ben wel zeker dat mijn eisprong al gepasseerd is...
ik vermoed dus dat wij de eerste 6maanden gewoon verkeerd geklust hebben:)
veerle ik gok op jou deze maand:)

gr
layla

kastaar
2 February 2009, 19:12
Hallo Dames!!

Spannende dagen voor velen onder ons hé!
Ik hoop echt dat er hier binnenkort veel gelukkigen mogen zijn (waaronder ik ook natuurlijk ;-) )

Ik moet zeggen dat ik me heel ontspannen voel maar ook gespannen. Typisch voor mij hoor!!
Gespannen omdat:
* ik weet dat ik !!! 2 !!! mooie eicellen had klaarzitten.
* ik weet dat ik !! 2 !! eisprongen heb gehad (1 op vrijdag natuurlijk en 1 op zondag door de pregnyl)
* ik dus 2 keer meer kans heb op slagen!!
* ik zelfs misschien kans heb op een tweeling!! (stel je voor zeg :-) :-) na zo lang wachten dan dubbel geluk!)
* ik al gewoon nerveus ben door dat hier nu op te sommen en het nog realistischer lijkt...
* Ik denk dat ik kwaaltjes voel: pijn aan tepels (bv bij kou of douche maar het wisselt precies af van borst :-) ) een gezwollen harde onderbuik naar de avond toe, donkerder urinekleur, geuren vallen mij veel meer op, stagiaire op het werk vroeg vandaag of ik zwanger was omdat ik straalde en verward leek ivm vorige maand (en ze weet niet dat we aan het proberen zijn), borrelende darmen, verschrikkelijk moe, voel me een half uurtje mottig 's morgens)

ontspannen omdat: ik kan het precies niet uitleggen! Kheb precies zo een gelukzalig gevoel vanbinnen. Ik maak me veel minder nerveus op het werk en reageer veel relaxer dan anders. Sommige uren heb ik energie over en wil ik het huis van kop tot teen beginnen kuisen zoals gisteren maar na enige tijd ben ik gewoon bekaf en val ik in slaap in de zetel (ook zoals gisteren :-) ) Ik betrap mezelf er op dat ik spontaan begin te glimlachen, zomaar zonder reden.

Kben echt benieuwd naar wat het weekend zal brengen. En brengt het mijn ms ipv een positieve test dan kan ik dit volgende ronde opnieuw typen :-)

Veel succes nog allemaal

xxx

Kastaar

veerle
2 February 2009, 19:39
Hoi dames,

-->L@yla, fijn dat je op mij gokt :) maar ik denk dat het hier weer niets zal zijn. Ik hoop het natuurlijk wel maar denk niets!!
--> Kastaar, nog ff en dan weten we het weer :) deze laatste dagen zijn uiteraard ook weer de zwaarste loodjes :s

good luck iedereen
xxx
xx
x

kastaar
2 February 2009, 21:32
Hallo iedereen!

aangezien dit toch de topic NOD februari is wou ik even een update van hoe het er voor staat voor iedereen.
Hieronder alvast een begin en vul gerust verder aan!!

Katrien: nod en ZWANGER!!
Veerle: nod 7 februari
kastaar: nod 8 februari
...

Lottebol
2 February 2009, 21:34
Het is leuk om ieders verhaal te volgen, verschillend en gelijkend tegelijk...

sunshine
2 February 2009, 21:36
Nod 1 februari en nog geen ms...

mini
2 February 2009, 22:10
Kastaar, 1 ste kindje, NOD 8 feb

Katrientje is zwanger!

einalem
3 February 2009, 09:35
einalem, 1ste kindje, 2de ronde, NOD 12 feb

k heb echt veel last van steken in de liesstreek en aan de oksels... herkenbaar?? is best wel lastig

+ proficiat katrientje

einalem
3 February 2009, 09:36
euhm foutje NOD is de tiende al

mini
3 February 2009, 10:00
ff terug in volgorde zetten met de juiste datum ;)
zwanger
Katrientje!

overtijd

einalem, 1ste kindje, 2de ronde, NOD 10 feb

Jolien, Sunshine... Al nieuws? :]

sunshine
3 February 2009, 10:20
Nee nog niets, nog geen ms, 'k heb wel sinds gisteren lichtjes buikpijn, dus 'k denk dat ze in aantocht zijn. 't Zou ook raar zijn als ik zwanger ben want heb niet geklust op de dag dat ik mijn eisprong had volgens de ovulatietest, wel vijf dagen ervoor dus denk dat dat een beetje te lang is. Maar 't is nog wat afwachten hé nu :-).

sunshine
3 February 2009, 12:33
ms zijn er :-(

taschkevdv
3 February 2009, 12:39
oooh sunshine das echt jammer!!!

einalem
3 February 2009, 12:44
sunshine... is idd niet leuk....

steunknuf

Kelly
3 February 2009, 12:58
Heel jammer voor jou Sunshine!!!

Mrs O.
3 February 2009, 13:43
oh das geen leuk nieuws !!!!
dikke knuffel

sunshine
3 February 2009, 14:21
Zoveel medeleven... :-).

Volgende keer beter hé. Ik hoop dat het dan echt eens lukt...

jolien
3 February 2009, 18:40
Hey

Sunshine vind ik heel spijtig voor jou. Ik heb mijn banner aangepast, ik heb 5 dagen later dan normaal een 5 tal seconde steken had in rechter eierstok. Dus ik denk dat ik dan mijn eisprong gehad heb. Ik had ook de vorige maand 5 dagen later mijn ms. Ik heb al een goede week lichte steekjes in mijn buik gelijk speldenrpikjes juist boven mijn schaambeen in het midden, soms steekjes in mijn liezen al eens lage rugpijn gehad en veel honger. Ik had dat ook toen ik zwanger was van mijn dochter. Ik ga donderdag testen

Groetjes

http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=6168 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

Ratje
3 February 2009, 18:54
Hey meiden,

Ik denk dat het voor ons weer niks zal zijn voor valentijn :-(
hoop volgende maand beter.

groetjes

kastaar
3 February 2009, 19:29
@sunshine: jammer dat het deze ronde niets was maar we duimen even veel mee voor de ronde die komt!! Ik hoop dat het deze keer lukt!

@jolien: veel succes met de test!! ik duim!!

@veerle: weer een dagje dichterbij... al tekenen van de ms of heb je dat anders niet?

@Ratje: waarom denk je deze rond niets? het is toch nog een week tot je NOD volgens je banner? Ik hoop en duim voor jou dat het wel zo is!!

En aan iedereen: we blijven er voor gaan!!!

