Volledige versie bekijken : babyfoon
Jillie
5 January 2011, 23:03
allez, we hebben dan eindelijk doorgebeten en onze kleine man in zijn kamer gelegd om te slapen...
Maaaaaar... ik had - op aanraden van een vriendin - een babyfoon gekocht in de liddl, want da zou ne kei goeie zijn.
Nu heb ik da ding geïnstalleerd, maar das gelijk er een grote bromvlieg tegen mijn oor hangt, zo suist da.
Is da normaal??? ik heb geen ervaring met babyfoons en dus weet ik niet of het is omdat het een goedkoop spul is, of omdat er iets mis mee is.
Ik weet wel dat ik op deze manier niets ga slapen deze nacht.
Nog iemand ervaring mee of tips?
snoezel
6 January 2011, 08:11
das inderdaad niet normaal.
hier maakt hij alleen lawaai als ons diede lawaai maakt :)
kyanoke
6 January 2011, 08:37
je moet hem mss afstellen zodat hij niet meer suist? of mss liggen ze te kort naast elkaar en geeft dit storing, probeer is om een stuk boven te zetten en de ontvanger beneden en hoor dan is of het nog storing geeft.
mini
6 January 2011, 10:31
Hier maakt die enkel lawaai als Fien lawaai maakt, maar 't is dan wel een babyfoon van avent :)
sunshine
6 January 2011, 11:07
De onze suist ook soms, maar 't is enkel nadat hij eens mee op stap is geweest :). Hij valt ook soms uit. 't Is één van Tomy, ik raad hem aan niemand aan, de volgende zal van een ander merk zijn...
Twinkel
6 January 2011, 11:10
Hier ook een van avent. Die schiet aan als Tibo lawaai maakt. Je kan die wel heel gevoelig instellen en dan is die bijna altijd aan en dan hoor je die wel een klein beetje. Wij hebben de gevoeligheid wa lager gezet (elk kuchje moeten we nu ook weer niet horen) en dan enkel als hij lawaai maakt horen we hem.
Die babyfoon staat bij ons 's nachts ook ni aan. Wij zetten de deuren op een kier en ik hoor hem veel sneller dan da de babyfoon aanslaat.
cocelinetje
6 January 2011, 13:31
Hier ook ééntje van Avent :) ben er supercontent van!
Trinity
6 January 2011, 16:35
ik heb een goedkope van aldi en die suist niet. Omdat ik er eentje nodig had die langer doet op de batterij, heb ik ook eentje van super nova en die suist ook niet.
Ik zou het eens aan je vriendin vragen of er mee teruggaan.
dorien_951
6 January 2011, 17:23
De mijne maakt alleen lawaai als Victor iets zegt. En bij mij flikkeren er ook lichtjes dan.
In de creche waar ik werkte hadden ze ook een bromvlieg maar dacht dat het kwam omdat het zo goedkope rommel was.
Misschien kan je hem nog ergens afstellen ofzo
boeleke2704
6 January 2011, 21:58
Wij hebben ook een super nova, prima ding!! Geen gesuis!! Enkel als mijn Henrike suist :)
Mijn mama daarnetegen, vreselijk ding!! (en gene goedkope)
Maar dat zou te wijte zijn aan de frequentie en soort waarop die staat.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.