PDA

Volledige versie bekijken : geen goed nieuws

taschkevdv
3 January 2009, 17:45
hey

ik ben vandaag naar spoed geweest. had donderdagavond een veeg bruin bloed.niks speciaal.gisteren elke keer dat ik naar het toilet ging weer veeg bruin bloed.nu vandaag precies maandstonden gekregen niet hevig en eerst gewoon bruin bloed.allé naar spoed gegaan.ja vruchtzakje te zien maar geen foetus.ze heeft het vruchtzakje gemeten en dat was eigenlijk 5 weken en 3 dagen.men lichaam heeft me lang voor zot gehouden want had altijd pijnlijke borsten, begon heel laag een klein buikje te krijgen en was af en toe misselijk.maja het heeft niet mogen zijn.

groetjes

mini
3 January 2009, 19:05
taschkevdv toch! :(
Verschrikkelijk dat ook dit jou treft. :(
Als je wilt praten, laat maar iets weten. Praten doet deugd, mss nu nog niet onmiddellijk, maar dat komt nog.

En wat moet je nu doen?! :/ Wachten tot het vanzelf komt? Of een curretage? :/
Sterkte meid, ik weet het, het is niet gemakkelijk, maar je zal er door moeten.

X

lies
3 January 2009, 19:25
oh taschkevdv, wat erg voor je. ik leef heel erg met je mee. Als je wilt praten, roep maar.

sterkte

lies

taschkevdv
3 January 2009, 20:31
heykes

ja praten doet inderdaad deugd.iedereen dat wist dat we zwanger waren heb ik gewoon verwittigt.dat ze er niet meer over kunnen beginnen.maar ergens had ik wel een voorgevoel, ik voelde me helemaal niet zwanger.maar ja het is het eerste he dus hoe voel je je normaal als je zwanger bent.....
ik had dinsdag sowieso een afspraak bij de gyne dus ze vroeg gewoon om dan nog is langs te komen en dan ga ze nog is een echo maken om te zien of er dan een curretage moet gebeuren of niet.ik hoop echt van niet want dat zou onder verdoving zijn en daar ben ik altijd doodziek van....

Sweetdreams1987
3 January 2009, 21:17
Hey taschkevdv,
ik vind het echt erg voor je!
ik hoop dat je het een plaatsje kan geven...
en als er iets is... ik weet zeker dat je op deze forum mensen hebt waar
je je hart kan luchten!

nog veel sterkte !

-x-

lotjen
3 January 2009, 22:05
Oh neen,sorry meiske,das echt erg!
Veel sterkte,en hopelijk moet je gaan curretage ondegaan!
Liefs Lotte

katrientje
3 January 2009, 22:07
Veel sterkte meid.
Dikke knuffel

Nes
3 January 2009, 23:34
Veel sterkte meid!! Zeker niet opkroppen he, kom hier je hartje maar luchten.

Laurence
4 January 2009, 10:10
Veel sterkte.
Dit is iets wat je aan niemand wenst om zoiets mee te maken.
Kom hier je hart maar luchten, we zijn er voor jou

dikke kuffel

snoezel
4 January 2009, 11:02
heel veel knuffels hoor!!!
vind het zo erg voor je...

knuffels
snoezel

Nala'tje
4 January 2009, 11:27
taschke,
wat erg voor je!
ik wens je veel sterkte toe!
veel liefs, nala

mini
4 January 2009, 11:58
Ik hoop ook dat je geen curretage moet meemaken. Maar langs de ene kant, je lichaam herstelt daar redelijk snel van. En ik heb al veel verhalen gehoord van vrouwen, die een curretage hebben gehad, dat ze snel weer zwanger waren. (en die verhalen vind je dan net niet weer op internet)

Sterkte meid

lies
4 January 2009, 15:02
. En ik heb al veel verhalen gehoord van vrouwen, die een curretage hebben gehad, dat ze snel weer zwanger waren. (en die verhalen vind je dan net niet weer op internet)
twee keer ongesteld geworden, derde keer prijs. na de curretage. dat is redelijk snel, vind ik.

taschkevdv
4 January 2009, 15:18
bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes.... ik vind het echt wel tof dat iedereen hier altijd met elkaar meeleeft, daar heb je echt wel veel aan.het heeft ff tijd nodig maar ga me zeker niet laten hangen.

mini
4 January 2009, 18:03
. En ik heb al veel verhalen gehoord van vrouwen, die een curretage hebben gehad, dat ze snel weer zwanger waren. (en die verhalen vind je dan net niet weer op internet)
twee keer ongesteld geworden, derde keer prijs. na de curretage. dat is redelijk snel, vind ik.
Ja, Lies, jij bent één van de uitzonderingen zal ik zeggen (die ik al gelezen heb ;))
Maar ik ben actief op nog andere forums en daar lees je net het tegenovergestelde. :/
De vrouwen die snel zwanger zijn geworden na een curretage, die kom je er precies niet tegen. De andere daarentegen. :/
Maar ik heb er volle vertrouwen in. :)

bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes.... ik vind het echt wel tof dat iedereen hier altijd met elkaar meeleeft, daar heb je echt wel veel aan.het heeft ff tijd nodig maar ga me zeker niet laten hangen.
Het is toch normaal dat wel elkaar steunen, niet? ;) Uiteindelijk wensen we allemaal een wondertje op deze wereld te zetten. We zitten min of meer, allemaal in hetzelfste bootje hé. :)

lies
4 January 2009, 20:07
Maar ik ben actief op nog andere forums en daar lees je net het tegenovergestelde. :/
De vrouwen die snel zwanger zijn geworden na een curretage, die kom je er precies niet tegen. De andere daarentegen. :/
Maar ik heb er volle vertrouwen in. :)
het zal wel zijn.
ik heb in mijn directe omgeving vijf vriendinnen die een miskraam hebben gehad gevolgd door een curretage. Vier van hen waren zwanger na maximum 3 maand. De laatste heeft een jaar moeten wachten, maar zij heeft eerst zes maand opnieuw de pil genomen.

