Volledige versie bekijken : Weet geen raad meer met mijn cyclus
Laurence
27 December 2008, 10:28
Vandaag ben ik ofwel 1 dag ovetijd, ofwel heb ik nu mijn eisprong. Heel raar allemaal vind ik.
Ik heb vorige keer verlies gehad gedurende 2 dagen, maar niet echt mijn ms.
Als ik mijn laatste cyclus bekijk+ die met de bloeding heb ik een cyclus van 22 dagen :(
Als ik dat bekijk heb ik vandaag mijn eisprong. Maar als het mijn ms niet waren, dan ben ik 1 dag overtijd. En nog geen spoor van de duiveltjes.
Zou ik een testje wagen of niet?
Kweet het allemaal ni meer.
Wat zouden jullie doen? En wat denken jullie hierover?
Nala'tje
27 December 2008, 10:48
hey laurence,
rot he, je lichaam dat je zo in de war kan brengen.
heb je al eens aan de dokter gevraagd wat het zou zijn?
ik zou zeggen, wacht nog even af, maar ik ken mezeld, moest ik in u plaats zijn, kzou een test doen omdat ik het MOET weten dan :-)
het zou natuurlijk een cyclus kunnen zijn van maar 22 dagen he!
ik duim alvast met je mee!
ik heb gisteren (kon mij weer ni houden :-) ) nog een test gedaan en was negatief,
vind het echt ni tof want da wil zeggen dak weer een lange cyclus heb... pffff!
groetjes
Laurence
27 December 2008, 13:17
Niet noodzakelijk een langere cyclus hé. Het kan ook zijn dat je nog niet genoeg hcg in je lichaam hebt. Ik teste pas postitief bij de tweeling na 20 dagen, ik had het wel na 1 week testen opgegeven :)
ik duim voor ons
ik denk toch dat ik morgen ga testen :)
kan het ni houden
Nanne
27 December 2008, 19:42
Hallo,
Misschien is het zover voor jou.
Mijn zus was zwanger op haar 18de, ze was al 6 maand ver en wist het niet. Ze had wel al 6 maand last van maandelijkse kleine bloedingen van 1 of 2 dagen. Ze dacht dat er iets mis was met haar maandstonden. Totdat ze dan bij de dokter ging om een onderzoek.
Ik hoop alleszins voor jou dat wanneer je morgen test dat het positief is. Veel succes.
Laurence
28 December 2008, 09:54
Bij mij zijn we op weg naar ronde 4.
Deze morgen een testje gedaan en was negatief.
Was wel raar, want in het testvenster kreeg ik een hele lichte horizontale streep terwijl de streep voor positief verticaal moest staan.
Ik dacht eerst dat ik niet goed zag, maar mijn man zag het ook.
Mijn lichaam houdt mij echt voor gek. :(
mini
28 December 2008, 12:01
als de streep horizontaal staat, dan is de test niet gelukt.
Laurence
29 December 2008, 09:10
Dan zal ik nog is moeten herbeginnen zeker. Kga straks terug naar de dokter, ben sinds gisteren ochtend ni zo goed, en ik heb de hele nacht op de wc gezeten met een emmer in mijn armen.
Dan kan ik het is aan de dokter vragen voor de test. Misschien trekt hij wel bloed?
Laurence
29 December 2008, 13:08
Ben juist terug van bij de dokter.
Ik heb een darmontsteking en daarbij nog eens mijn maagzweer die nog ni beter gaat.
Over de test heeft hij gezegt dat het ofwel mislukt is, ofwel toch positief. Maar hij heeft mij aangeraden om volgende week pas terug te testen. Dat gaat moeilijk zijn,maar ik ga poberen om mij in te houden.
Hij heeft mij in ieder geval medicatie voorschreven dat ik mag innemen indien ik zwanger ben :)
Nikki1982
29 December 2008, 14:13
Hey Laurence, wat erg om te horen meid, sjeezes.
Heel veel beterschap gewenst in ieder geval... Amai ik zie dat je eerste cyclus 48 dagen heeft geduurd, ik zit nu op dag 40. Dus ik mag nog hoop hebben dat men duiveltjes toch nog gaan komen.
Hou ons op de hoogte, dus hij heeft dus ni voorgesteld om bloed te trekken, je moet gewoon zelf testen volgende week? Pfff dat wachten altijd hé, das teveel eraan allemaal...
