Volledige versie bekijken : Opnieuw opwarmen van flesje?
Saar
2 January 2011, 18:27
Ik heb een vraagje over het opnieuw opwarmen van flesjes.
Ik ben nog niet zo lang bezig met kv, dus ben op dat gebied nog een nieuweling! ;)
In het begin dronk ons Mila flink haar flesje leeg, maar nu laat ze van een fles van 150 ml makkelijk 100 ml staan.
Mag ik dit terug opwarmen voor haar volgende voeding of giet ik het best gewoon weg?
Twinkel
2 January 2011, 18:35
Voor een volgende voeding mag je het zeker NIET gebruiken. Als die kv te lang blijft staan is dat een kweekbodem van vanaales en nog wa. Mijn tante is ka en ze zegt da je het binnen het halfuur terug mag opwarmen.
Tibo had da soms da die een halve fles dronk, dan kleren aandoen en daarna de rest van de fles, die maakte ik dan terug ff warm.
mama.van.matti
2 January 2011, 20:08
Inderdaad voor een volgende voeding zou ik het ook zéker niet terug opwarmen maar als ze eventjes genoeg heeft dan kan je het wel binnen 30minuutjes terug opwarmen... dat doen wij ook soms! Als hij int slaap valt tijdens zijn flesje dan ga ik ffkes zijn pamper al doen en dan wordt hij terug wakker en drinkt hij erna verder zijn flesje leeg.
Goed dat je het even vraagt he meid :) Ik ben soms ook zo onzeker en dan komt het forum héél goed van pas!! hehe
Kimmy
4 January 2011, 12:39
waar mensen soms niet aan denken: je kan het ook koud nog eens aanbieden en zien of ze het zo drinken!!
niet alle kindjes zullen dit willen maar Helena drinkt bv. sowieso haar melk koud (allé, met melk op kamertemperatuur)
snoezel
4 January 2011, 13:04
voor de volgende voeding zou ik het ook niet doen.
maar ik moet het hier ook af en toe terug een beetje bijwarmen omdat ze te lang over haar fles doet.
cocelinetje
4 January 2011, 17:27
Lander drinkt soms ook liever zijn fles eens koud dan warm :) Ik had ook die tip gekregen toen hij niet wou drinken en het werkt inderdaad. Vooral in de zomer vindt hij koude melk best wel lekker!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.