Groetjes, Kastaar

veerle
3 February 2009, 19:42
hi kastaar, ik heb al de hele week
het gevoel dat ik mijn ms ga krijgen dus ik verwacht ze wel
jammer genoeg maar helaas!! we zullen het zaterdag weten :s

sunshine: geen leuk nieuws maar, met goede moed op naar de volgende eisprong hé meid!!!

xxx
xx
x

Laurence
3 February 2009, 19:56
overtijd

Laurence, 1e kindje, 6de ronde, NOD 12 feb

Laurence
3 February 2009, 19:57
Als ik goe tel tenminste, en voor hoever ik er rekening mee kan houden.
Momenteel van die rare slierten met oud en nieuw bloed.

jolien
3 February 2009, 20:59
Hey

Heb even mijn nod aangepast

Jolien, 2de kindje, 2de ronde, NOD 5 feb

L@yla
3 February 2009, 21:02
ik doe ook mee
layla, 1 ste kindje, 10 de ronde, NOD 18 februari denk ik:)

mini
3 February 2009, 21:47
layla, 1 ste kindje, 10 de ronde, NOD 18 februari

Lottebol
3 February 2009, 22:57
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd... ik doe ook mee!

Lottebol, 1ste kindje, 2de ronde, NOD 23 februari (of toch ongeveer)

mini
3 February 2009, 23:57
Lottebol, 1ste kindje, 2de ronde, NOD 23 februari

Allez... hopelijk zitten er deze maand een hoop zwangeren tussen :D

einalem
4 February 2009, 08:28
vergeet de resultaten niet neer te pennen he meiden, k ben super niewsgierig!!!

morgen is jolien al aan de beurt...

succes

jolien
4 February 2009, 13:45
Hey dames

Deze morgend met man geklust, een uurtje nadien bloed. Zijn het nu mijn regels of iets anders. Ik weet het niet, ik heb geen buikpijn zoals normaal, gewoon terug zeer gtevoelig beneden, heel laag, steekjes in lies en buik of zo. Kan ik toch zwanger zijn en wat bloeden. IK was er bijna zeker van dat ik zou zwanger zijn, maar kijk!!!! Ben wel een beetje teleurgesteld. is iedereen wel zeker als de ms er weer zien. Ik doe morgenvroeg toch nog een testje

Groetjes

einalem
4 February 2009, 13:59
jolien,

k heb geen flauw idee om eerlijk te zijn, maar k heb er wel al van gehoord dat je nog vloeïngen kan hebben en toch zwanger bent... een test geeft je zekerheid he...

groetjes !!

sunshine
4 February 2009, 14:08
Verlies je veel bloed? Want als je zwanger bent kan je na het klussen ook wat bloed verliezen hé, 'k dacht eigenlijk zelfs dat dta niet zo zeldzaam is...

L@yla
4 February 2009, 16:40
hoi jolien,
ik heb ook al vaak gehoord dat zwangere vrouwen soms een beetje bloed verliezen na gemeenschap dus wie weet er is nog hoop he
succes met de test morgen

gr
layla

kastaar
4 February 2009, 18:51
Hey Jolien,
Ik zou ook een test doen dan ben je zeker!
Onze stagaire op het werk vertelde dat ze toen ze net zwanger was steken had in onderbuik en lies, anders dan ms pijn en dat dat je baarmoeder is die zich aan het versterken is. Maar voor het zelfde geld zijn het je ms (hopelijk niet natuurlijk!) Verlies je even veel bloed?
Grtjs!

Doortje
4 February 2009, 19:38
Hey meiden, ik zie dat er verschillende van ons in de buurt van de NOD zitten, ik heb mezelf er ook bij gezet in de lijst:

Lottebol, 1ste kindje, 2de ronde, NOD 23 februari
Doortje, 1ste kindje, 6e ronde, 2e ronde na MK, NOD 14 februari

Tussen deze lijst zitten hopelijk verschillende die geluk hebben deze maand.
Jolien, heb je al nieuws ? Ik ga me niet meer teveel focussen op de dingen die
ik voel in mijn lichaam, want ik word er stilaan zot van.

Ik wens iedereen goeie moed toe !
Lieve groetjes Doortje

veerle
4 February 2009, 22:57
hoi dames,

normaal krijg ik enkele dagen voor mijn ms een puistje op mijn kin :s
vorige maand moest ik ook op zaterdag mijn ms krijgen en had ik op donderdag
een puistje .... nu heb ik voorlopig nog niks :)
een mens begint op den duur aan alles te denken ;)

xxx
xx
x

bejes
4 February 2009, 23:05
Hallo veerle,
Ja ik had da ook 2puistjes in mijn gezicht ik dacht ja nog een symtoom van zwangerschap maar paar dagen later kreeg ik mijn ms:-) ja je begint inderdaad van alles te denken hè Groetjes

mini
4 February 2009, 23:09
Ik kijk ni meer naar m'n puistjes... Den laatsten tijd komen die wnnr ze willen komen.
Ik heb gewoon ernorm last van m'n darmen :/ Nog meer dan vorige maand. :/
Drie à vier keer op ne dag een grote boodschap doen is wel veel :/
En dat terwijl ik anders maar 1 keer moet op 2 dagen.

L@yla
4 February 2009, 23:34
hoi veerle,

dat dat puistje maar niet komt dan ik hoop het voor je hoor!
ik heb er ook veel de laatste tijd, beetje stress denk ik waardoor ik ook vermoed dat het ook deze maand weer niets zal zijn goh ja
ooit e:) blijven positief denken

gr en slaapwel
layla

jolien
5 February 2009, 09:17
Ze zijn er dan gisterenavond toch nog goed doorgekomen, op naar de volgende ronde
Veel succes voor de andere

Groetjes

taschkevdv
5 February 2009, 10:12
veerle ik duim ook voor je meid! :-)

Nala'tje
5 February 2009, 14:33
hey jolien, das jammer
hoop dat je met volle moed aan je volgende ronde begint!

veel liefs, nala

Stephke
5 February 2009, 17:18
hallo dames,

Ik ben pas begin januari gestopt met de pil en had normaal mijn ms maandag moeten hebben, ik heb ze nog steeds niet
heb daarom maar aan test gedaan en deze was negatief
ik heb nu een 12tal dagen geleden wel een beetje last gehad van kleine bloedingen
mijn lichaam doet ook wel raar buikpijn (kriebels die kranpen worden)
honger op elk ogenblik van de dag, misselijk van de honger , draaierig en soms zwarte vlekken
komt dit doordat ik gestopt ben met de pil of ben ik dan toch zwanger?
veel liefs
en succes

Nala'tje
5 February 2009, 17:25
hey stephke,
welkom op het forum.
moeilijk te zeggen of die kwaaltje van een zwangerschap of van ontpillen zijn, deze willen namelijk wel eens op elkaar lijken.
de enige manier om zekerheid te hebben is om even te wachten en als je ms niet doorkomen binnen een paar dagen nog een testje te doen.
mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil (alle, nuvaring bij mij) was 34 dagen.

groetjes, nala

isabelga
5 February 2009, 18:05
heu Stephke! hopelijk ben je direct zwanger! Maar zoals Nala'tjee zegt, kanhet ook ontpillen zijn ...
afwachten en opnieuw testen!