Liefs
L@yla
29 December 2008, 17:45
hoi laurence,
heel veel beterschap gewenst en ik duim voor je dat het positief is, je verdiend het echt meid
gr
layla
veerle
29 December 2008, 18:02
hi laurence,
veel beterschap en ik wens je voor 2009 een positieve test!! ;-)
xxx
xxx
x
Laurence
30 December 2008, 09:21
Dat wachten is idd veel te lang. Mijne dokter is er ni zo voor om bloed te trekken. Tis een rare dokter zenne, want terwijl ik op de tafel lag, zit meneer gewoon op facebook te chatten :( of zijn post aan het openen of tikets bestellen voor ketnet freeze :)
echt ne rare, maar wel ne goeie :)
snoezel
30 December 2008, 17:19
hey laurence
hopelijk ben je al wat genezen...
is wel maar raar dat testje hé
nu bij mij kwam mijn teststreep niet helemaal tot beneden maar ze stond wel in de juiste richting.
goed dat jij zoveel geduld hebt, ik had al lang opnieuw getest!
veel succes
snoezel
Doortje
30 December 2008, 19:55
Wat vreemd dat je dokter geen bloed wil trekken, aan het bloed is het toch juist
heel goed te zien of je zwanger bent, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Dat heeft mij ook heel erg opgelucht, als het neg is kan je wel verder.
Ik wens jou en alle andere meiden het een heel goed 2009 en hopelijk met een pos test.
Lieve groetjes Doortje
Laurence
30 December 2008, 20:09
Veel geduld heb ik niet hoor snoezel. kben daarjuist nog een testje gaan halen voor morgen. Aangezien er veel dingen op het menu staan dat ik niet mag eten,wil ik zekerheid. Eenmaal die test negatief is zal het eten geen kwaad kunnen zeker???
veerle
30 December 2008, 21:28
mijn vriendin had gisteren een testje gedaan en was pos voor alle zekerheid
bloed laten trekken en... na 1 maand zwanger leuk toch dat hij bij iedereen
zo vanzelf gaat :s
ik gun het haar van harte want ze heeft al een schat van een kindje en gun haar
zeker een tweede maar, vorig jaar zeiden we dat we er samen voor gingen...
alleen loop ik weer ver achter op de rest die intussen al bevallen of zwanger is!
vandaag 2e baby geboren uit de babyboom...
xxx
xx
x
Laurence
31 December 2008, 11:28
Ik heb deze morgen nog een testje gedaan en het was helaas negatief. Maar nu heb ik tenminste zekerheid voor vanavond en morgen.
Bij deze ronde 4 hoop ik op niks, want er werd maar 1 keer geklutst in de vruchtbare periode. En bij 1 keer heb ik echt geen hoop, al was het wel de dag van mijn eisprong, maar dat wil niks zeggen :(
Gisteren heeft een vriending vernomen (die hetzelfde heeft meegemaakt als ik maar dan op 20 weken en maar 1 kindje) dat ze sinds haar bevalling eind juli (de dag van de verjaardag van haar vriend) geen eisprong meer heeft gehad. Ze zit in een soort van menopauze.
Nu heeft ze de keuze: ofwel de pil nemen (hopelijk doet ze dit, want ze heeft juist een nieuw werk) ofwel starten met Clomid.
Maar nu vroeg ze aan mij of je met Clomid meer kans hebt op een meerling. Aangezien ik daar niks van ken wou ik het hier is vragen.
Wie weet hier meer over.
Zij heeft wel al een kindje rondlopen van 18 maanden :)
katrientje
1 January 2009, 05:32
ik heb ook Clomid moeten nemen en je hebt zeker en vast meer kans op een meerling!
Dus kan ze haar best goed laten opvolgen bij gyné.... want voor hetzelfde geld heeft ze 3 eitjes en als deze dan alle drie bevrucht worden....
Hopelijk ben je hier iets mee!
Groetjes!
L@yla
1 January 2009, 08:22
hoi allen
een gelukkig nieuwjaar,
we zijn juist thuis, het was leuk en gezellig maar zonder mijn ventje,die moest werken jammer genoeg:(
ik zit een beetje met een twijfel,julie verklaren me allicht zot maar ik heb vorige week de 23ste bloedverlies gehad, ms denk ik toch?
dit heeft wel maar een dag geduurd en daarna tem vandaag af en toe was bruinverlies, nu doen mijn borsten echt raar, steken en vanalles die samentrekt kan het nie beter uitleggen, ik dacht al aan mijn eisprong maar dit is toch veel te vroeg, ik wil er absoluut niet op hopen en had me er eigelijk al bij neergelegd maar zou ik mss toch zwanger zijn, ik weet een testje zou het uitwijzen maar heb schrik voor de zoveelste teleurstelling, wat denken julie?
ik weet het een hele brok op 1/1/09
en geniet nog allemaal van nieuwjaarsdag
feestelijke gr
layla
layla
L@yla
1 January 2009, 08:24
oei tweemaal mijn naam geschreven,absoluut niet dronken want ik was bob en heb dus helemaal niets gedronken
wel heel erg moe...
en veerle kop op meid ik weet dat het lastig is
vandaar een troostende knuffel :)
x
mini
1 January 2009, 12:53
L@yla, ik zou toch een test overwegen hoor. Het is niet omdat die negatief is dat je daarom niet zwanger kan zijn hé. Voor hetzelfste geld heb je gewoon te vroeg getest. En vooral als ik zo hoor, heb je niet echt een cyclus waarop je kan voortgaan. :)
Laurence
3 January 2009, 09:20
Hier weet ik het echt ni meer zenne.
