Volledige versie bekijken : Eindelijk ook mijn beurt
Annelies
17 December 2008, 11:38
Hallo allemaal,
ik heb eindelijk goed nieuws, positieve test gedaan gisteren.
ik had vrijdag ook al eens getest en toen was het negatief, had de moed al opgegeven
en wou niet aan ronde 24 beginnen.
Maar mijn duiveltjes wouden maar niet komen, vandaar nog eens getest
en rarara POSITIEF,
heb naar de huisarts gebeld, mocht direct komen en om 21uur had ik al de uitslag van het labo.
nogmaals bevestiging POSITIEF.
ik loop voor de moment op wolkjes, hopelijk blijft alles goed gaan.
xxx
snoezel
17 December 2008, 11:45
oh, annelies, zalig zeg!!!
een hele dikke proficiat hoor!
kan me goed voorstellen dat je op wolkjes loopt!
geniet ervan!!!
Mrs O.
17 December 2008, 11:56
Hey naamgenoot !!!
Dikke proficiat met het goede nieuws !!!
Duim voor je dat alles goed gaat, geniet er maar van !!!
Kimmy
17 December 2008, 12:10
och, annelies, da's goed nieuws!!
ik ben superblij voor je en duim voor een goed verloop...
liefs
Kimmy
taschkevdv
17 December 2008, 12:14
annelies dikke proficiat he!!
ben blij voor je!
groetjes
Surprise
17 December 2008, 13:02
Proficiat,
Dit is SUPER nieuws zo net voor de feestdagen.
Geniet ervan.
Gillian
snoezel
17 December 2008, 13:03
was me nog niet eens opgevallen...
ik was uitgerekend voor 25augustus
wat gaat een jaar toch snel hé!
L@yla
17 December 2008, 13:29
hoi annelies!
proficiat en geniet ervan
gr
layla
isabelga
17 December 2008, 16:52
Annelies! dat is goed nieuws!
Geniet ervan! Een tof pakje onder de kerstboom voor jullie dit jaar!
Nes
17 December 2008, 18:02
Amai, annelies een grote proficiat!!! Je verdient het echt na zo lang te moeten wachten! Ik hoop dat alles goed verloopt.
Geniet ervan.
*
Nala'tje
17 December 2008, 19:23
hey annelies,
proficiat!!!
geniet van je zwangerschap!!!
groetjes
jolien
17 December 2008, 20:40
Een dikke proficiat annelies
Geniet ervan
Groetjes
Laurence
17 December 2008, 20:44
dikke proficiat annelies
lies
17 December 2008, 22:30
Annelies! zo super, proficiat!
wanneer mag je naar de gynaecoloog?
Wende
18 December 2008, 01:30
Geweldig!!!!
Geniet ervan!!!
Liefs
wende
Annelies
18 December 2008, 08:46
hey allemaal,
merci voor alle berichtjes, het is echt gewoon een droom die uitkomt.
na zo lang wachten.
lies, ik mag pas op 12 jan de eerste keer gaan. Maar maandag gaan ze nog eens bloed nemen om te controleren of de hcg genoeg gestegen is
en om na te gaan of er genoeg progesteron is (dat was de oorzaak van mijn vorige miskraam).
maar eerste echo is pas 12/01
ik heb al last van pijnlijke borsten, maar ik heb ook zo een continue lichte pijn in mijn buik, is dat normaal!!!!
ik ben echt zo bang dat het weer mis gaat gaan
Ach ja we zien wel
alvast bedankt voor alle berichtjes
xxx
lady bug
18 December 2008, 14:46
hey annelies,
proficiat met je zwangerschap. geniet er zeker van, want de tijd vliegt voorbij
groetjes
Lady bug
mini
18 December 2008, 16:53
Hey Annelies, een dikke proficiat!