Lottebol
5 February 2009, 19:51
Mijn eerste cyclus was 35 dagen en tijdens de laatste 3 weken hiervan had ik ook allerlei kwaaltjes die op een zwangerschap konden wijzen: heel gevoelige borsten, misselijkheid, gespannen buik, krampen,... Na 35 dagen kwamen de duiveltjes toch goeiedag zeggen, dus geen zwangerschap.
Dit wil niet zeggen dat je niet zwanger kan zijn, hé... De natuur doet waar hij zin in heeft.

Als je ms uitblijven, zou ik nog maar eens testen...

Heel veel succes bij het geduld oefenen. Niet evident, we kunnen er allemaal van meespreken.

veerle
5 February 2009, 20:48
hoi dames,

het puistje is er nog niet :) maarja daar zullen we maar geen rekening mee houden :s
heb al wel het gevoel dat de ms gaan komen wat ms pijnen in de buik maar,
dat heb ik eigenlijk al enkele dagen :s
nog 2 keer slapen en het is NOD ...

xxx
xx
x

Stephke
5 February 2009, 22:07
Ey allemaal

dank je wel voor de reacties

groetjes

Doortje
6 February 2009, 12:54
@Veerle wat spannend voor je, heb je vandaag je nod of morgen ?
ik moet nog een weekje wachten, ik duim alvast voor je !
@ Stephke, het is moeilijk om te zeggen wat het is zwanger of ontpillen? de een heeft
veel last van het ontpillen en de ander niet (ik heb er helemaal niks van gevoeld)
een neg. test betekend niet automatisch dat je niet zwager bent, zou er paar dagen
tussen laten en nog eens testen...
lieve groetjes Doortje

kastaar
6 February 2009, 18:57
@Veerle: Kheb imens veel aan je gedacht vandaag!! Morgen is het zo ver hé! Oooh, ik hoop het zo voor jou!

Ik heb mijn hoop om deze maand zwanger te zijn opgegeven. (de hoop in het algemeen eigenlijk)
Sinds deze morgen voel ik al goed dat de ms er aan zullen komen. Ik verwacht ze eigenlijk ieder moment aan het gevoel, of morgen toch.
Jaja, ik weet het wel, ze zijn er nog niet dus is er hoop maar kvoel het precies...

Ik vind het erg dat ik volgend zin zal typen maar ik heb na al die tijd genoeg van. Kheb de moed opgegeven. Zeker na deze ronde. Er zaten 2 eitjes klaar, had 2 eisprongen dus 2 keer meer kans en zelfs nu is het weer niets, zelfs niet 1tje! Kheb het gevoel dat ik het niet zo goed meer aankan. Mijn geduld is precies op.

Ik weet het allemaal niet meer.

Dames, khoop dat het toch bij iemand prijs zal zijn deze maand!!!!

Trinity
6 February 2009, 19:27
Hej Kastaar, de moed niet opgeven hoor! Weet dat het moeilijk is.

veerle
6 February 2009, 20:03
hoi dames,

Morgen is de nod.. ben eens benieuwd ik voel eigenlijk niks meer wat op ms
kan wijzen maar met ons lichaam weet je nooit.
Kan ook zijn dat de ms uitblijven nu door de stress :s zeer slecht nieuws gehad ivm
mijn schoonpapa...(kankergezwel dat nu na 2j gegroeid is en dokters hebben er geen goed oog in )
We hebben besloten als ik morgen geen ms heb, na 1 week pas te testen op valentijn dus :s
Maar we zullen beter eerst wachten tot het morgen is!

KASTAAR: ik snap wel dat je de moed wil opgeven en dat is ieder zijn keuze. Het wachten is idd niet gemakkelijk!!
Maar, je kan bv een 'pauze' nemen dwz er een paar maanden eens niet teveel mee bezig zijn (tellen enzo) en gewoon
doen waar je zin in hebt. Wie weet wat dat opbrengt!!

veel liefs
xxx
xx
x

Stephke
7 February 2009, 10:12
Ey dames

Vandaag 5dagen overtijd
en test was terug negatief
ik weet het niet zo goed meer

xx

kastaar
7 February 2009, 16:43
En Veerle? Al nieuws?
Grtjs, Kastaar xxx

bejes
7 February 2009, 17:16
Hallo stephke,
Ik zie dat je een ticker heb gezet met ronde 1 ben je ook nog maar pas bezig? Groetjes

L@yla
7 February 2009, 17:46
hoi kastaar,
ik kan je best begrijpen hoor na al die tijd begint een mens zich af te vragen waarom het maar niet wil lukken bij de een gaat het zonder moeite en de ander moet afzien maar kom( heel blij voor degenen die wel het geluk hebben hoor)
wil ik maar zeggen dat ik snap dat je het soms echt niet meer ziet zitten maar ja er is nu eenmaal geen weg terug denk ik als je kindjes wil daarom hoop ik dat je een dezer dagen toch weer de moed vind om door te gaan en niet op te geven
veerle ik duim voor je

gr
layla

veerle
7 February 2009, 18:18
hoi dames,

ik heb..... nog geen ms :)
is de eerste keer in 9 maanden dat ze er niet op tijd of vroeger zijn...
Maar zoals ik gisteren al zei kan het door omstandigheden zijn dat ze uitblijven..

Testen op valentijn? denk dat ik morgen al test ;)

xxx
xx
x

kastaar
7 February 2009, 18:46
SPANNEND!!! :-)

veerle
7 February 2009, 19:07
ik heb alleen bang dat de test negatief zal zijn omdat ik mss te vroeg test :s
Maar het is een test van predicor die zelfs al test voor het uitblijven van de ms
dus als deze - is dan is het - hé.
Een week wachten om te testen haal ik echt niet :)

Mijn ventje vindt het ook gek, hij zegt ook ge vergist u nooit als je zegt dat
je u ms krijgt dan krijg je die daadwerkelijk ook en altijd netjes optijd!!

xxx
xx
x

kastaar
7 February 2009, 22:55
Een week wachten is niet te doen!
Je wacht nu al een hele tijd op je NOD en je zou dan nog een week wachten? Ik zou het niet kunnen!!!
En zoals je zegt: je hebt altijd een regelmatige cyclus!
Volgens mij ben je zwanger!

Laat iets weten hé na je test morgen! Ik duim!

xxx Kastaar

veerle
8 February 2009, 09:00
hoi dames

ik heb de hele nacht niet geslapen en alleen maar aan testen gedacht :)
de ms zijn er nog steeds niet en we hebben net getest...
maar, er was slecht 1 streep te zien.. niet zwanger dus...
had het zo gehoopt hé!!!

xxx
xx
x

jolien
8 February 2009, 09:16
Veerle, vind ik heel spijtig voor jou, echt, raar hé dat je nog niet ongesteld bent.

