PDA

Volledige versie bekijken : Een papa die zwanger is.

Nes
17 December 2008, 18:28
Vanavond op VTM om 22.45. Een papa die zwanger is.

Raar om zien, ik zal der wel naar kijken (als ik niet in slaap dommel natuurlijk)

mini
17 December 2008, 18:44
is een vrouw die veranderd is van geslacht. Maar ze wordt wettelijk herkend als een man.
Samen met zijn partner (een vrouw) willen ze kinderen. 'k Denk da zijn geen kinderen kan krijgen. Momenteel is hij zwanger van hun tweede kindje.

Nes
17 December 2008, 19:54
Ja, 'k weet het, toch maar raar he. En die lijkt echt wel op een vent, je zou niet zeggen dat dat een vrouw is geweest. Is ook wel een raar zicht!!! Een man met een penis en een zwangerschapsbuik?. Maar soit, waarom ook niet als het bij zijn vrouw niet lukt.

snoezel
18 December 2008, 06:13
nu voor die kindjes vind ik het maar raar!
allé, ze zullen ooit wel te weten komen dat papa geen man is maar vertel maar eens in t school dat je uit de buik van papa komt hé :/

Mrs O.
18 December 2008, 09:32
Ik heb eerste kwartier met een half oog gekeken... Der zaten mensen bij ons thuis dus kon ni echt volgen...
Ik vond het vrij freaky eigenlijk... Een man met een dikke buik... Ik snap dat als je als koppel kinderen wilt en als dit de enige mogelijkheid is dan...

Mr wat met die man??? Eerst jaren gestreden wss om man te kunnen en mogen zijn, en nu dat dat 'in orde' is, toch weer het meest vrouwelijke fenomeen ooit laten gebeuren: zwanger zijn... Raar...

En idd, het kindje later zal ook wel ff verward zijn als ze hem/haar alles uitleggen...

isabelga
18 December 2008, 09:53
Ik vind het raar voor de kinderen. Die zullen altijd de stempel krijgen van 'kindje van die vrouw die man is geworden'. maar ja, liever 'speciale ouders' dan 'slechte ouders' ...