Deze morgen moeten opstaan omdat ik mijn maandstonden heb.
Dit was dan een cyclus van 14 dagen.
Maandag afspraak nemen bij mijn gyné, want zo kan het ni verder.
Hoe kan ik nu nog uitrekenen wanneer ik vruchtbaar ben en ni, dat is gewoon om zot van te worden
Het is al bijna klussen tijdens de ms om mijn eisprong ni te missen, da kan toch gewoon ni.
Kbegin nu de wanhoop echt te voelen
Nala'tje
3 January 2009, 10:07
hey laurence,
dat is wel een heel korte cyclus he!!
mss inderdaad best en afspraak maken bij gyne, want zo wordt het wel heel moeilijk!
een vrouwenlichaam is toch iets raars he!
groetjes
mini
3 January 2009, 12:13
Ja mss best eens bellen naar je gyné en raad vragen en ondtss een afspraak maken.
lies
3 January 2009, 19:47
ik zou zeker bellen een een afspraak maken: dit is niet normaal, hoor.
Laurence
4 January 2009, 10:12
Maandag bellen he, niks aan te doen. Kvind het juist zo vervelend dat ik nu ni meer weet hoe lang dat mijn cyclus is :(
Nes
4 January 2009, 11:45
Hey Laurence, een verpleegster heeft me ooit gezegd dat mensen met een onregelmatige cyclus vlugger zwanger raken. Wat ervan aan is weet ik niet. Bij mij heeft het 9 maanden geduurd en ik was ook zo onregelmatig. Ze kunnen je wel iets geven dat je cyclus regelmatig maakt, maar ik weet niet juist meer wat, ik heb dat niet genomen.
elke
4 January 2009, 11:58
Hoi hoi
Ben ook al 8 dagen overtijd, en vier dagen geleden negatief getest, maar mijn lichaam doet zo raar he. Denk dat ik sebiet nog een test ga doen. kan echt niet wachten tot volgende week. Tis gewoon de onzekerheid waar ik zo gek van word. Misschien ben ik wel schijnzwanger en dat wil ik niet hoor. Mijn vriendin kent iemand die 8 jaar schijnzwanger is geweest. Weet iemand hier meer over?
mini
4 January 2009, 12:00
Een vrouw die in de toestand van schijnzwangerschap verkeert, is in dat geval overtijd en ze heeft enkele van de vele zwangerschapssymptomen (onder andere misselijkheid, overgeven, moeheid, behoefte aan extra slaap, gewichtstoename, opgeblazen gevoel, meer zin in andere soorten eten, vaker plassen, pijnlijke, grotere of gevoelige borsten of tepels, verhoogde temperatuur, verhoogde hartslag, beter ruiken/meer dingen vinden stinken). De vrouw heeft een vermoeden dat ze zwanger is, maar een zwangerschapstest toont aan dat dat niet zo is.
Een van de oorzaken van schijnzwangerschappen is het té bewust bezig zijn met zwanger worden (maar dat geldt niet voor iedereen die schijnzwanger is). Na verloop van tijd, maar later dan normaal, komt meestal dan toch de menstruatie.
Als een zwangerschapstest geen zekerheid geeft (terwijl zo'n test toch een nauwkeurigheid van 99,9% heeft) doet de vrouw er verstandig aan om naar de huisarts te gaan.
Weet wel, dat het niet veel voorkomt hé.
elke
4 January 2009, 12:14
heb bijna geen zwangerschapskwaaltjes, alleen het gevoel dat ik veel te veel gegeten heb altijd.
mini
4 January 2009, 12:18
Troost je, ik heb da ook :D
Maar meestal paar dagen voor m'n MS of wnnr ik vermoedelijk m'n eisprong heb. Vandaag volgens m'n banner ;)
Nala'tje
4 January 2009, 12:43
hey mini,
veel plezier in de slaapkamer vanavond he :D
veerle
4 January 2009, 13:24
hoi elke,
ik heb net hetzelfde gevoel als u.