Groetjes

veerle
8 February 2009, 09:18
ja, ik snap het niet :s ben normaal zo regelmatig als iets :s
als de ms er morgen nog niet zijn dan ga ik toch ff langs de ha
voor een bloedtest.
Ovulatietesten werkten bij mij niet doordat ik teveel water dronk,
kan dat ook het geval zijn bij een zwangerschapstest?

xxx
xx
x

Koke
8 February 2009, 09:53
Misschien heb je gewoon te vroeg getest, Veerle?
Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Trinity
8 February 2009, 09:59
Hej Veerle,

Jammer dat je test negatief was!! Maar als je ms nog wegblijven, zou ik binnen een aantal daagjes nog eens testen hoor. Er zijn mensen die de eerste week geen streepjes zien. Ik blijf allesinds hopen voor je, aangezien je normaal zo regelmatig bent.
Heb je normaal voortekenen van ms die op komst zijn?

Knuf

Nala'tje
8 February 2009, 10:10
hey veerle,

ik heb op dag 30 en 32 nog negatief getest, en pas op 37 positief.
dat was dus gewoon en langere cyclus dus dan ben je mss wat later bevrucht

ik hoop het zo voor je!!!!

groetjes, nala

mini
8 February 2009, 10:58
het kan zijn dat je te vroeg getest hebt. :)
Waarschijnlijk zijn de zwangerschapshormonen (HCG-waarden) nog veel te laag in je bloed. Of heb je een test gekocht die maar aangeeft vanaf een bepaalde waarde.
'k Zou ook nog paar dagen afwachten en dan testen :)

veerle
8 February 2009, 12:20
ja ik weet het zo goed niet meer :)
normaal voel ik mijn ms wel aankomen maar nu voel ik totaal niks.
Ik denk ook dat ik te vroeg heb getest maar de test was eentje die al
resultaat gaf voor het uitblijven van de ms dus ik weet het niet.
Nu ja, de ms zijn er nog altijd niet dus alles kan nog zeker? :)

xxx
xx
x

mini
8 February 2009, 12:58
Mijn testen geven een positief resultaat vanaf 25 hcg :)

kletsmadam
8 February 2009, 13:03
Veerle ik zou nog eventjes afwachten hoor. Een week extra wachten is natuurlijk lang en lijkt me ook niet nodig. Maar als je ms nog niet doorkwamen, zou ik gewoon woensdag ofzo nog eens testen en met ochtendurine.

Alvast Good Luck!!!

Morgen moet ik naar de gyn voor een bloedname na mijn eerst IVF. Gisteren voelde ik de typische krampen van mijn ms en was ik helemaal de kluts kwijt. Na een uurtje waren die weer weg. Ik word er gewoon gek van.
Verder heb ik vorige week wel wat meer puistjes gehad dan anders in mijn gezicht en moet heb ik wel meer last van mijn darmen dan de laatste maanden.
Maar alles is zo relatief. Voor mijn operatie van endomitriose had ik altijd last van mijn darmen bij mijn ms. De operatie is nu een half jaartje geleden en de kans op terugkeer van endomitriose is klein maar ze bestaat.

Mja. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, maar ik probeer toch met men poten op de grond te blijven. Het zou anders wel een fantastisch verjaardagscadeau zijn. Pick up dag voor men verjaardag, terugplaatsen 2 dagen erna en dan zwanger ....
Tzou het mooiste verjaardagscadeau ever zijn!!!

Morgen weet ik meer.

mini
8 February 2009, 17:58
Ik heb de vraag al eens gesteld kletsmadam, maar een zwangerschapstest, mag je dit dan niet doen?

jolien
8 February 2009, 18:32
veele kan dat door teveel water te drinken dat je ovulatietesten niet werken. ik zou deze maand ook eens ovulatietesten gebruiken, maar ik drink ook altijd veel water,

groetjes

kletsmadam
8 February 2009, 18:37
mja dat had ik dus ook gevraagd in het fertiliteitscentrum, ze zeiden dat het wrs veel ter vroeg zou zijn om het met een test te doen. Daarnaast is heel mijn hormonenspiegel gemanipuleerd door alle hormonen die ik heb moeten inspuiten (injecties en neusspray) en nu moet ik nog vaginale tabletten gebruiken.
Bovendien wil ik me niet helemaal gek maken.
Stel dat ik een test zou doen en ze is negatief .... Ik zou dan alsnog op controle moeten voor een bloedname. Dus ja. Ik hou het morgen bij de bloedname.

Nog ff geduld he. Voor de moment ben ik weer heel rustig, terwijl ik daarstraks zwaar aant flippen was.

Mja een kinderwens het doet wat met een mens ;)

mini
8 February 2009, 18:50
ah ok :)
Was gewoon benieuwd, bedankt voor het antwoord ;)

katrientje
8 February 2009, 21:25
Hoi Kletsmadam,

Het is al heel positief dat je je regels nog niet hebt.
Ik had echt het gevoel dat ik men regels ging krijgen.. en kijk, ik ben zwanger...
Ik duim voor je! Het wordt een spannende dag.

Ik zal voor je duimen!

Groetjes

veerle
8 February 2009, 21:32
hoi hoi,

het zou kunnen dat de ovutestjes niet werken als je teveel water drinkt.
Ik heb ook de T gemeten deze maand en de dag dat mijn T hoger was
bleek mijn ovutest ook negatief.
Hier opt forum was nog iemand bij wie het niet werkte!!
T nemen is mss betrouwbaarder ;)

xxx
xx
x

kletsmadam
9 February 2009, 12:46
Eerst IVF en van de eerste keer raak :D

Ik ben zwanger!!!

Ik gun het iedereen hier en ik duim voor iedereen mee. Want na 4 jaar proberen weet ik wat het is om met een onvervulde kinderwens rond te lopen.
Good luck!!!!!!!!

mini
9 February 2009, 12:55
Dikke proficiat!

katrientje
9 February 2009, 12:58
Proficiat! Nu zijn we met zen twee na eerst ivf!

Succes!

jolien
9 February 2009, 14:34
Dikke proficat hoor alle 2

Nala'tje
9 February 2009, 17:42
proficiat kletsmadam!!!
geniet erven!!!

meiden, ik denk dat jullie positieve testen veel mensen goede hoop geven!!!!

veel liefs, nala

veerle
9 February 2009, 18:20
hey kletsmadam, proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geniet ervan :)

xxx
xx
x

Koke
9 February 2009, 22:34
Gefeliciteerd kletsmadam.
Dat moet echt wel geweldig aanvoelen, na 4 lange jaren.
Geniet ervan en hopelijk een zorgeloze zwangerschap!

