PDA

Volledige versie bekijken : Verschrikkelijke Nekpijn

Espritbaby
11 January 2009, 22:06
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Ik heb al een paar dagen verschrikkelijke pijn in mijn nek en durf er niets aan doen, alles wat ik in huis heb mag ik niet gebruiken.
Heeft er dit al iemand voor gehad, wat heb jij er dan aangedaan?
Ik heb een electrisch dekentje erop gelegd maar het gaat niet over.
Misschien is er wel een gel dat ik mag gebruiken maar elke bijsluiter zegt dat het te gevaarlijk is.
Pfff dat trekt tot in mijn hoofd, om zot van te worden.
Alle hulp is welkom.

Thanx

kastaar
11 January 2009, 22:30
Misschien eens langsgaan bij een chiropractor of eens goed laten masseren om de spanning te doen verdwijnen? Op die manier gebruik je geen medicatie en kan het geen kwaad. Anders kan ik je niet helpen...
Veel succes!!

L@yla
11 January 2009, 23:48
hoi espritbaby, voor deze moet je toch eens naar je ha bellen denk ik, er zijn wel bepaalde gels op de markt die je mag smeren, ik geloof op basis van kruiden maar alle beetjes helpen he, ik weet dat er bestaan van aloë vera en dokter vogel of tabletjes van a vogel tegen spierpijnen...
mss een kersenpitkussentjes of idd een goede massage...
gr
layla

Espritbaby
12 January 2009, 00:10
Bedankt voor de reacties
Morgen even afwachten en anders ff naar de dokter bellen of de chiropractor, heb liever een lekker massage hehe.

groetjes

snoezel
12 January 2009, 07:29
ik heb hier altijd arnica-gel in huis!
is ook op basis van kruiden en bij mij helpt dat altijd goed.

Espritbaby
12 January 2009, 12:55
Ben er zo goed als vanaf, ik kan nog niet naar rechts kijken maar de pijn is toch veel minder.
Wat een opluchting, snoezel ga mij voor alle veiligheid die gel ook in huis halen, komt altijd wel eens van pas.

Thankx