ben wel niet overtijd maar mijn buik voelt ook al een week aan alsof ik teveel gegeten
heb, en dat zal na de feestdagen ook weel het probleem zijn denk ik ;)
xxx
xx
x
mini
4 January 2009, 18:05
hey mini,
veel plezier in de slaapkamer vanavond he :D
Lol, bedankt :P
We zullen ons best doen ;)
elke
4 January 2009, 19:09
hallo
Nog twee dagen te gaan voor dat ik een test ga doen, moest me daarstraks wel inhouden in de winkel om hem nog niet mee te brengen. Op't moment is mijn buik aan het rommelen, (nee niet van de honger deze keer :-), en ik voel me misselijk als ik nog maar aan eten denk.
mini
4 January 2009, 19:13
ik heb m'n testen online gekocht. ;)
Dan moest ik nooit op het laatste nipperke naar een winkel hollen of schrik hebben dat'k iemand zou tegenkomen dat'k kende :D + ze zijn goedkoper dan in de winkel en worden anoniem verstuurd :)
elke
4 January 2009, 19:15
welke site heb je deze gekocht? Zijn ze betrouwbaar. Nu is het elke keer 7€ voor een test. En voor een nieuwsierige meid als ik kan dat aardig oplopen :/
mini
4 January 2009, 19:27
-> klik <- (http://www.matcare.be/3-halen-2-betalen-mat-care-zwangerschapstest-midstream-3-x-3-p-261.html?zenid=7c85c70eb4acaf80162812687978974e)
Zowel de site als de testen zijn héél betrouwbaar, ik heb al eens positief getest met deze testen ;)
De testen worden anoniem verzonden en je hebt ze héél snel in de brievenbus.
elsken
5 January 2009, 10:23
He Elke ik wens je veel succes en idd wachten duurt altijd zo eeuwig lang :-) Hopelijk kan 2009 voor jou niet meer stuk
Vorige maand cyclus gehad van 32 dagen en ik dacht ook dat ik zwanger was aangezien ik " normaal" altijd cyclus van 28 dagen had, na controle bij gynaecoloog zei die doodleuk dat zoiets heel normaal is en dat ik mij daar geen zorgen moest over maken. Nu weet ik natuurlijk niet hoeveel mijn cyclus deze maand bedraagt wat vind ik heel heel lastig is. Hoe kun je dan weten wanneer je eisprong juist valt, heel lastig.
Als je er zo hevig naar verlangt vind ik die cyclus maar een heel lastig gedoe (zoals vele onder ons zeker?)
Op Nieuwjaarsdag heeft mijn vriendin verteld dat ze zwanger was, man ik was blij voor haar maar ik kon het gewoon niet aanhoren al die verhaaltjes. Niet erg sympathiek van mij maar ooh ik hoopte zo erg dat ik dat ook kon melden (alleen weet niemand bij ons dat wij voor kdn gaan, wat het nog moeilijker maakt om er iets over te zeggen). Pas op ze bleef er dan maar over doorgaan. Ok kan dit wel verstaan ik zou ook zo zijn maar toen effen niet voor mij, de teleurstelling kon iedereen van mij aflezen denk ik, we zijn dan maar vlug vertrokken met een excuus aangezien mijn vriend het had gezien bij mij.
Weet je wat ik het lastigste van alles vond dat was dat iedereen zei van allez en dit jaar een kind. Ik heb het daar erg lastig mee (wie nog??)
Btw ik wens iedereen een heel heel heel vruchtbaar jaar en veel boelekes toe.
elke
5 January 2009, 12:34
Hallo
Nu echt lastig vind ik het niet dat ze mij dit jaar een kind toewensen, maar nog niet veel mensen weten dat we aan het proberen zijn. en diegene die het weten dt is mijn beste vriendin en die is zelf ook aan het proberen maar het lukt nog steeds niet. Ze heeft juist haar ms doorgekregen. Vind dit nu wel lastig naar haar toe, als ik nu al prijs zou hebben. Zij probeert al veel langer. Hoop wel dat ze blij is voor mij.
Ik ga denk ik sebiet naar de winkel voor een test, kan niet meer tot morgen wachten.
veerle
5 January 2009, 13:24
hoi elsken,
hier net hetzelfde elke maand komt er wel iemand af dat ze zwanger is
en ook mensen die regelmatig vragen van wanneer jullie en blablabla :)
hier weet ook niemand dat we bezig zijn.
En idd hebben we met nieuwjar ook vaak die wensen gekregen...
Ik weet alleen dat als ik zwanger zou zijn, er mss wat voorzichtiger over zou praten
bij meisjes die nog niet zwanger zijn, je weet nooit of ze er ook mee bezig zijn...
xxx
xx
x
Nala'tje
5 January 2009, 17:25
hey elke,
al een testje gedaan?
groetjes
mini
5 January 2009, 17:57
Bij mij heeft m'n schoonvader zich per ongeluk voorbij gepraat dat'k een MK heb gehad. Dus aan die kant van de familie werd mij van alles gewenst. :/ Een jaar met véél meer geluk, een gezinuitbreiding dit jaar, een vruchtbaarder jaar dan vorig jaar.
