PDA

Volledige versie bekijken : bedankt forum vriendinnen!!

veerle
5 January 2009, 21:29
Hoi iedereen,

Ik ben nu al enkele maanden 'lid' hier op het forum.
En zal nu s vertellen wie ik eigenlijk ben :)

Ik ben 26 en mijn man is 30. We kennen elkaar al 12jaar. We werken allebei voltijds.
We kochten samen een huis en zijn na een tijdje samenwonen getrouwd dat is nu al 1,5j geleden..
8 maand geleden stopten we met de pil omdat een boeleke meer dan welkom is in ons huisje.
Ik moet zeggen, die maanden duren me nu toch wel wat lang.
Maar, ik ben wel blij dat
ik dit forum heb ontdekt! Zelf was ik niet echt op de hoogte van het reilen en zeilen rond zwanger worden
maar, ik heb hier een goede infobron gevonden.
Het belangrijkste is dat ik mijn hart kan luchten omdat mijn omgeving niks weet van onze babyplannen...
en niet te vergeten hier lees ik verhalen van meisjes bij wie het ook niet ddl lukt, zo weet ik dat ik niet alleen ben.

Wanneer ik weer s mijn ms krijg post ik het op het forum en iedereen pept me weer op en geeft me
de moed om weer een betere maand tegemoed te gaan!

Dank jullie wel forumvriendinnen!!
xxx
xx
x

Laurence
5 January 2009, 21:32
Hoe lief, vind het echt schattig. je kan heel goed verwoorden wat dit forum voor jou, mij, en waarschijnlijk alle andere betekend. :)

snoezel
6 January 2009, 09:16
super om lezen!!!
we weten weer waarvoor we het doen se!!!

vele knufels
snoezel

Kimmy
6 January 2009, 09:47
dag Veerle,

ik vind het ook super dat dit forum bestaat, het is eigenlijk nog best "intiem", na een tijdje weet je echt wie wie is en "ken" je de verschillende mensen zelfs een beetje...

super voor jou ook dat je je hier kan optrekken aan andere verhalen want ik merk dat het in het "dagelijks leven" niet altijd evident is om dat te doen. Mensen begrijpen het niet, zelfs degene van wie je het wel zou verwachten omdat ze reeds kindjes hebben...

succes voor 2009!!

liefs
Kimmy

snoezel
6 January 2009, 10:06
wel kimmy,
ik had dat ook toen ik zwanger was.
als ik iets vroeg aan iemand die al zwanger geweest was leek alles altijd rozegeur en maneschijn! en ik dacht, allé ben ik dan de enige die overal last van heeft?
maar eens je bevallen bent ben je dat allemaal zo rap vergeten.
ik was helemaal niet graag zwanger en toch kijk ik er zo naar uit om terug zwanger te zijn :s
kan echt niet verklaren hoe het komt

grt
snoezel

Laurence
6 January 2009, 20:13
Ik heb dit weekend vernomen dat de moeder van een vriendin van mij vond dat ik altijd een gezicht trok en dat ik mijn meisjes precies niet wou.
Kdacht dt ik da mens ging vermoorden. was zo razend.
Mijn meisjes waren meer dan welkom. Het is wel zo dat ik niet echt van mijn zwangerschap heb kunnen genieten omdat het een risicozwangerschap was, en ik wist wel dat het op elk moment kon fout aflopen. Maar toch was ik zo blij met die 2 schatten in mijn buik.
Ik versta het nog altijd ni hoe mensen zo over iets kunnen oordelen die er geen ervaring mee hebben.
Waarschijnlijk zal het met de volgende zwangerschap hetzelfde zijn, misschien zelf erger.

veerle
6 January 2009, 20:23
arrgg de mensen !!!
soms kan ik me zo kwaad maken in "de mensen" ze weten het altijd beter
en hebben op alles commentaar!!
Soms denk ik als wij moeten gaan vertellen dat we zwanger zijn, gaan er gegarandeerd
mensen zijn die zeggen oh dat dacht ik wel of ja dat heb ik toen al gemerkt (terwijl je die toen nog niet eens
zwanger was:s )
Mss kan je die vrouw eens je verhalen op dit forum laten lezen ze zal snel anders piepen :-)
Trek het u niet aan meid, gij weet hoe je u der over voelt en das het voornaamste!!!!

xxx
xx
x

taschkevdv
7 January 2009, 12:38
hey veerle

ja het is idd tof dat deze forum er is he.het is onwaarschijnlijk hoe je eigenlijk met elkaar meeleeft zonder elkaar te kennen.allé langs ene kant heb ik het gevoel wel dat je elkaar toch wel een beetje "kent".het is niet omdat je geen beeld hebt van het uiterlijk dat je niet iemand kunt kennen he.:)
het is altijd tof om het gevoel te hebben dat je ergens terecht kan met je verhalen en vragen.

groetjes

Laurence
7 January 2009, 19:29
Dat is dus echt super he,vind het ook.
@ Veerle: dat kieke kent geen nederlands, dus het maakt ni veel uit :(
En als ze hier toch komt lezen dan weet ze gelijk dat we al een tijdje aan het proberen zijn :) en dat gun ik haarniet :););)

veerle
7 January 2009, 22:04
laurenceke, niet aantrekken hé meid :)
jij weet wel beter hé:)

ik hoop dat je snel een boeleke krijgt zodat je haar het
tegendeel kan laten zien!!!!
xxx
xx
x

Laurence
8 January 2009, 19:32
Dat hoop ik ook. Normaalgezien vandaag mijn eisprong, maar denk niet dat het voor vandaag is. Waarschijnlijk doen de hormonen hun werk en stellen ze mijn eisprong een beetje uit :) (dat hoop ik toch)