PDA

Volledige versie bekijken : zwanger worden + antibiotica

Kelly
5 January 2009, 13:12
Hey iedereen!

Eerst en vooral mijn beste wensen voor 2009! Ik ben echter niet zo goed begonnen... Koorts... Zit met zware slijmen op mijn longen en luchtwegen, kan bijna niet eten, ...

MAW de dokter heeft me zware antibiotica voorgeschreven. Echter: 12 januari is de dag van mijn eisprong. Weet er iemand of het kwaad kan er nu voor te gaan? Of moet ik een maandje wachten? Ik zal de antibiotica wss tot en met donderdag 8 januari moeten nemen...

Groetjes, Kelly

ka80
5 January 2009, 13:36
Dan is er toch geen probleem? Er zitten 4 dagen tussen het einde van de antibiotica en je eisprong,... ik zie niet in waarom je een maand zou moeten wachten. Ik denk trouwens dat door je ziek zijn je eisprong later zou kunnen vallen. (als je hoge koorts blijft hebben enzo). Maak je maar geen zorgen, maar als je al niet goed kan eten zal het vrijen misschien ook niet zo gemakkelijk gaan,... In ieder geval, héél veel beterschap!!!

Kelly
6 January 2009, 11:10
De koorts is al grotendeels verdwenen, enkel 's nachts nog zwaar zweten. Maar ben blij met de geruststelling dat dat geen reden is om te wachten :-) Lang genoeg gewacht nu :-)

snoezel
6 January 2009, 12:06
denk niet echt dat dat kwaad kan...
in het vervolg even zeggen tegen je ha dat je voor kindjes bezig bent (die heeft toch zwijgplicht :) )
dan kan die iets geven dat ook mag voor als je zwanger zou zijn!