Volledige versie bekijken : Vraagje inseminatie
Vanessa V
23 December 2010, 22:44
Hallo iedereen,
Ik heb dus op donderdag 16dec in de voormiddag mijn eerste inseminatie gehad, had enkele druppels bloedverlies zoals de gyne had voorspeld...
Vrijdag bijna niks maar zaterdag had ik echt een donkerbruin verlies, de hele dag lang en redelijk veel eigenlijk!! Zondag was het dan licht bruin tot een klein beetje roze...
Kbegrijp er echt niks van, de gyne had het over enkele druppels maar dat was het zeker niet!
Heeft iemand dit ook voorgehad?
Groetjes
Fieke
23 December 2010, 23:07
Goh ik heb dat eigenlijk nooit gehad!
ik zou toch eens informeren bij de gyn?
Misschien ergens een adertje gescheurd door de eendenbek ofzo?
jen
24 December 2010, 11:45
ik heb nu woensdag ook inseminatie gehad en heb ook geen last van bloedverlies.
Vanessa V
24 December 2010, 13:00
Wel voor die enkele druppels bloedverlies had ze me gewaarschuwd maar dan een dag ertussen niks meer en dan terug verlies (geen bloed)!
Moest het nu van die eendebek geweest zijn zou ze me dat dan toch zeggen?
Raar!
jen
26 December 2010, 12:44
ik heb nu paar dagen geleden inseminatie laten doen maar sindsdien heb ik precies elke dag wel zo ms krampen is dit normaal? is niet heel de tijd maar zo 2 ŕ 3 keer per dag heb ik dat wel een 20 min ofzo.
Vanessa V
26 December 2010, 17:26
Volgens mij kunnen dit tekens zijn van een zwangerschap, khoop voor jou dat het daarom is!
jen
26 December 2010, 19:51
ik hoop het ook :) zou een mooi begin van het nieuwe jaar zijn :)
cien
29 December 2010, 04:38
hey jen,
heb nog geen last gehad van krampjes na de inse (maar ben dan ook niet zwanger he :p)
maar als da echt vlak na de inse is begonnen moert je er nog ni te hard op focussen he, je eitje komt pas aan in de baarmoeder na een dag of vijf waar het zich kan innestelen...als je na een vijftal dagen krampjes voelt kan het mss duiden op een innesteling
khoop het echt voor je, kheb nood aan goed nieuws over iui ;)
jen
29 December 2010, 17:26
hihi idd cien :) ja het is daar toch wel redelijk vlak na begonnen. ook heel moe en vaak naar toilet. en soms misselijk na het eten.
maarja kan door zo veel dingen komen ik hoop er niet te hard op alé probeer ik toch ;)
krampjes zijn al minder maar komen toch nog wel zeker dagelijks 1 keer voor :s
ik zal blij zijn als we 2 weken verder zijn.
wanneer is je volgende iui?
jen
2 January 2011, 19:54
heykes,
wanneer mag je eigenlijk normaal testen 14 dagen na u pregnyl spuit of 14 dagen na kunstmatige inseminatie. morgen ben ik 14 dagen na pregnyl :) heb wel allemaal symptomen merja we zullen wel zien of ze echt zijn of in mijn hoofdje zitten :)
Vanessa V
2 January 2011, 20:10
Hey jen,
Mijn gyne zegt me 14dagen te testen na NOD! Kzou overmorgen al eens proberen...
Groetjes
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.