PDA

Volledige versie bekijken : Ademhalingsgeluiden

Snoetje
30 December 2010, 10:59
Hoi medemama's,

sinds een paar dagen maakt Chloë vreemde geluiden vind ik in hare slaap. je kan het best vergelijken met een soort van gekreun en gezucht. ik heb al een paar keer boven haar wieg gestaan vanuit het idee dat ze wakker was maar ze slaapt dan vast maar ze maakt dus wel geluid. en dat gekreun is soms precies wat gehoest ofzo
zij lijkt er geen last van te hebben maar ik maak er mij wel wat zorgen over (plus nogal moelijk om in slaap te vallen bij zo geluidjes vind ik voor mij dan)

hebben jullie kleintjes dat ook, of gehad, toen ze nog niet zo oud waren? zou ik eens naar de huisarts moeten gaan daarmee?

Twinkel
30 December 2010, 11:57
Onze Tibodoet da ook. Vandaar da het een grote opluchting was da hij op zijn eigen kamertje lag. Ik slaap echt ni als die bij mij ligt.

Mieke
30 December 2010, 12:46
Ons kaat kreunde ook. Daarom dat wij ze ook op haar eigen kamertje hebben gelegd omdat zij we lekker sliep en wij wakker werden gehouden :-)

sunshine
30 December 2010, 17:30
Volgens mij doen alle kindjes dat op die leeftijd...

Indy
10 January 2011, 08:55
jop ons eline doet dat ook... maar vooral als ze overdag slaapt. s nachts wikkel ik haar in een inbakerdoek en dan slaapt ze rustiger (en ook met minder geluid, waardoor ze gemakkelijk bij ons in bed kan blijven slapen zodat ik ni te veel moet bewegen als ze moet eten.)

soms tegen de ochtend maakt ze wel andere scary ademgeluiden, denk dat ze ook wat snottepieten heeft die vast zitten, maar ik kan er niet aan. En dan ben ik blij dat ze bij ons ligt, want als ze dan echt zou stoppen met ademen heb ik het gehoord.