Volledige versie bekijken : gevallen :(
winnie
8 January 2009, 10:00
Hey dames,
sinds ik zwanger ben lijkt het wel of ik nog onhandiger geworden ben en dat terwijl ik probeer om extra voorzichtig te zijn. Ik ben nog niet zo ver, acht weken, maar ik voel me nu al een slechte mama :( . Zo ben ik deze ochtend uitgegleden over een ijsplek. Weet er iemand van jullie of dit kwaad kan voor het vruchtje.
Een ongeruste winnie
Mrs O.
8 January 2009, 10:25
hey winnie...
ben je harde smak gegaan???
Je babytje zit normaal goed beschermd voor in je baarmoeder, zeker nu hij/zij nog zo inieminie is...
Moest je pijn krijgen in je onderbuik of zo zou ik mss wel ff dokter bellen (dan ben je gerust), mr zeker nu zeker ni panikeren hoor...
Ik heb een vriendin die op 16 weken aangereden is door een auto op het zebrapad, is toen serieus gevallen enzo en had overal pijn, mr kindje was ok...
Nala'tje
8 January 2009, 10:35
hey winnie,
ik lijk nu ook onhandiger dan ervoor!
overal over struikelen enzo, dingen laten vallen,...
ik ben nog minder ver dan jou.
groetjes
snoezel
8 January 2009, 11:23
hihihi, kingka zal het wel bevestigen maar ik heb toch wel een 10tal glazen gebroken tijdens het afwassen,
we hebben dus nieuwe glazen moeten gaan kopen :s
ik ben op 12weken gaan skiën. toestemming gevraagd aan de gyne en die zag daar geen enkel probleem in.
ben wel geen zwarte piste's gaan doen en op het gemakje (meestal was ik tegen de middag echt wel moe en ben ik dan ook gestopt) ben 1 keer gevallen op mijn achterste en onze kobe heeft daar toch niks aan overgehouden!
Nes
8 January 2009, 13:27
Winnie volgens mij zit je kindje nog goed bescherm door het vruchtwater. Moest je nu 30 weken ver zijn zou dat iets anders zijn. Je kan altijd je gyne eens bellen om te zien wat die zegt.
Ikzelf ben ook bijna gevallen vandeweek. Gelukkig heb ik me kunnen rechthouden maar ik heb wel een uur enorme pijn gehad aan m'n buik. Dat dat weer maar vlug terug normaal is, zo is het veiliger. Normaal hou ik van dat weer, maar nu ben ik echt bang om te vallen.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.