Allezja, 'k vond het grof overkomen toen :/
Laurence
5 January 2009, 19:24
Ik heb vandaag naar de gyné gebeld. moet de hormonen innemen vanaf dag 5 tot mijn ms, en dan moet ik zien. As het ni betert moet ik naar de gyne gaan voor controle
veerle
5 January 2009, 19:49
hoi laurence,
ik denk niet dat k mee ben in het verhaal...
waarom moet je hormonen nemen???
Wou eens even jullie mening: ik dacht eraan om als ik nu zaterdag weer mijn ms krijg
eens langs te gaan bij de ha. Om eens te gaan vertellen dat we al zo lang bezig zijn en
wat er eventueel aan te doen is...allez louter informatief eigenlijk.
Nu zeggen veel mensen dat de ha niks doet totdat je 12maand aan het proberen bent...
Wat denken jullie zou ik eens langsgaan of is het nutteloos ?
xxx
xx
x
Nala'tje
5 January 2009, 19:51
hey veerle,
als jullie je daar beter door gaan voelen zou ik dat zeker doen.
al is het maar gewoon dat jullie gerust gesteld worden he!
normaal testen ze pas vanaf 12 maanden, maar praten kan nooit kwaad he!!
groetjes
katrientje
5 January 2009, 21:08
ik zou direct naar ge gyné gaan. Jou laten testen en je man laten testen, dan weet je waar je voorstaat!
Zo hebben wij het gedaan en gelukkig! Want ik bleek PCO te hebben en mijn vriend een verminderde vruchtbaarheid.
Groetjes
Laurence
5 January 2009, 21:29
die hormonen zouden dienen om mijn cyclus beter te regelen.
Dus doordat het niet hielp met enkele dagen hormonen slikken moet ik er nu veel meer slikken :(
ikke
19 January 2009, 09:10
Ik zit ook met een vraagje. Ben sinds oktober gestopt met de pil. Eerste cyclus was 29 dagen, tweede cyclus was 26 dagen , nu dus 3e cyclus bezig en ik zit aan dag 33... ik leef dus in grote hoop... is een test al aan de orde? Of ben ik gewoon aan't 'ontpillen'? Ik nam ze reeds 14 jaar...
Vanaf hoeveel dagen zouden jullie testen?
Voel me totaal niet misselijk of zo, en andere symptomen ook niet echt (ja, op de duur voel je vanalles he...)
Groetjes!
Ikke
mini
19 January 2009, 10:19
gewoon een test doen! :)
Kelly
19 January 2009, 10:24
Ja ik zou toch ook wel testen als de andere cyclussen zo kort waren!!! Spannend...
ikke
19 January 2009, 10:35
amai! echt spannend! Mijn vriend vind dat ik nog even moet wachten, tot dag 38-40 of zo omdat hij me kent en weet dat ik bij negatief resultaat erg teleurgesteld zou zijn...
mini
19 January 2009, 10:37
Ik zou toch zoveel geduld ni hebben.
En ja... ik denk dat iedereen wel eens een negatieve test heeft gehad. :/
Gewoon het koppeke ni laten hangen hé ;)
Je hebt nog zoveel tijd! :)
Ik heb deze maand ook negatief getest... nuja... Op naar de volgende ronde zeg'k dan :D
L@yla
19 January 2009, 10:42
hier nog altijd geen spoor van de ms, normaal als ik een cyclus van 28 reken dan moet ik ze vandaag hebben ,voel wel veel in de buik maar stiekem hoop ik toch dat ze niet komen, wanneer zou ik eens kunnen testen denken jullie? Mss best wachten tot woensdag ofzo?
GR
LAYLA
mini
19 January 2009, 10:47
Ja enerzijds zou ik wachten l@yla :)
Ik zat zaterdag aan dag 28. Toen ik 's morgens opstond wou ik ne test doen, maar iets in mij zei dat'k beter nog enkele dagen zou wachten. En best dat'k naar da stemmeke heb geluisterd :D (anders was het weer weggesmeten geld)
Want in de namiddag had'k m'n MS :/
Maar ik hoop dat je meer geluk hebt dan mij! Ik hoop dat je een superpositieve test hebt! :D
veerle
19 January 2009, 12:38
ohhh layla!!! wat spannend!!!!
Ik hoop het zo erg voor je meid!!!
