Volledige versie bekijken : Inesteling ?
Stefanietje
17 January 2011, 15:44
Hallo allemaal ,
Ik zit met wat vraagjes , ik heb al een 3 dagen af en toe hevige steken aan de kant van men rechtereierstok... 10Januari was mijn vermoedelijke eiersprong dus hebben we geklust , nu vandaag ben ik ook enorm misselijk.. Zou dat een innesteling kunnen zijn ? soms kan ik niet rechtop zitten of voorover buigen of bukken omdat dan die steken weer opduiken ... best lastig .
hopelijk maken jullie me wat wijzer :)
Dank je xxx :)
[/FONT]
Vitje
17 January 2011, 16:13
Hallo allemaal ,
Ik zit met wat vraagjes , ik heb al een 3 dagen af en toe hevige steken aan de kant van men rechtereierstok... 10Januari was mijn vermoedelijke eiersprong dus hebben we geklust , nu vandaag ben ik ook enorm misselijk.. Zou dat een innesteling kunnen zijn ? soms kan ik niet rechtop zitten of voorover buigen of bukken omdat dan die steken weer opduiken ... best lastig .
[/FONT]
Hoi,
Ik zou het eerlijk gezegd niet kunnen zeggen. Mijn eisprong was 11 januari, ik heb ook last van een zeurend gevoel in de buik. Misselijk ben ik niet echt. Men zegt wel dat de symptomen van innesteling en aankomende ms op elkaar lijken. Dus het is moeilijk te zeggen. Afwachten en binnen een aantal dagen eens testen. Heb je een regelmatige cyclus?
Groetjes,
Vitje
aprilvisje
17 January 2011, 20:01
Hallo allemaal ,
[/FONT]
dat had ik ook vorige week een week aan een stuk tot mijn onderrug toe nu is dat plots allemaal weg heb dan een bloedtest laten doen maar helaas negatief :plain:
Roosje
17 January 2011, 22:04
Hallo allemaal ,
[/FONT]
Ik had bijna 2 weken geleden ook het gevoel dat ik mijn eisprong had. Echt zo'n typische pijn die ik herkende van toen ik mijn pil nog niet nam. Ik had toen absoluut geen idee van mijn cyclus (pil gestopt maar nadien nog geen MS gekregen).. Jammer genoeg bleek het de voorbode te zijn van mijn MS de volgende ochtend. Ik moet zeggen dat ik de laatste dagen ook soms misselijk ben, hoewel ik nu wel zeker ben (nog) niet zwanger te zijn. Ik denk dat mijn lichaam echt een spelletje met me speelt. Zolang dit niet al te lang duurt, kan ik er de mop nog wel van inzien. :)
Ik hoop voor jou dat het bij jullie wel "positieve pijn" zal zijn! Ik duim alvast!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.