Volledige versie bekijken : Expedit kast Ikea
mamamia
17 December 2010, 14:26
Hoikes
Wij zouden voor het opbergen van het speelgoed een expedit kast willen gaan halen van den Ikea.
Heeft er iemand deze? En welke manden gebruiken jullie dan.
zo van die plastieken (lekman) of van die stoffen (drona).
Ik vind die drona mandjes heel tof, maar weet niet of die sterk genoeg zijn voor speelgoed in op te bergen.
Ik zou de combinatie zwart en blauw nemen, jammer dat ze geen groene mandjes hebben. (mss iemand die toevallig weet waar ze groene gelijkaardige mandjes verkopen?:o)
Kben nogal zot van groen, dusja...:rolleyes:
En van die lekman bakjes ben ik bang als er 1 op de grond valt, dat er een stuk afbreekt.
groetjes
dorien_951
17 December 2010, 14:41
Ik heb twee soorten kastjes van ikea...
Ook zo'n expedit kast maar dan met stoffen en rieten manden. Ik persoonlijk vind deze kast voor kindjes nogal onhandig. Als ze zelf hun speelgoed mogen nemen ofzo. Die manden zijn veel te diep en die stoffe manden zijn niet zo sterk en trekken stof aan.
Bijkomend probleem is dat ik poezen heb en die vinden die manden dus super leuk. Breken er zelf in. Doen niet anders als erin kruipen. Of hangen eraan.
In de créche waar ik werkte hadden ze ook die kast. Ze hebben toen die lekman-opbergers weggedaan wegens onhandig en er gewone curverboxen ingestoken.
Ik heb voor Victor de trofast kast. Je kan de diepte van de opbergers kiezen en er zijn dekseltjes voor en alles is kei goed af te wassen omdat het pvc is. En het mag eens tegen de grond vallen.
Ik denk dat je eens naar IKEA moet rijden en alles eens gaan betasten en bekijken.
snoezel
17 December 2010, 14:50
wij gaan hier ook zo'n trofast kast kopen :)
en elk hun eigen bakken erin.
ik denk wel dat onze om die expedit kast heeft.
ieder kindje heeft zijn eigen vakje voor de verzorgingstas in te zetten.
mini
17 December 2010, 17:31
ik heb de expedit 4 x 4
en expedit 2 x4
De kleinste staat op Fien haar kamer met boxen om spulletjes in op te bergen.
De grootste staat hier in m'n living.
Wordt voor van alles gebruikt. (pampers, pyjama, boeken en zelfs pellets in op te bergen)
Machteld
17 December 2010, 17:46
Ik heb de expedit 2x4 in de living staan met rieten manden.
Vind ze persoonlijk echt wel handig, Mare weet ook perfect alles staan en kan zelf goed opruimen zo. Heb wel niet voor elk vakje een mand gekocht zodat ik ook nog andere zaken kan erin zetten.
Ben echt wel blij dat we ze hebben: voorheen was't echt een boeltje dat speelgoed en lag alles echt onder elkaar. Ze had wel wat groter mogen zijn, maar de papa wou zo geen hoge kast in de living staan hebben.:)
rienemieke
17 December 2010, 21:04
wij hebben een trofast kast van ikea super makkelijk!
boeleke2704
18 December 2010, 15:19
Wij hebben de TROFAST op onze lijst staan om de 1e week van de kerstvakantie te gaan kopen!!!
Lijkt me super handig!!
Verder hebben we een speelgoedkist op z'ijn kamer staan. De TROFAST is dus voor in de living.
sann
18 December 2010, 15:38
zo'n trofast kast staat ook op onze wish-list!
mini
18 December 2010, 15:43
ik heb zo'n trofast staan in m'n waskot :D
Twinkel
18 December 2010, 20:00
Wij hebben expedit in de living. 4x2 zo hebben we er 2. Dan een van 2x2 en dan een van 5x5 en daar hangt een bureau aan. We hebben er stoffen dozen met deksel in en die bestoffen idd snel. In de andere hebben we die drona bakken en daar kan best wel genoeg in en redelijk wa gewicht. Wij zijn er helemaal zot van.
Lang leve ikea!
Trinity
18 December 2010, 20:20
ik heb zo'n trofast staan in m'n waskot :D
En als de kindjes dan ouder worden, kan je ieder een bak geven en de naam er op kleven. Zo kunnen ze zelf hun gewassen kleren naar boven dragen :-D
mini
18 December 2010, 20:58
Wel momenteel hangen er al namen aan, van ons drie. :D
Fien haar kleren worden apart gewassen, vooral als het rood/roze is.
Mijn kleren, voornamelijk werkkleren dan.
En dan nog eens kleren van m'n man en ik.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.