PDA

Volledige versie bekijken : Is mijn baby nu in gevaar?

Nes
18 December 2008, 22:22
Ik heb vandaag naar het groot onderzoek geweest waar ze de organen nakijken. Met mijn baby is alles ok. Maar, ja der is spijtig genoeg een maar!
Mijn aders die voor de bloedtoevoer in mijn buik zorgen zijn te nauw. Ik moet nu regelmatig laten controleren of die niet te nauw worden en er eventueel iets aan laten doen. Daarnaast moet ik ook mijn bloeddruk heel nauw bijhouden. En dan moet ik elke week laten nazien of mijn nieren nog wel voldoende werken. Vandaag de eerste test gedaan, het is nog geen alarm maar ze werken niet zoals het moet. Ook dat nog eens controleren.
Nu zit ik me echt zorgen te maken of mijn baby daar geen last van heeft. Vooral ben ik bang dat de aders zouden te nauw worden en mijn baby geen bloed meer zal krijgen ofzo.
Ja, 'k zal niet anders kunnen dan rustig blijven en me laten opvolgen zekers?
Pfff, hopelijk blijft het zo en word het niet erger.

Een bezorgde mama.

snoezel
19 December 2008, 06:28
hey nes,

ze gaan je precies wel heel goed opvolgen hé!
denk als er echt kans is dat er iets niet goed zou kunnen zijn voor de baby je in het ziekenhuis moet blijven hoor...
hopelijk voor jou komt alles in orde!

wij duimen
grt
snoezel

Laurence
19 December 2008, 07:04
Zoals snoezel zegt, moest je baby of jij in geaar zijn, lag je nu in het ziekenhuis.
Laat je gewoon heel goed opvolgen en dan komt alles wel in orde

lady bug
19 December 2008, 08:30
hey nes,

zoals iedereen hier al zegt, moest het echt te erg geweest zijn, was je nu in het ziekenhuis. ik weet dat het niet makkelijk is, maar probeer niet te veel te stressen, dat is niet zo goed voor het kindje hé. hou je goed en hou ons op de hoogte

groetjes en succes
Lady bug

Mrs O.
19 December 2008, 09:33
Hey Nes, idd niet het nieuws dat je wil horen, mr probeer er rustig bij te blijven, en je kan het volste vertrouwen hebben dat ze goed vr jou en de baby gn zorgen hoor... !!! En idd, moest het gevaarlijk zijn voor je kindje, hadden ze je in ziekenhuis laten blijven...

xxx

ka80
19 December 2008, 13:42
hey Nes, het belangrijkste is dat alles goed gaat met je baby. Heb maar vertrouwen in de medische wereld,... ze zullen je wel heel goed opvolgen. Er is zeker meer dan genoeg zuurstof voor je baby, moest de baby er op de één of andere manier van afzien zou je al lang aan een apparaat liggen met extra zuurstof en andere componenten. Ze laten een zwangere vrouw niet zomaar naar huis gaan anders hoor (zoals al gezegd hierboven). Probeer er maar niet te veel aan te denken, alles komt goed. Na de zwangerschap kan jouw lichaam helemaal terug herstellen, met je gezonde baby in je armen,...

Nes
19 December 2008, 23:44
Hey allemaal, bedankt van jullie berichtjes!!!! Ze kalmeren me toch enorm. Mijn bloeddruk blijft voor de moment goed staan 12/7 à 12/8. Beter kan eigenlijk niet. Gelukkig maar