L@yla
9 February 2009, 22:46
kletsmadam,
een heeeeeeeeeeeeeeel dikke proficiat, ik ben superblij voor je t is je enorm gegund!
hopelijk mag je een schitterende zwangerschap hebben

layla
x

Shanneke
10 February 2009, 16:02
Hallo allemaal

Kheb me net even voorgesteld bij de voorstel topic....en toen zag ik dit draadje.
Dacht ga gelijk reageren :)
Kheb morgen mijn eisprong, mijn lief en ik hebben al geklust
Nu maar afwachten....... :D

Kweenie of ik het goed heb gedaan, tis hier erg nieuw voor mij...Jullie lijken me allemaal super lief!

Liefs van Shanneke

Koke
12 February 2009, 00:52
Mijn 1ste NOD valt ook nog in februari, nl 23/2. Tis nog maar de 1ste ronde, maar je weet nooit hé!?

Laurence
12 February 2009, 16:20
Bij is het aan het naderen, morgen dus :)

Momenteel nog geen spoor, en dat is goed nieuws. Mijn cyclus zal deze maand in ieder geval al iets beter zijn.
Deze morgen toch een testje gedaan, maar was negatief. Maar we geven de moed niet op :)

mini
12 February 2009, 16:38
Bij mij nog twee dagen :D
Ook hier nog geen spoor van aankomende MS en laat ons hopen dat ze wegblijven. ;)
Ik heb me voorlopig kunnen inhouden om niet vroegtijdig te testen, hoe lang dit nog gaat duren, geen idee, 'k hoop dat'k het kan volhouden tot en met zaterdag.
Maar als ik zie ivm vorige maand, dan zou ik morgen zogezegd overtijd zijn. Want m'n cyclus was vorige maand 27 dagen. Nu... 'k zal proberen om nog wa te wachten.

Laurence, ik hoop dat jouw MS deze maand wegblijven (en die van mij ook, dan zouden we samen zwanger zijn :D)

Doortje
12 February 2009, 17:19
@ Mini en Laurence
ik heb ook NOD over 2 dagen en ook hier gelukkig nog geen tekenen.
Ben beniewd wat het deze maand wordt, zal maar niet teveel hopen zeker...
Want heb er toch geen goed gevoel over, en ik ben nogal een gevoelsmens maar we zullen
wel zien over 2 dagen.
Mijn langste cyclus is 35 dagen (normaal alle maanden 28d. maar zal éé cyclus bij van 35 dagen, zal ik dan ook wachten met testen tot de 35 dagen gepaseerd zijn ?
lieve groetjes Doortje

L@yla
12 February 2009, 22:20
hoi

hier ook weer vanalles last, rommelende darmen en wat steekjes in de borsten, beetje pijn in de onderrug en opgezette buik nie te doen precies of ik ben 3m ver, was het maar waar...
met al die dingentje denk ik dus dat het wel weer niets zal zijn deze maand

begint zwaar te worden
k hoop dat het nu echt niet te lang meer duurt...

gr
layla

Koke
12 February 2009, 22:40
@Mini, Laurence en Doortje: hopelijk blijven jullie ms uit. Zou wel super zijn, moesten jullie alle3 tegelijk zwanger zijn!

@Layla: de moed niet opgeven hé!? Hoewel ik best begrijp dat dat zwaar moet zijn als je al zo lang aan het proberen bent. Maar ik hoop dat ook bij jou de ms wegblijven!

Ik moet nog 11 dagen wachten, duurt wel lang zo'n cyclus als je er zo bewust mee bezig bent...

Laurence
13 February 2009, 07:43
De moed niet opgeven L@yla. We zijn er voor jou en binnenkort is het ook aan jou :)

En 't is te hopen dat het deze maand (voor iedereen hier trouwens) voor ons prijs is he.
Momenteel nog geen nieuws van de duiveltjes.
Wel verschrikkelijk veel buikpijn en mijn hoofd dat draait.
Gewichtstoename (terwijl ik oplet wat ik eet). Dit had ik ook bij mijn eerste zwangerschap.
Fingers crossed :):):)

veerle
13 February 2009, 08:43
gewichtstoename?? ik ben gisteren bij weight watchers voor het eerst
bijgekomen wel maar 0,200 gr mar ik heb gegeten zoals altijd..
volgens de coach wijst het op de regels of zwangerschap .... puur hormonaal zei ze
zullen zien...

xxx
xx
x

bejes
13 February 2009, 09:20
Hallo,
Ja Veerle dat is best mogelijk dat het door een zwangerschap komt hoor. Moet lukken bij ons is het ook de donderdagavond weight watchers.
Wanneer ga je nu bloed gaan trekken?
Groetjes

Laurence
13 February 2009, 10:53
Bij mij is het wel geen 200 gram :(
Maar al eerder over 1 kilo.
Dat had ik bij de meisjes ook. Ik was aan het regimmen, en ik nam toe in gewicht.
Misschien is het toch raak, maar ik hoop er ni te veel op. Eigenlijk ni veel kunnen klussen deze maand :(

bejes
13 February 2009, 12:15
Hallo Laurence,
Hoelang was je al zwanger toen je in gewicht toe nam?
Groetjes

L@yla
13 February 2009, 12:52
hoi laurence,
bedankt voor de moed meid want soms zakt hij me in de schoenen,
ik wil zo graag eens kunnen genieten en blij zijn en kleine spulletjes kopen nu moet ik da gewoon allemaal voorbijlopen, durf helemaal niets kopen voor het zover is anders te confronterend als dat hier thuis ligt

ik duim voor je dat het zover is je verdiend het heel zeker:)

gr
layla

Laurence
13 February 2009, 15:48
Ik had al gewichtstoename voor ik wist dat ik zwanger was. Mijne man deed toen samen met mij regime, en hij was al 10 kilo verloren, maar ik bleef op hetzelfde gewicht, en was zelf 2 kilo bijgekomen. Ik was dus razend op die dokter, tot ik een positieve test had :)
Dan was alles natuurlijk anders.

Veel sterkte L@yla, en we zijn hier voor elkaar te steunen hé :p

veerle
14 February 2009, 10:13
hey layla,
kop op hé meid, hier is het tot nu toe ook nog altijd niks hé... volhouden hé ;)
Ik vind het ook te lang duren en wil ook graag al spulletjes ed kopen en het aan de hele wereld
vertellen..
Gisteren kregen we de reclame, kruidvat, carrefour, lidl al die blaadjes stonden deze week vol
babyspullen grrr frustrerend :)

xxx
xx
x

kletsmadam
15 February 2009, 02:05
Veerle

Good luck bij de HA!! We duimen voor u.

En die babyspulletjes, tja ...
Ik heb mezelf verboden om vanalles te kopen toen het niet wou lukken.
Het zou idd te confronterend zijn als dat ergens thuis lag.
Nu ben ik de eerste dag dat ik het wist, boekjes met namen en het verloop van de zwangerschap gaan kopen + een kalender.
Meer durf ik nog niet, ik ben nog steeds bang dat het allemaal niet waar is, dat ik toch niet zwanger ben.

Ik weet het, tis flippen, maar als je zolang wacht, dan durf je niet dadelijk van het beste uitgaan.

