PDA

Volledige versie bekijken : Nan ar: heel traag drinken

Bonnie
7 December 2010, 09:32
Hoi Iedereen,

Sinds ik ben moeten overschakelen Naar nan ar is het hier een ramp.
Het duurt gemakkelijk 45 min voor z'n flesje op is, ook 's nachts en wetende dat hij om de 3,5 uur wil drinken is dit echt lastig.

Ik weet dat ar dikke pap is en dat het moeilijker gaat maar dit kan echt niet. Ik heb tommee tippee flesjes en heb al de grotere speentjes.

Hebben jullie tips?

Groetjes

Elke_
7 December 2010, 10:32
Wij gebruikten hier de 1-2-3 spenen van Avent op 3 ging het flesje heel vlot binnen. Iets te vlot soms...

Sofie_Mathis
7 December 2010, 10:48
Ik dik Mathis zijn laatste fles in met Bambix rijstvlokken en dan gebruik ik ook de 1-2-3 speen van Avent. Ik begin dan op stand 1 want als de melk nog goed warm is is dat nog redelijk lopend, maar naarmate ze afkoelt wordt dat echt een papje en dan schakel ik over naar stand 2 en op het einde 3.

Bonnie
8 December 2010, 10:03
Hoi,

Heb avent 1 2 3 flesjes gekocht en het is de max, t is op in 10 min'

THANX

kyanoke
8 December 2010, 11:45
zalig he bonnie alst flesje rap op is, hier nu ook op 10 min op maar heb heel lang gesukkeld.

Jillie
8 December 2010, 21:50
ik had ook dat probleem met nutrilon AR, maar heb Dr Brown flessen.

Was eerst Y-spenen gaan kopen, is speciaal voor dikkere pap. Meneer dronk dan zijn pap 150ml leeg op nog geen 5 minuten.
Da vond ik er dan wa over, dus dan nr 3 gaan kopen, hetzelfde probleem.
Dan nummer 2 gaan kopen en da ging goed, tot voor een paar dage... da duurt en da blijft duren, dus nu terug overgegaan op de Y-spenen en nu opnieuw 10 minuten...
maar dan kan die nogal boeren daarna...
mja, hij drinkt nu terug alles op, dus goe dan hé :-)

mama.van.matti
8 December 2010, 22:16
ik ben sinds enkele uren ook over moeten schakelen op dikkere pap nutrition AR , wat een ramp ik had gewonen spenen van avent de 2 en de 3
zijn fles heeft 55min geduurd!!! ben uit armoede juist naar apotheker van wacht gegaan voor 123spenen, hopen dat het straks beter ga!!
onze vent zit al een uur na zijn eten te wenen, wss heeft hij nog honger omdat het zolang duurde he zijn laatste fles...