Volledige versie bekijken : Al 3 dagen geen kaka
dorien_951
12 December 2010, 19:47
Hallo,
Ik geef Victor volledige borstvoeding. Allé vandaag met GP begonnen maar dat lepeltje dat hij binnen heeft tel ik nog niet mee ze.
Victor heeft al 3 dagen geen kaka meer gedaan. Eigenlijk al 3 dagen en half, want het is van donderdagmorgend geleden dat hij zijn pampertje nog eens goed vol gedaan heeft!
Morgen best afspraak maken met de KA zekers???
mini
12 December 2010, 20:00
Bij BV is het mogelijk dat ze soms een week geen kaka doen. ;)
Maar als je echt ongerust bent kan je gewoon langs gaan bij de apotheek en glycerine-zetpillen vragen.
Dat kan helemaal geen kwaad en is vrij van voorschrift.
Twinkel
12 December 2010, 22:19
Wa Mini zegt, glycerinesuppo's, helpt echt heel goe bij Tibo.Al is het nu weer weken geleden da het nog eens nodig was, da ligt standard in de kast hier.
Elke_
12 December 2010, 23:41
Hier ook die suppo's al nodig gehad... is wel altijd een gevecht om ze erin te krijgen en te houden...
Zou een thermometer bij de hand houden :devil:
mini
13 December 2010, 09:58
Even in lauw water doppen helpt ;)
Elke_
13 December 2010, 13:53
idd, gaan ze er makkelijker in...maar als ze er dan terug uitkomen...:D kreeg em er vorige keer niet meer terug in omdat die constant uit mijn handen glipte...
Bij Mathias is het meestal dat hij zo hard duwt om die suppo's er terug uit te krijgen dat uiteindelijk de rest meekomt.
chientje
13 December 2010, 16:26
hier was da ook zo toen ik omschakelde naar GP, toen ook 3 dagen geen stoelgang.
Het moet allemaal wat op gang komen :)
maar idd als je niet gerust bent, zou ik ook even naar arts gaan.
dorien_951
13 December 2010, 17:53
Te vroeg gepanikeerd... Vandaag op een uur 4 pampers GOED vol!
mini
13 December 2010, 18:13
;) Is normaal hoor bij BV dat ze af en toe eens een paar dagen geen kaka doen
dorien_951
13 December 2010, 18:29
Ik was toch weeral ongerust... is de aller eerste keer dat hij dagen overslaagt
mini
13 December 2010, 19:03
Is normaal dat je ongerust bent, ik had het ook bij Fien. Maar na wat opzoekingswerk bleek het normaal te zijn. Ik ben wel naar de apotheek geweest en die zetpillen gaan halen. Je weet nooit en de apotheek zei toch dat ze geen enkel kwaad kunnen.
Machteld
16 December 2010, 12:30
Mij hebben ze bij Mare gezegd dat als je bv geeft dat alles tss 1 keer kaka op de 5 dagen en 5x per dag normaal is.
Ik heb gisteren ook een eerste flesje gegeven...vond het toch moeilijk om afscheid te nemen...:(
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.