Volledige versie bekijken : hoe zit het met de beweging?
Kimmy
7 January 2009, 10:59
hoi meiden,
ik voelde vorige vrijdagavond voor het eerst mijn baby! ik was in de wolken maar ben dat nu al heel wat minder: ik heb de baby intussen namelijk al niet meer gevoeld sinds maandagavond en begin al te panikeren... is dat normaal? ik heb gisteren enorme downdag gehad op het werk en ben al huilend naar huis gereden en thuisgekomen en had toen serieuze buikpijn (stress?), hopelijk voelt de baby mijn verdriet, frustraties, ... niet al te erg :(
liefs
Kimmy
Mrs O.
7 January 2009, 11:08
lieve kimmy
gene paniek !!!
ik voelde al enkele dagen kleine broebelkes dacht ik mr nu eergisteren voor de eerste keer zeker ons kindje gevoeld !!! echte stampjes vanonder in mijn buik en was ook id wolken...
Sindsdien heb ik ook niks noemenswaardig meer gevoeld, buiten enkele kleine kriebeltjes waarvan ik zelfs niet weet of het de baby is... Ik maak me er voorlopig echt geen zorgen over...
Heb ook wat pijnlijke steken gehad in buik , gisteren heel de dag door zelfs, mr denk dat dit bandenpijn is... mijn baarmoeder voelt zoveel groter en harder aan dan vorige week, dus denk dat er wa evolutie aant gebeuren is :)
Dus maak je geen zorgen he meid, ik denk echt wel da het normaal is dat je niet meteen constant iets voelt...
En idd, stress is niet goed vr de baby, dus probeer beetje te ontspannen, mss is babybeer gewoon een heel kalm kindje dat graag luiert :)
dikke zoen xxx
lotjen
7 January 2009, 12:19
Ik ging net ook zo iets in die zin posten,ik heb vorige week en maandag mn kleintje regelmatig voelen bewegen,en soms
zo hard dat ik het op mn buik zelf ook kon voelen,en dan gisteren heb ik dan bijna nx gevoeld,niet veel,want toen ik het besefte
dat ik x voelde was het al over... Maakte me ook wat zorgen,maar de dokter heeft gezegd dat ik me geen zorgen moet maken,
op dit moment hebben ze nog zoveel bewingingsruimte dat ze nog goed kunnen bewegen zonder dat je het zelf voelt...
Ik sla nu en dan ook eens in paniek,maar dat hoort er weer bij zeker :)
Dus geen zorgen Kimmy,het is waarschijnlijk allemaal dik in orde met je kleintje!
Liefs Lotte
snoezel
7 January 2009, 13:27
is normaal zo vroeg hoor...
t leuk is als je wat verder bent dat je op je buik kan tikken en dan dikwijls reactie krijgt als je niet gerust bent :)
je beweegt zelf ook en bent bezig en als het kindje dan beweegt voel je dat nog niet hoor!
troost u, binnen een week of tien ga je blij zijn als je kindje eens stil ligt :D
Nes
7 January 2009, 18:31
In het begin voelde ik mijn kleintje ook niet elke dag. Nu wel of toch bijna. Behalve als ik een drukke dag heb gehad en laat in de zetel zit dan voel ik mijn kleintje minder. Het is wel leuk dat ik nu mijn buik zie bewegen. Ik kijk bijna niet meer naar den tv, mijnen buik is leuker om te zien. :)
cindy
7 January 2009, 20:49
Hallo...
Ik ben nu zwanger van mijn derde kindje en ik heb nu al bijna drie weken leven en sinds deze week heel fel.
Maar ik weet dan ook wat ik moet voelen en wanneer het die kleine spruit is.
Ik zou mij absoluut geen zorgen maken hoor, als je de baby nog maar pas voelt dan is het normaal dat je de ene dag iets voelt en dan weer een paar dagen precies niets. Als je zelf in beweging bent voel je dat ook niet helemaal in het begin, komt wel en binnen een paar weken denk je, hey kleine spruit lig eens even stil, dus geniet maar van elk moment maar zeker geen zorgen maken !!
grtz cindy
snoezel
7 January 2009, 21:41
nes, ik ken dat!
vond mijn buik ook veel interesanter dan alles op tv samen :)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.