Dat je lange wachten maar snel s beloond wordt!!!
xxx
xx
x
Nala'tje
19 January 2009, 12:49
hey layla en ikke,
ik duim voor jullie!!!! en bewonder jullie geduld ik had al lang een test gedaan :D
groetjes
Lottebol
19 January 2009, 13:09
Volgens de ideale cyclus die ik tijdens het pillen had, zou ik vandaag mijn regels moeten krijgen.
Voorlopig nog niets.
Ik heb de afgelopen drie weken heel veel gevoeld, waaronder ook de dingen die ik voel als ik mijn regels moet krijgen of heb. Nu het zover zou moeten zijn, voel ik helemaal niets en gebeurt er niets... Het lichaam is momenteel één groot mysterie voor mij! Ik wacht af vol ongeduld...
L@yla
19 January 2009, 14:26
nog altijd niets maar ik ga idd nog efkes wachten, mss woensdag testen, ik heb na al die tijd gewoon geein zin meer om nog 1streepjes testen te zien haha, bedankt dat julie duimen voor mij:)
gr
layla
cindy
19 January 2009, 19:19
Hey Layla,
Ik zou niet kunnen wachten tot woensdag maar ik ben dan ook een ongeduldige he,
ik wens je alvast heel veel geluk en dat je heel snel zwanger moogt zijn.
Veel succes !!!
groetjes Cindy
veerle
19 January 2009, 20:11
oh layla,
ik hoop het zo hard voor je!!!! is het al eerder zo geweest of kwamen je ms
altijd mooi op tijd???
xxx
xx
x
L@yla
19 January 2009, 21:34
hoi,
bedankt voor de lieve en leuke berichtjes,
in die 9maanden dat we bezig zijn ben ik eigelijk nog nooit overtijd geweest, behalve 1 keer toen we op reis waren deze zomer maar dat had volgens mij te maken met het weerverschil ofzo
nu ik voel vanalles, opgeblazen en zo rare steken in mijn lies maar ik hoop nog altijd niet teveel ...
natuurlijk zou ik wel heel blij zijn, ik zou wel al willen testen maar is dat niet wat vroeg, ik bedoel zou het al positief zijn moest het zo zijn?
een vriendin van mij heeft twee keer getest, de eerste keer bij 1 dag overtijd en die was negatief en toen 7 dagen dagen later heel positief ochja
ik ga nog even afwachten tot woensdag, ik wacht nu al 9maanden dus die twee dagen kunnen er ook wel bij e
hehe
wel spannend
gr
layla
ikke
19 January 2009, 23:19
succes!!
ikke
20 January 2009, 07:43
ik deed de test, bedankt, jullie gaven me de moed om het er op te wagen! Het is positief!
Ik duim nu nog mee voor jullie!!!
Groetjes!
Lottebol
20 January 2009, 08:07
PROFICIAT!!! Da's fantastisch!
mini
20 January 2009, 10:00
proficiat!
Kelly
20 January 2009, 10:08
Super! Proficiat!!!
taschkevdv
20 January 2009, 10:49
proficiat ikke! en l@yla ik duim voor je se!!
Kimmy
20 January 2009, 10:54
ook van mij proficiat aan "ikke"
Layla, ik duim gigantisch hard voor je mee... Mijn raad is echt niet te vroeg te testen, ik deed dat en heb hele avond gehuild terwijl ik vier dagen later wel zwanger bleek!! beter even afwachten dan ontgoocheld te zijn én als het dan negatief is weet je eigenlijk nog niets...
hou ons op de hoogte, é!
liefs
Kimmy
L@yla
20 January 2009, 11:28
hoi allen,
ikke een dikke proficiat meid!
en met mij, nog geen spoor van ms, geen rugpijn zoals anders, wel misselijk maar dat heb ik ook soms als ik ze moet krijgen en buikkrampen nog altijd, ik begin nu wel ongeduldig te worden om te testen maar ik hou me nog even is, zoals je zegt kimmy ik heb geen zin in een negatieve test als het niet moet, ik wacht liever een beetje af tot ze komen of tot ik echt te lang overtijd ga...
gr
layla
mini
20 January 2009, 11:32
Ik bewonder jouw geduld l@yla :)
L@yla
20 January 2009, 12:44
hey mini,
ik ben wel ongeduldig hoor maar ben nog maar 2 dagen overtijd en vraag me dan af als het zo is of het dan al positief zou zijn, wat denken julie?
en er staat op de test best ochtendurine dus zal ik moeten wachten tot morgenvroeg he?
