Volledige versie bekijken : Hallo, ik heb een vraagje
natjepatatje
8 January 2009, 19:09
Ik ben gestopt met de pil al zeker 2 maand en heb elke dag seks gehad met mijn vriend gedurende nu al 2 weken lang. Nu voel ik me moe, hoofdpijn.. Maar ik heb mijn maandstonden twee dagen geleden gehad (wel heel donker bloed). Ben ik nu zwanger of niet?
Nes
8 January 2009, 19:23
Ja natjepatatje, das moeilijk te zeggen he. Ge moet nu wachten op de moment dat je normaal je regels zou moeten krijgen en daar een dag of 2 bijtellen. Als je ze dan nog niet hebt kan dat zijn ja. Je moet rekenen dat je cyclus nog moet wennen aan geen pil te nemen en alles verstoord kan raken.
L@yla
8 January 2009, 20:03
hoi natjepatatje
ik hoop natuurlijk voor je dat het wel zo is maar twee maand is nog niet zo heel lang, dus ik denk eerder ontpillen zoals nes zegt, als je donder bloed hebt gehad zijn het wss je maandstonden, die zijn namelijk veel heviger zonder pil en dan brengen die regels wel wat extra kwaaltjes mee in ieder geval als je echt zeker wil zijn kan je een testje doen
gr
layla
Cillian
9 January 2009, 08:34
Hey Natjepatatje, heb wel al veel gelezen en ook van de dokter gehoord dat het niet goed is om iedere dag sex te hebben, je wacht best 2 of drie dagen zodat je ventje genoeg kleine ventjes kan aanmaken en dat ze sterk en rap genoeg zijn om er te geraken lol. Veel succes! Denk ook wel dat het maandstonden zijn, doe anders eens een test.
snoezel
9 January 2009, 08:51
hey natjepatatje,
met een testje ben je zeker hé...
nu de eerste maanden na mijn pil dacht ik ook altijd zwanger te zijn maar waren het ontpillingsverschijnselen :s
en spijtig genoeg trekken die helemaal op zwangerschapssymtomen!
hoop voor jou natuurlijk dat je zwanger bent hoor
grt
snoezel
Sweetdreams1987
9 January 2009, 13:28
kan mss tussenbloeding zijn,
ik heb der zelf ook nog last van
-x-
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.