En ik wens je een zorgeloze zwangerschap toe! En geniet er vooral van ;)
lies
18 December 2008, 18:28
hey annelies
dat van die buikpijn is denk ik normaal. ik heb ook af en toe lichte buikpijn.
ik mag maandag naar de gynae. ga eens vragen of ze mijn progesteron dan ook nog eens controleren...
ik weet wat het is om zo bang te zijn, maar het enige wat we kunnen doen is rustig blijven. en hopen.
groetjes
lies
Nes
18 December 2008, 21:57
Ja ik wens iedereen veel succes en het beste toe. En ik snap de mensen die een miskraam hebben gehad heel goed. Sterkte voor jullie dames en het zal wel lukken
Annelies
19 December 2008, 09:33
hey,
ik vind dat de tijd echt wel traag vooruitgaat nu!!
ik zal blij zijn als ik maandag goed nieuws krijg!!
Als dan alles goed blijkt te gaan, ga ik echt proberen om het piekeren aan de kant te zetten.
heb sinds ik weet dat ik zwanger ben nog geen enkele nacht deftig geslapen.
Mijn vriend zegt dat ik niet mag piekeren, maar ik vind die knop niet om dat uit te zetten.
ik kijk al uit naar de eerste echo
Lies ik hoop dat bij jou ook alles goed mag verlopen deze keer.
groetjes
Annelies
ka80
19 December 2008, 13:34
Als het een troost mag wezen, ik had heel veel bijkpijn in het begin (heb er toen ook een post over gemaakt) net alsof ik zwaar mijn regels had. Het is toch allemaal goed gekomen, ook al heb ik die pijn nog altijd soms. Het wijst dus zeker niet altijd op een aankomende miskraam! veel moed en proficiat trouwens Annelies!!
winnie
19 December 2008, 22:09
Hey Annelies,
Proficiat met je zwangerschap. Sinds vandaag weten wij ook officieel dat ons wondertje op komst is. k Vind het wel tof dat we samen zwanger zijn. Kunnen we samen aftellen naar augustus. Mijn eerste echo is voorzien op 13 januari, een dagje later dan de jouwe. Heb jij veel last van kwaaltjes? Want ik moet toegeven dat ik mij nog bijzonder goed voel: nog geen misselijkheid ofzo, maar ja hout vasthouden he :)
Groetjes en dat alles goed mag verlopen he
Nes
19 December 2008, 23:36
Annelies, piekeren is idd niet goed. Maar ik versta je heel goed hoor. Probeer je gedachten te verzetten. Misschien zijn de feesten daar wel een goed moment voor!
Annelies
21 December 2008, 11:39
hey allemaal,
morgen weet ik toch al iets meer of alles goed gaat met ons kleintje.
ik vind het echt fantastisch om hier mijn hart te luchten. Ik hou het bijna niet meer uit om te zwijgen tegen iedereen.
winnie proficiat met je zwangerschap, ja het ligt dicht bij elkaar voor ons.
Weet je al wanneer je uitgerekend bent?
Ik heb nog een vraagje, ik doe heel zwaar werk, met zware gewichten sleuren en zo.
Zou dat kwaad kunnen voor de zwangerschap?
groetjes
Annelies
lies
21 December 2008, 13:57
Ik heb nog een vraagje, ik doe heel zwaar werk, met zware gewichten sleuren en zo.
Zou dat kwaad kunnen voor de zwangerschap?
het is belangrijk dat je voldoende rust, en je niet forceert: als je voelt dat het niet gaat, niet doen...misschien iemand op je werk inlichten?
Aan de andere kant: mijn gyne en ha zeggen allebei dat een zwangerschap die foutloopt door iets zwaars te tillen geen goede zwangerschap is.
wat ik merk is dat ik het gewoon niet kan, momenteel. ik ben doodop als ik een krat water van de auto naar de keuken draag. Dus doe ik het niet meer....
snoezel
21 December 2008, 20:41
zware dingen heffen is echt wel niet zo goed hoor...
zou het eens aan je gyne vragen
Nes
21 December 2008, 22:16
Mij hebben ze van in het begin van de zwangerschap verboden zware dingen te dragen. Dus ik moet snoezel gelijk geven dat het niet goed is.
En vraag het idd aan je gyne. Het zou erg zijn je kindje daardoor te verliezen he.
mini
22 December 2008, 10:17
Euhm... op mijn werk moet'k ook de hele dag zware dingen versleuren en m'n gyné had bij m'n zwangerschap gezegd dat, het niet wetenschappelijk bewezen is dat zware dingen versleuren een rechtstreeks effect hebben op een MK of dergelijke. Maar dat ik het toch zoveel mogelijk moest laten.