Maandag ook weer bloedtest om te kijken of de hormoontjes hun ding doen. Dan zal ik al geruster zijn.

veerle
15 February 2009, 13:02
hi layla,

gisteren sprak ik je nog moed ik en vandaag zakt de moed me zelf in de schoenen...
had zo gehoopt morgen naar de ha te gaan en alsnog een positieve test te hebben maar,
het heeft alweer niet mogen zijn.
Ik begin echt te denken dat het voor mij niet is weggelegd...
Niks helpt hier.. T meten, ovutesten, kussen onder de poep,gezond eten,om de dag klussen, wat moet ik nog doen???
gek word ik ervan!

xxx
xx
x

Koke
15 February 2009, 13:07
Wat jammer voor je Veerle!!
De moed niet laten zakken hé meid, jouw beurt gaat hoe dan ook een keertje komen. Ik hoop voor jou dat het alleen niet te lang meer heeft te duren!

Sterkte!! Knuffel

mini
15 February 2009, 13:14
Jammer veerle, wel vreemd dat je cyclus opeens 37 dagen was, terwijl je anders altijd zo stipt bent.
Véél succes voor volgende maand!

Ik test dinsdag opnieuw... hopelijk heb'k dan onmiddellijk een positieve test (gisteren had'k getest en die was op't eerste zicht negatief, 's avonds stond er een tweede streep op :/)

nele1979
15 February 2009, 15:47
@ Veerle : Ik vind het ook heel jammer voor je . Het doet pijn om in je omgeving iedereen zien zwanger te worden en als het dan bij jezelf niet wil lukken . Maar misschien ben je er gewoon teveel mee bezig ??? Leg al die testen ,..... allemaal aan de kant . Misschien helpt dat een beetje ........ ????
Kop op , het komt wel in orde !

groetjes

veerle
15 February 2009, 18:40
hi nele,
het was de eerste maand dat ik met testen en temperatuur meten bezig was,
de andere 8 maanden hebben we niks gedaan en dat hielp ook niet...
Er veel of niet mee bezig zijn heeft er volgens mij niks mee te maken.
Moeder natuur beslist en voor de rest kun je der niks aandoen denk ik :s
Juist nog een baby vast gehad en dat voelde zo juist aan...:)
xxx
xx
x

L@yla
16 February 2009, 10:29
hoi veerle,
pff ik vind het zo jammer voor je had je dit echt wel gegund:)
hier zal het ook weer nix zijn, maar we moeten positief blijven:) we hebben helaas geen andere keus, het is hier ook zo als ik met een kleintje op mijn arm zit denk ik komaan zeg dit is echt wat ik wil...

ooit veerle komt het wel:)

gr
layla

ilseken
16 February 2009, 13:06
Hey Veerle,

De moed niet laten zakken meid. Dat komt wel hoor. Ik ken verschillende mensen die een jaar hebben moeten proberen. Bij hun is het dan toch ook natuurlijk gegaan. Dus blijven proberen meid.

Kop op!

gr ilse

L@yla
16 February 2009, 16:00
pffffffffff ook hier zijn de duiveltjes er weer, wel 2 dagen te vroeg en heb enorm veel last van rug en buik en acne mensen nie te doen...
efkes geen zin meer in al dat gedoe, ik wil het zo graag verlang er zo naar ben er nu eens gans de maand niet mee bezig geweest en toch veel geklust en dat mag ook dat niet baten nuja we moeten vooruit zeker, ik ben echt wel een heel optimistisch iemand maar af en toe steekt het echt tegen ik hoop alleen maar dat ik en nog vele anderen er binnenkort eens mogen bij zijn

want het begint echt een gemis te worden

groetjes van een teleurgestelde en droevige layla

taschkevdv
16 February 2009, 16:17
hey l@yla

wat jammer voor je! maar zeker de moed niet opgeven, één van de maanden kom je ons wel melden dat het zover is.ik duim er in ieder geval al voor.

ilseken
16 February 2009, 16:20
hey l@yla,

wat spijtig voor je... ik duim voor je voor de volgende ronde!
Geef de moed niet op! Dat komt wel in orde!

tess1307
16 February 2009, 17:18
hey,

hoe ik het precies moet zeggen weet ik niet maar ben beetje gerustgesteld dat het bij jullie even duurt. ik ben een paniekeur die snel denkt dat er wel iets mis is. zit nog maar in ronde twee eigenlijk maar verwacht meteen te veel zeker. mijn cyclus zit ook niet compleet juist. ben nu overtijd maar het negatief gestest. heb zo het gevoel dat het geen zin heeft om nu nog te testen. wanneer test ik het best nog eens en welke test gebruik ik het best?

Groetjes xxx

mini
16 February 2009, 17:33
Jammer L@yla, hopelijk heb je volgende ronde meer geluk :)
Ik duim voor je!

Koke
16 February 2009, 18:16
Jammer voor je Layla! Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten.
Moeder natuur kan soms hard zijn: degene die het zo graag willen, moeten er soms veel te lang op wachten en bij anderen gaat het vanzelf :(

veerle
16 February 2009, 20:48
hi layla alias lotgenootje,

ik weet hoe je je voelt meid!
alweer s op naar de volgende ronde :s
ik zou zeggen kop op en hou de moed erin maar ik weet dat het niet gemakkelijk is.
Vandaag hele dag in het ziekenhuis gezeten met schoonpa het gaat van kwaad naar erger
ik verwacht komende maand dus ook niet veel :s

xxx
xx
x

kletsmadam
16 February 2009, 21:50
in het onderwijs (en al zeker als kleuterleidster) is het heel erg moeilijk om werk te vinden en deze job is op 5 minuutjes van mijn thuis ben daar nu ook interim aan het doen dus het zou natuurlijk ideaal zijn!! en van uitkering als ik op de moment dat ik zwanger ben geen werk heb val ik op ziekenkas, maar kom dat is nu nog het minste van mijn zorgen vind het een moeilijke keuze zeker nu we eigenlijk de beslisinge genomen hadden om voor kinderen te gaan en dan heb ik mijn zinnen daarop gezet natuurlijk...
xxx
Hey lotje,

Ik heb ook 9 jaar in het onderwijs gestaan (regentes wiskunde) de reden dat ik (tijdelijk) stopte ga ik jullie besparen, maar mijn ervaring leert dat als de directie u echt goed vindt en u echt wil, ze ook voor u zal kiezen.

Ok het is een gok. Bovendien weet je nog niet of je snel zwanger zal zijn. (al hoop ik voor u van wel)
Je bent ook maar pas na x aantal maanden verplicht om je zwangerschap aan je directie te melden. Wanneer precies weet ik niet, maar dat moet je maar eens nakijken.