Gr in spannende tijden
layla
Nala'tje
20 January 2009, 13:32
proficiat ikke!!!
layla, ik duim voor je mee!!!!!
als op de test staat dat je best ochtendurine gebruikt, kan je dat beter doen he!
ik hoop het zo voor jou!!!
veel liefs , nala
Kimmy
20 January 2009, 13:42
mijn negatieve test was toch al op iets van de derde NOD hoor...
tenzij jij echt elke maand klokvast dezelfde cyclus hebt zou ik, hoe moeilijk ook, toch nog even wachten!
succes!!!
liefs
Kimmy
winnie
20 January 2009, 15:29
hey,
k had ook eerst een negatieve test, en k had me er al bij neergelegd dat ik nog een maandje geduld zou moeten hebben. Maar een weekje later verschenen er dan toch 2 streepjes. Ik zou dus ook niet te snel testen.
Succes layla!
Winnie
ikke
20 January 2009, 20:48
super bedankt allemaal!
Dat wil nu niet zeggen dat ik niet meer voor jullie duim!!
De volhouder wint!
(volgens mijn huisarts test je best na 5 dagen overtijd te zijn, gerekend vanaf je langste cyclus)
Maar niks gaat boven je eigen gevoel, dus volg dat zou ik zeggen!
Groetjes!
Laurence
20 January 2009, 21:24
Hey allemaal,
eerst en vooral een dikke proficiat ikke.
L@yla, ik duim mee voor jou. Chapeau voor jouw geduld :) ik zou het ni kunnen
Ik ben gisteren naar de gyné gegaan. Echo gedaan en geen kist of polippen te zien.Hijheeft wel een biopsie van mijn baarmoeder genomen. De resultaten heb ik pas volgende week.
Hij heeft ook gezien dat mijn eierstokker werken, dus toch al iets van positief nieuws.
Ik moet momenteel stoppen met de hormonen en zien hoe het nu verloopt.
Good luck meiden, hier zijn we op weg naar ronde 6
mini
20 January 2009, 22:01
Toen ik in oktober een positieve test had, had'k getest op dag 29 van m'n cyclus. In september had'k een cyclus van 31 dagen... Dus in principe had'k twee dagen te vroeg getest ofwel... één dag na m'n NOD. :)
'k Had de test 's avonds gedaan... want 'k had precies een voorgevoel :) (heb'k bij nog bepaalde dingen, en da voorgevoel zit er meestal ni naast ;))
tweety18
21 January 2009, 22:03
Proficiat ikke!!! Ben blij voor je!
Ik hoop dat er nog veel zwangerschappen mogen volgen! Veel succes Layla, :)
tweety18
21 January 2009, 22:05
By the way, je mag gerust 's avonds testen volgens mijn apotheek, maakt ni veel uit. Enkel is de verticale lijn iets minder duidelijk.
Er is ook van predictor een test die je kan doen voor je NOD.
we wachten in spanning mee....
Laurence
24 January 2009, 17:02
Ik krijg maandag de resultaten van de biopsie die mijn gyné gedaan heeft.
Zit al een hele week te panikeren.
Stel nu dat ik slecht nieuws krijg?
Ik heb horen zeggen dat je niet zwanger kan worden met een cyclus van 14 dagen. Je zou dan je eisprong hebben op de eerste dag van je ms.
Weet hier iemand meer over???
Nala'tje
26 January 2009, 14:25
hey laurence,
al nieuws?
veel liefs, nala
Laurence
28 January 2009, 19:46
Uit de resultaten was er niet echt iets ergs te zien.
Kmoet gewoon afwachten nu. ben gestopt met die hormonen en momenteel is er nog niets qua ms, maar van mijn part moeten ze ni te snel komen hoor.
Momenteel ben ik alles een beetje beu. Heb zin in niets.Zelf niet in klussen.
Deze week moet ik er mij echt doorheen slepen.
Zelf iets op het forum posten is momenteel teveel gevraagt.
Ik lees wel alles hoor.
Kben heel erg blij voor MrsO, L@yla en alle andere ladies,en ik leef heel erg mee met jouw situatie nes:)
ka80
28 January 2009, 21:02
Hey Laurence!!! De moed niet opgeven he, je bent al zo sterk geweest tot nu toe!! Het is wel normaal om een dipje te hebben, dat heeft iedereen.
Alles komt wel goed hoor, je zal wel zien. Je bent zwanger geraakt vorig jaar dus het gaat zeker opnieuw lukken. Ik duim voor je
Laurence
31 January 2009, 09:55
I hope so.
Mijne man zei mij gisteren doodleuk dat ik hem niets meer mag vertellen over mijn cyclus. Hij wil een complete verassing als het positief is.
Dat is wel makkelijk gezegt dan gedaan Nu heb ik nog maar enkel aan jullie om mijn hart uit te storten :)
Kzou het ook graag aan een vriendin vertellen, gewoon om mijn hart aan iemannd te kunnen luchten, maar dat wil hij niet.