mini
4 January 2009, 20:46
:) leuk om te horen

Mrs O.
5 January 2009, 09:09
hey tashke,

sorry meid om dit nieuws te moeten lezen !!
Heel veel sterkte, hopelijk mag je weer snel goed nieuws brengen
xxx

muis
5 January 2009, 12:24
hey tasch,

Ik heb in mei 2008 ongeveer hetzelfde meegemaakt. Miskraam op 5 weken, maar itt jou had ik geen enkel "teken"... geen bloedverlies of iets dergelijks... het is pas bij eerste controle op 8 weken dat gyn vaststelde dat vruchtje afgestorven was op ongeveer 5 à 6 weken....

Ik wens je veel sterkte toe ! Neem tijd om het te verwerken, maar blijf er niet te lang bij stilstaan... makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.

Ik heb curretage moeten laten doen en ik moet toegeven dat ik daar zo goed als geen last van heb gehad. 's morgens binnen, om 14.00u naar huis....
Volgens mijn gyn moet je 1x maandstonden laten doorkomen daarna, maar dan onmiddellijk opnieuw proberen want dat zou de vruchtbaarste maand zijn, volgens haar statistieken.... ik had opnieuw prijs in de tweede ronde.... en deze keer gaat alles goed. Als dat een magere troost kan zijn...

Sterkte !!!!

M

taschkevdv
5 January 2009, 12:45
hey muis

ja ik ben het zeker aan het verwerken maar het gaat ook wat vlotter denk ik omdat ik het gevoel had dat het niet juist zat.ja als de gyne zegt dat het beste is dat ik het laat doen ja dan doen we dat maar he.maar het is echt de narcose he pff.ben vorig jaar aan men teen geopereerd en dat zal de 3de keer geweest zijn dat ik onder narcose ging.die kwamen met die zuurstofmasker man ik kreeg daar een paniekaanval, kreeg gewoon geen adem terwijl er een zuurstofmasker op men gezicht stond :/. allé we zien wel....

ik ben blij om te horen dat het toch nog vrij snel kan gaan en goed kan gaan dan.heb terug een beetje hoop....ja moet nu wachten tot ik volgende maand terug men ms heb gekregen en dan mogen we er terug invliegen :).

groetjes

ka80
5 January 2009, 13:40
Veel moed Taschkevdv,... vind het echt erg voor je. Hoop dat het snel terug mag lukken voor je! kussen

Kimmy
5 January 2009, 16:23
och, Taschke, ik vind dit zoooo erg voor je :(
ik leefde zo met je mee tijdens het zwanger worden en was zo blij dat het je gelukt was...
geef in elk geval de moed niet op, trek je op aan de bovenstaande verhalen (want ik geloof dat positief denken echt helpt!!) en ga er weer voor zodra het terug mag!!
sterkte en liefs
Kimmy

Nijntje
5 January 2009, 22:11
Hey Tashkedev,
Ik hoop dat je het verlies snel een plekje kunt geven... Blijft moeilijk om daarmee om te gaan.
Ik wens je heel veel sterkte toe en dat je snel weer aan de betere hand bent voor n nieuwe stap.

Liefs,
Nijntje

veerle
6 January 2009, 18:40
hi tasshkevdv,

veel sterkte meid probeer het langs de positieve kant te bekijken
het is ook een teken dat je zwanger kan worden!!
Mijn nicht heeft het ook 2 keet gehad en heeft toch 2 mooie kids nu
rondlopen ;)

veel goeie moed!

xxx
xx
x

taschkevdv
7 January 2009, 09:47
heykes

gisteren dus terug bij de gyne geweest.het komt allemaal goed vanzelf af.het was nog maar 6mm.nu heb ik druppels gekregen om een beetje te helpen.eens ik ben gestopt met bloeden moet ik de druppels ook niet meer nemen.als ik nu hard "blijf" bloeden moet ik nog is terug gaan, maar ik bloed niet meer zo hard dus het zal wel vanzelf in orde komen dan....

@ veerle dat is wel waar, we weten dat we idd wel zwanger kunnen worden dat is idd wel iets positief he :)

xxx

veerle
7 January 2009, 21:57
het neemt het verdriet natuurlijk niet weg
maar, het kan mss toch de pijn wat verzachten als je
in je koppie houdt dat het allesinds kan ;)

sterkte meid!

xxx
xx
x

snoezel
8 January 2009, 07:18
hey taschkevdv,

al goed dat je geen curretage moet ondergaan hé!
hopelijk stop je snel met bloeden en kan je alles mooi een plaatsje geven zodat je terug met nieuwe moed kan beginnen!

veel knuffels
snoezel

taschkevdv
8 January 2009, 11:27
heykes

amai gisterenavond zwaar afgezien. nu blijkt als je geen curretage laat doen en het vruchtje komt af dat je dan weeën krijgt.en bloeden amaiamai, het was precies een kraan die openstond.pff afzien.dat had de gyne me wel even mogen meegeven....maar het is weeral voorbij.

groetjes

Nes
8 January 2009, 13:21
Tof dat je geen curretage moet ondergaan. Maar ik vind idd ook wel dat je gyne je daarover mocht hebben ingelicht!!! Ik wens je veel succes en ik hoop dat je vlug weer kunt starten en zwanger kunt zijn.