Anderzijds kan je natuurlijk eerlijk zijn en nu naar de directie stappen om te melden dat je aan het proberen bent om zwanger te geraken en dat je bang bent dat je daardoor je vaste betrekking misloopt.
Of dit nuttig is, heeft dus vooral met de instelling van je directie te maken.

Daarnaast vroeg ik me af of je al recht hebt op een 'voorrang' in de scholengemeenschap. Zo ja, kunnen ze je niet zomaar opzij schuiven. Dan moet het al om iemand gaan die haar of zijn voorrang eerder verworven heeft dan jij.

Vraag eens info bij een vakbond, dan weet je waar je staat.

Good luck!!

Laurence
17 February 2009, 07:25
Wat jammer L@yla.
Ik wens je veel succes met de volgende ronde :)
Moed niet opgeven hoor.

L@yla
17 February 2009, 11:34
hoi allemaal
bedankt voor de bemoedigende berichtjes:)
dat doet altijd goed...
heel raar normaal verdwijnen met de ms al mijn ongemakkejes opgezwollen, pijnlijke borsten maar nu zijn die er nog nuja , het is echt bloedverlies dus een innesteling zal het wel niet zijn zeker...

op naar de volgende ronde dan maar:)

gr
layla

mini
17 February 2009, 11:46
Nja, ik sta nog altijd misselijk op :/
Wat ik normaal gezien ook ni heb als'k m'n MS heb...
Succes voor allen die doorschuiven naar de volgende ronde, hopelijk hebben we met z'n allen meer geluk :)

L@yla
17 February 2009, 20:48
hoi mini

toch raar e nog kwaaltjes hebben en toch je regels hebben
ik snap er nix meer van zou graag eens binnenin kijken wat daar allemaal gebeurt:)

gr
layla

mini
17 February 2009, 21:47
Ja da zou echt gemakkelijk zijn, zo keer kunnen kijken wa er allemaal aan de hand is :D
Dan weet je ook wanneer je eisprong echt is ;)
We zullen maar blijven dromen zeker?! :P

L@yla
18 February 2009, 00:02
idd mini we blijven nog efkes dromen...

da ga ik dan nu gaan doen, geraak er weer niet in

gr
layla

mini
18 February 2009, 10:47
Bij mij was het ook weer 1u30 als'k m'n bed ingeraakte *bloos*
'k Was begonnen met een boek te lezen en het liet me echt ni los. Met alle gevolgen van die deze ochtend; moeilijk uit bed, beke last van ochtendhumeur ;)
Gelukkig heb'k de late deze week. Dan mag'k (zonder al te veel blozen) eens een uurke langer blijven liggen ;)

tess1307
18 February 2009, 15:05
je moet er niet mee inzitten layla, bij mij was het nog later :-) Nu ja, ik moet momenteel ook niet gaan werken want zit met een gebroken pols en dus ben ik heel lang thuis. een beetje langer slapen geeft dan ook niet voor mij. Ik kan er maar van genieten hé. ik zit trouwens altijd in het nachtleven en hoop dat dat geen invloed heeft op zwanger worden want dat zorgt er wel voor dat mijn bioritme soms duchtig in de knoop ligt.

xxx

Koke
19 February 2009, 21:45
Zijn er nog mensen die hun 1ste NOD nog in februari hebben, ja toch?
Ikke nog 4 dagen...ben eens benieuwd!

bejes
19 February 2009, 22:23
Hallo bij mij is het net 1maart :) groetjes

_liesje_
19 February 2009, 22:23
hey koke, ik nog 3... spannend é... :-)

Shanneke
20 February 2009, 09:03
Hallo dames,

Ik heb gisteren paar keer onwijze krampen gehad, die ik altijd krijg 1 week voordat ik mijn regels krijg....ken mijn eigen lichaam maar al te goed!
Euhm ik ga dus mee opschuiven naar maart tis jammer genoeg nie gelukt deze maand...
Ik ga es beginnen met temperaturen, heb ik namelijk nog nooit gedaan.

Voor degene die nog wachten ik duim nog steeds mee!

Saluukes Shanneke

mini
20 February 2009, 09:45
Het is toch wel beter om te wachten met doorschuiven tot je je MS effectief hebt gekregen hoor ;)

Koke
20 February 2009, 16:54
Ja heel spannend hé liesje. Ook al zou het heel snel zijn, na 1 ronde, zou het toch super vinden.
Ben eigenlijk met de pil gestopt met het gedacht dat het nog wel even zou duren om zwanger te worden, maar nu kan ik al ni meer wachten ;)

_liesje_
20 February 2009, 19:28
ja denk dat dat bij de meeste zo is :-)
nog altijd niets te bespeuren van eventuele ms... geen pijn, geen last niks...
afwachten!

Koke
21 February 2009, 14:40
Ik heb wel een lastig gevoel in mijn onderbuik. Weet niet of dit van aankomende ms is of van het feit dat ik al meer dan een week niet meer naar de grote wc ben kunnen gaan. Verder denk ik soms dat ik syptomen droom ;)

Gisteren gaan kletsen bij een vriendin die nu 26weken is. Mooi buikje, hmm nu hoop ik al helemaal om heel snel zwanger te zijn. Een andere vriendin, die er ook was, is 2 weken geleden met de pil gestopt. Wel leuk, zo allemaal samen :)

Kriebels
21 February 2009, 21:22
Hallo iedereen!

Ik ben vrij nieuw hier op dit forum, vorig jaar was ik er ook al even maar we hadden onze plannen voor een kindje even opgeborgen (trouwen, huis verbouwen etc) Nu gaan mijn man en ik er helemaal voor :-)
We zijn 2 weken geleden gestopt met de pil.

Wat spannend allemaal!!

ilseken
22 February 2009, 11:38
Welkom kriebels! Veel succes met het zwanger worden!

groeten ilse

Koke
22 February 2009, 20:37
Hey dames,

Heb vandaag mijn maandstonden gekregen. Was vergeten hoe pijnlijk die zijn zonder de pil...pfff :)
Maar we hadden het ergens wel verwacht, dus vol moed naar de volgende ronde! Hopelijk bij iemand van jullie meer chance ;)

Kriebels
22 February 2009, 21:17
@ Ilse bedankt voor je berichtje, jij ook veel succes hé!

Ik heb ook vandaag mijn MS gekregen, vreemd na een cyclus van +- 15dagen... Ontpillen zeker?

@ Koke inderdaad die MS kunnen vernijnig pijn doen als je gestopt bent met de pil! Ik merk het verschil ook... Veel succes in ronde 2
We hebben rond dezelfde periode onze eisprong :)

Koke
23 February 2009, 10:17
@Kriebels: leuk, zo met iemand gelijk lopen...kunnen we elkaar wat opvolgen en steunen. Amai, een cyclus van 15 dagen, wel kort hé!? Ik kreeg mooi op de 28ste dag mijn ms en ben daar wel blij mee...een mooie regelmatige cyclus, hopelijk blijft het zo!