Momenteel heb ik de indruk dat hij zo egoistisch is. Ik had het nodig om hem alles te vertellen, maar ja, hij wil zelf niet meer luisteren.
Dus ik kom effe bij jullie zagen :)
Sorry ladies
Ik heb de 2 laatste dagen een ovutest gedaan. Ik dacht zo: nu dat ik gedaan heb met die hormonen heb ik misschien terug een normale cyclus. Ovutest negatief.
Deze morgen heb ik een zwangerschapstest gedaan. Als ik dan reken op mijn cyclus van 14 dagen zou ik nu dan 2 dagen overtijd zijn. Maar test ook negatief.
Het is zo moeilijk om er met niemand over te kunnen praten. Maar ik zal nu maar ophouden met zagen want er zal hier al een hele boterham staan.
Trinity
31 January 2009, 10:27
Hej Laurens,
Je hartje luchten is niet zagen he! Soms moet je daar eens over kunnen praten en/of schrijven. Ik wens je allesinds veel moed terug, en veel succes natuurlijk.
Lottebol
31 January 2009, 12:30
Zagen... dat woord kennen we hier niet. In mijn woordenboek staat het alvast niet.
Hier mag je altijd alles kwijt. Als het je oplucht, laat maar komen. We weten wat je doormaakt en we steunen je!
Laurence
2 February 2009, 13:42
Thanks ladies :)
Gisteren naar de zee geweest met mijn beste vriendin die in juni 2010 gaat trouwen.
Ze vroeg mij wanneer we van plan zijn om er opnieuw aan te beginnen, omdat ze voor de trouw het wel leuk zou vinden om er nog een kleintje bij te hebben :)
Khad het toen wel effe moeilijk om te zwijgen, maar mijne man zat al in mijn hand te knijpen dat het niet schoon was.
Kheb er trouwens nog altijd zeer van aan mijn hand (JA, mijne man kent zijn kracht ni :( )
Hier weet ik nu echt ni hoe te tellen. Mijn lichaam doet weer zo raar. Kheb enorm veel buikpijn, precies of mijn ms er al zijn, maar nog niks. Kweet ni nu of ik erop moet wachten de komende dagen of dat ik ze pas binnen 12 dagen moet hebben.
Dat vrouwenlichaam toch, om helemaal zot van te worden
veerle
2 February 2009, 19:49
laurence,
ik denk dat jij eens moet stoppen met tellen ;) en minder nadenken!!
Ik weet het is neit gemakkelijk maar, probeer je zinnen wat te verzetten en laat de natuur
zijn gang maar gaan. We kunnen toch niets anders doen dan wachten tot moeder natuur
ons een babytje schenkt!!
xxx
xx
x
Laurence
3 February 2009, 20:03
Groot gelijk Veerle, maar ik moet van mijn gyné mijn cyclus heel nauwkeurig volgen, zodat hij er ook een zicht op krijgt :(
Klussen doen we wel spontaan zonder echt bezig te zijn met mijn cyclus.
Maar ja.
Effe ander onderwerp.
Een collega van mij maakt super mooie tekeningen.
Ze heeft mij voorgesteld om een tekening te maken van de meisjes.
Wat vinden jullie hiervan.
We zijn op het onderwerp gekomen dat ik eigenlijk wel foto's heb van de meisjes, maar nergens zichtbaar. Dan heeft zij mij gevraagd, waarom maak je er geen tekening van.
Maar ja, ik kan ni tekenen en zij wel. Dus heeft ze het voorgesteld.
Zouden jullie dit laten doen, want ja, ze moet ten slotte een foto krijgen die eigenlijk nog niemand heeft gezien :(
Lottebol
3 February 2009, 20:19
Dat lijkt me een heel mooie manier om je meisjes alle eer aan te doen. Het is ook een heel mooi gebaar van die vriendin van je...
Mrs O.
4 February 2009, 10:07
Ik zou het doen... is een mooi aandenken aan je meisjes, en dan kan je dat thuis een speciaal plaatsje geven...
Idd, je collega zal dan de foto van je meisjes zien (wat wss niet makkelijk is voor jullie), mr als ze je er iets prachtig voor kan teruggeven...
Trinity
4 February 2009, 12:21
Dat is een hele persoonlijke keuze die jij en je partner zullen moeten maken.
Maar ik weet dat anderen in een gelijkaardige situatie als jij dit ook al gedaan hebben. Ik weet niet zeker of ik het zou doen, maar ik denk het wel. Een tekening is een mooi aandenken, en misschien helpt het wel om het allemaal een plaatsje te geven.
En ivm je cyclus: misschien dat je je man je cyclus moet laten bijhouden, zodat jij niet kan tellen?
Dikke knuf
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.