PDA

Volledige versie bekijken : gelige afscheiding

taschkevdv
29 December 2008, 16:37
hey

ik heb vandaag zo'n gelig witverlies....kan dit kwaad?

groetjes

sunshine
29 December 2008, 17:06
Ik denk het niet. Kan wel wijzen op een infectie hé, schimmel ofzo, dat komt veel voor bij de zwangerschap en dat is niet schadelijk voor je kindje.

Nes
29 December 2008, 23:03
Ik denk ook niet dat dit kwaad kan. Ik weet wel dat je meer witverlies zult hebben tijdens de zwangerschap en dat dit normaal is (kwestie van voorbereiding op de bevalling, heb ik gelezen). Ikzelf heb nu ook veel meer witverlies.
Maar als je zeker wil zijn misschien vlug eens bellen naar je ha of gyne.

Laurence
30 December 2008, 09:07
Gelige afscheiding wijst vaak op een infectie, en dan zou ik toch eens naar de dokter bellen.
Ik had dat ook tijdens de zwangerschap, en moest dan 1 zakje antibiotica innemen en dan was het gedaan :)

ka80
30 December 2008, 11:32
hey, het wil niet perse zeggen dat je een infectie hebt hoor! Ik had op een gegeven moment heel veel wit-en geelafscheiding die daarna lichtgroen werd (sorry voor de details) en toch had ik geen infectie. Gyne zei dat dat geen kwaad kon en het is inderdaad vanzelf overgegaan. Ik zou me maar geen zorgen maken maar je kan altijd eens naar je ha stappen als je je daar beter door voelt. groetjes

taschkevdv
30 December 2008, 11:33
heykes

vandaag is het niet meer zo.terug de normale kleur :)

Nes
30 December 2008, 13:52
hey taschkevdv, das goed nieuws he. Wacht nu gewoon af en als het terugkomt er eens over spreken met je gyne.

vasoramasa
30 December 2008, 18:08
had dezelfde vraag, maar is nu onnodig ze te stellen ;)