Shanneke
23 February 2009, 12:37
Hallo dames,

Sommige van ons zijn nog in spanning aan het wachten...grumble wat spannend! ;)
Sommige van ons gaan door voor de volgende ronde! leeft en duimp met iedereen mee! :)

Zelf heb ik van het weekend heeeeel veel krampen gehad, dus voor mij ist nog steeds aftellen naar de regels krijgen :(
Mja dan maar door naar de volgende ronde...

Liefs Shanneke

bejes
23 February 2009, 12:52
Hallo Shanneke,
Voor mij is het ook aftellen ik heb al heel wat krampen gehad en mij al slecht gevoeld dus denk dat ze er ook wel door zullen komen. Groetjes

Shanneke
24 February 2009, 15:14
Hey dames,

Mijn regels zijn zojuist doorgekomen, en ze blijft doorkomen. Ik ga door voor de volgende ronde!
De dames die nog wachtende zijn, zet hem op! en hopelijk niet tot in maart ;)

Liefs Shanneke

Kriebels
24 February 2009, 19:48
@ Koke Ja inderdaad mijn eerste cyclus was zeer kort maar dat komt van het ontpillen denk ik. Ik heb ongeveer 6 jaar de pil genomen dus..

Nu kunnen we samen aftellen en hopen! Stel u voor dat we samen zwanger worden :)

_liesje_
24 February 2009, 21:45
hey allemaal...
bij mij nog niets te zien.... geen ms, geen pijn, geen zwangerschapskwaaltjes... voel mij gewoon wat depri de laatste dagen, slaap slecht, en droom niet zo'n prettige dingen... strange???
x

naomi83
26 February 2009, 15:12
Hey,
zit in het zelfde schuitje, geen ms, geen kwaaltjes, geen pijn. Alleen een beetje ziekjes. En ben de laatste 2 dagen ook wel een beetje emotioneel.
Weet niet hoe dit komt. Kan ook gewoon zijn van te stoppên met de pil.

Ben ondertussen 2 dagen overtijd.

Ik zal eens ene nieuwe ticker aanmaken

groetjes

_liesje_
26 February 2009, 20:07
hey naomi,
ben nu toch al enkele dagen over tijd, begin het vreemd te vinden... nu heb ik jeukende borsten? iemand ervaring mee?
xxx

Koke
26 February 2009, 23:52
Hey Naomi en liesje, ik duim voor jullie!
Spannend hoor...

L@yla
27 February 2009, 00:22
jeukende borsten...
toch een symptoom niet alhoewel ik het soms ook heb als de ms er aankomen
ik hoop voor jou het eerste

gr
layla

Bo
27 February 2009, 09:05
Mijn vriendin had ook jeukende borsten toen ze zwanger bleek te zijn, dus ... spannend Liesje.
Wanneer ga je testen?

X

ilseken
27 February 2009, 09:31
pff, voelde me al enkele dagen wat ongemakkelijk en mijn ms bleven uit...ik dacht zou het kunnen????
Deze morgen een testje gedaan en hij was negatief...hop naar de volgende ronde...toch wat teleurgesteld hoor; Mijn ventje is zondag jarig en het zou de kers op de taart geweest zijn.

Heeft iemand ervaring met te vroeg testen. zou dat kunnen? ben nu denk ik 2 dagen overtijd.

Nala'tje
27 February 2009, 11:30
hey ilseken,
ik heb op dag 32 en op dag 35 negatief getest,
en pas op dag 38ofzo positief.
ik was ook gewoon minder ver dan verwacht dus dan kon de test het pas later zien.

ik duim voor je!!!

groetjes, nala

naomi83
27 February 2009, 15:26
Jeukende borsten niet maar wel gevoelige.
Nie normaal, ben er deze nacht van wakker geworden.
Maar kan ook zijn dat mijn ms er aan komen.

Ik ga toch nog een weekje wachten met de volgende test.

tess1307
27 February 2009, 19:23
Hey,

Ik heb ook wel al last gehad van jeukende borsten maar dat was tussen mijn eisprong en mijn MS. Ik heb dat nog maar 1 keer gehad en toen was ik ook niet zwanger.. nu het kan ook dat ik mss wel bevrucht was maar dat er iets mis was en daarom geen innesteling was en geen echte zwangerschap..

Moeilijk hé.. zo een vrouwenlichaam ontcijferen... Weet het op den duur zelf ook niet meer!

xxx

_liesje_
27 February 2009, 21:15
hey allemaal...
hier zijn jammer genoeg deze morgen de ms doorgekomen, was echt een hele teleurstelling op de moment zelf, maar heb er mij kunnen overzetten. ik kan beginnen aan een nieuwe cyclus, en heb ik toch ongeveer een idee van hoe lang dat wel niet kan duren!
best wel spannend, voor iedereen die het nog niet weet! ik had me voorgenomen om dit weekend een testje te doen, hij lag al klaar, maar nu zal het dus voor volgende maand zijn!
dikke zoenen

Bo
28 February 2009, 09:51
Jammer Liesje. Maar zoals je zegt, vol goeie moed aan de volgende ronde beginnen!

naomi83
28 February 2009, 18:52
Jammer voor je liesje,

Maar ja, nu heb je weer een nieuwe maand en een nieuwe kans.
Klussen maar..., zou ik zeggen :)

tess1307
2 March 2009, 16:44
hey liesje,

Hopelijk volgende maand beter.. nu heb je toch een testje in huis hé.. misschien wel voor volgende maand hé.. Mijn eisprong is er bijna.. dus klussen!! :-) Hoop nu al dat het raak is..

xxx

kyanoke
2 March 2009, 17:00
hey ben hier nieuw, hoe moet ik zo een banner maken? we zijn in februari ook begonnen voor een 2de kindje. we zijn denk ik juist klaar met klussen :-) en nu is het een 2 tal weekjes afwachten...

kyanoke
2 March 2009, 17:03
gevonden dus :-)http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=7436 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

kyanoke
2 March 2009, 17:05
nu hem nog juist onder mijn tekstje kunnen plaatsen

Lottebol
2 March 2009, 21:17
Je moet die ticker via Profiel (bovenaan dit scherm) in je handtekening zetten. Die vind je bij Persoonlijkheid.

kyanoke
3 March 2009, 09:22
dank u lottebol :-)

ilseken
3 March 2009, 16:12
hoi meiden,

Bij mij is het deze maand spijtig genoeg ook niet gelukt. Was wel wat teleurgesteld.
Ik ga niet meer tellen... gewoon plezier beleven aan het klussen en we zien wel.

Groetjes

ilse

_liesje_
3 March 2009, 17:02
hey ilseken,
dan beginnen wij twee samen aan een volgende ronde ;-)
jammer voor je... hopelijk volgende maand
XXX

ilseken
3 March 2009, 17:10
Dank je liesje

Ja we gaan samen beginnen aan een volgende ronde. Leuk...dan kunnen we ook samen aftellen

XXX