Volledige versie bekijken : Kinderopvang
winnie
19 December 2008, 22:22
Hey,
ik meende dat ik op het forum al eens iets gelezen had ivm kinderopvang maar ik vind het niet meer terug. Ik vroeg me af wanneer we daarvoor moet beginnen rondkijken? Moeten we wachten tot we 12 weken zijn of is het nu al de moment?
Groetjes
Tina
Nes
19 December 2008, 23:31
Hoe ver ben je nu al winnie? Wacht er niet te lang mee!!! Ik was nog geen 2 maand ver. Der was eigenlijk geen plaats meer in de creche maar ze hebben me er nog bij mogen doen van kind en gezin. Wel zit ik met 3 weken opvangprobleem. De eerste 3 weken hadden ze echt geen oplossing. Mijn collega is een maand later of mij gaan zien en die zit flink in de problemen, die vind geen creche meer. Ik wens je succes bij het zoeken.
mammiii
10 February 2009, 15:43
pff kvind dus amper een Creche.. en tis voor in September. Kheb nu al omstreken Brugge en zedelgem gedaan. Njet..Nada..niets. Allemaal voor in januari.Kheb er 3 naast me deur. Tzou te mooi zijn om waar te zijn dat ik daar plaats ging hebben. Heb nu eentje die ik heel misschien naar toe kan, maar tis wel aan andere kant van Stad. En ik kom al van ver. (bus enzo).
Kimmy
10 February 2009, 17:12
idd, bij mij lachten ze mij uit toen ik de 8e of 9e week begon te zoeken, ik was te laat!!!!
vreselijk vond ik dat: je weet niet of het in orde is met je kindje, er kan nog zoveel gebeuren maar je moet wél al denken aan wat je ermee doet eens het er uit is :(
dus: zoeken!! je vindt zeker iets maar moet even doorbijten en je zal meer knn genieten als dit achter de rug is
succes
Kimmie
Trinity
10 February 2009, 19:16
Djee is dat zo moeilijk? Zal hier maar ook op tijd rondhoren hoe dat gaat :-) heb nu wel het geluk dat ik zelf een jaar kan thuisblijven.
Lindsey
10 February 2009, 19:28
Ja, niets is te vroeg een vriendin van mij is begonnen wanneer ze 8weken was met haar op de lijst te zetten, vorige week bevallen en nu op de 5de plaats maar...
dus dat zegt genoeg hé
xx
L@yla
10 February 2009, 21:38
hoi mammi,
ben je van brugge zelf , ik ken wel een paar adressen daar waar eventueel nog plaats is, sint joris zit er ook een goeie
als je meer info wil stuur ik je anders een mailtje, k heb in enkele stage gedaan en gewerkt
gr
layla
Miek
10 February 2009, 21:53
ik heb gewacht tot 10 weken (wou toch een eerste echo zien). Bij de creche was ik ook al HOPELOOS te laat... bij de onthaalmoeder was ik dan weer te vroeg... die uit limburg hebben me vorige week het adres gegeven van een onthaalmoeder die nog plaats heeft en die van Vlaams Brabant (we wonen net op de grens) wil me pas in aprik adressen geven van onthaalmoeders uit de buurt...
Het straffe vond ik wel dat ik in de creche 150€ reservatiekosten moest betalen in de hoop er toch nog een plaatsje te hebben tegen dat ik terug zou gaan werken, terwijl ik van de onthaalmoeders nog geen info kreeg! Hoe kan je dan een beslissing maken?
We hebben het er op gewaagd en hebben de creche dan toch maar afgebeld in de hoop dat er toch een onthaalmoeder in de buurt eerder plaats zou hebben!
snoezel
11 February 2009, 07:49
ik ben op zes weken gaan kijken...
bij de creche was het toen juist de overgang van het nieuwe jaar en die zei me dat het in orde was dat ik een plaats had maar dat ze me in februari meer ging laten weten
in februari, was toen 12 weken, kreeg ik telefoon dat ze geen plaats voor me hadden.
echt waar, ik had ze bijna door de telefoon getrokken hé!
een geluk dat we een onthaalmoeder gevonden hebben en eigenlijk voel ik me vele beter bij die onthaalmoeder!
binnen twee weekjes mag onze kobe er voor het eerst naartoe.
ik heb het er wat moeilijk mee om hem uit handen te moeten geven maar heb er een gerust gevoel in dat hij het daar super gaat hebben!
mammiii
11 February 2009, 09:51
hoi mammi,
ben je van brugge zelf , ik ken wel een paar adressen daar waar eventueel nog plaats is, sint joris zit er ook een goeie
als je meer info wil stuur ik je anders een mailtje, k heb in enkele stage gedaan en gewerkt
gr
layla
Wel heb eens geprobeert in Blijdhove.. vndaag moet ik terug bellen want ze zijn eigenlijk alles aan het verbouwen.
Als het mogelijk is wil je een mailtje zenden dan :D dank u ! Vitakeuh@hotmail.com .
Ikzelf ben van Brugge maar woon nu in Loppem.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.