PDA

Volledige versie bekijken : Lindsay Davenport

isabelga
18 December 2008, 09:54
De Amerikaanse tennisster Lindsay Davenport heeft gisteren in Los Angeles aangekondigd dat ze zwanger is van haar tweede kindje en daardoor niet deelneemt aan de Australian Open

Nes
18 December 2008, 22:26
Wel iedereen doet natuurlijk wat hij / zei willen maar zoals al gezegd, wat later met die kindjes? Want hij is nu zwanger van een tweede he. En is een heel raar zicht.

Nes
18 December 2008, 22:27
Heb hier verkeerd gepost, gaat over die man. Denk dat het tijd word om te gaan slapen.

isabelga
29 June 2009, 09:50
De Amerikaanse tennisster Lindsay Davenport is zaterdag van een dochtertje bevallen. Dat maakte haar manager Tony Godsick zondag bekend. Lauren Andrus Davenport Leach zag zaterdag om 11u04 plaatselijke tijd in Newport Beach, Californië, het levenslicht.

Ze is het tweede kind voor de 33-jarige Davenport en haar man Jon Leach. In juni 2007 beviel Davenport van een zoon, Jagger. Drie maanden later maakte de voormalige nummer een van de wereld, winnares van drie Grand Slams, haar rentree op de tennisbaan.

Meteen won ze drie van de eerste vier toernooien die ze speelde. In het US Open van vorig jaar speelde ze haar voorlopig laatste toernooi. Het is nog onduidelijk of ze ook nu weer zal terugkeren.

joke
29 June 2009, 18:50
@Isabelga: Ik vraag me soms toch echt af hoe jij van al dat nieuws zo snel op de hoogte bent, hoor! Soms weet ik het al eerst van hier nog voor ik naar het nieuws kijk :D Wel gemakkelijk natuurlijk :)

isabelga
30 June 2009, 11:06
ik heb zo mijn bronnen ... hihi

mini
30 June 2009, 11:11
Lang leve de online gazetten ;) *hihi*