Dat was gemakkelijk gezegd :/
Op andere websites en forums staat meestal het volgende: mocht je zwangerschap daardoor slecht aflopen, dan is het teken dat het toch niet goed zat. :/
winnie
22 December 2008, 10:36
hey Annelies,
een precieze datum heb ik nog niet, daarvoor zal ik nog moeten wachten tot 13 januari aangezien ik nogal onregelmatig was. De huisarts kon me enkel vertellen dat ik 4-6 weken ver ben. Heb jij het ondertussen al aan jou ouders/familie verteld?
Groetjes
Nes
22 December 2008, 12:19
Mini, vraag het misschien ook eens aan je huisarts. Zo weet je twee gedachten. En desnoods het gedacht van een derde dokter. Mijn ha en mijn gyne hebben het me alletwee verboden. Mijn schoonma mocht ook niet en die heeft het toch gedaan met als gevolg een probleem aan de teeltballen van het kind.
Mijn collega zit hier te kwaken vandaag dat het niet normaal is, die kan geen twee minuten zijn mond houden en ik kan me daardoor niet concentreren. Het begint me echt tegen te steken. Straks heeft die een snauw terug he. 'K moet m'n werk echt afkrijgen voor het nieuwe jaar. Negeer hem nu en ik denk dat het werk. Duim voor me he. Ik word hier zot. Ik verdraag geen drukte meer als ik me moet concentreren. Iemand nog problemen mee?
Annelies
22 December 2008, 18:37
hey meisjes,
ik heb goed nieuws, heb deze morgen bloed laten trekken,
heb daarnet gebeld voor de uitslag. De hcg is zeer goed gestegen.
ik moet morgen nog eens terugbellen voor de uitslag van mijn progesteron, hopelijk is dat ook goed.
dan ziet het er voor mij eindelijk een beetje positief uit.
eigenlijk hou ik er nog altijd rekening mee dat het zou kunnen mislopen, maar ik mag niet te negatief denken.
voor de moment voel ik mij super!!!!!
groetjes
Annelies
Nes
22 December 2008, 19:29
Alé Annelies dat is goed nieuws!!! Ik duim nog altijd voor jou morgen.
Geniet ervan
Annelies
26 December 2008, 09:47
hey,
minder goed nieuws,
ik heb gisteren serieuze bloedingen gekregen. leuke kerstdag was het niet echt.
deze morgen is er al bloed getrokken, vanavond ga ik weten of het weer verkeerd gaat aflopen,
dat is dan al miskraam nummer drie.
Kimmy
26 December 2008, 10:05
och, nee, annelies! dat zou vreselijk zijn...
ik leef met je mee!
xxx
Laurence
26 December 2008, 10:51
Oh nee, en dan nog op zo'n dag.
Wanneer heb je de uitslag van je bloedonderzoek?
Annelies
26 December 2008, 11:03
Vanavond om 18u mag ik bellen
ben zo bang
taschkevdv
26 December 2008, 13:37
hey annelies
oh nee echt erg om te horen!ik duim alvast dat het niet is wat je denkt...laat zeker iets weten als je het nieuws hebt gekregen!
mini
26 December 2008, 14:57
Oh nee :/ :/
Ik hoop dat het geen MK is :/
Ik duim voor je
ka80
26 December 2008, 15:07
We leven met je mee Annelies!! Nog 3 uurtjes voor de uitslag, we duimen mee voor hopelijk toch nog goed nieuws,... veel moed,...
Laurence
26 December 2008, 16:08
Misschien een kleine geruststelling, maar ik had ook een hevige bloeding op 6 weken, en er was niets aan de hand, ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat het geen MK is.
ka80
26 December 2008, 16:26
Ik had ook een bloeding op 5 weken zoiets (dacht dat het mijn regels waren). Ik was wel wat bloed verloren maar echt een heel hevige bloeding was het nu ook weer niet. Hoop voor jou dat het dat ook is,... en dat alles goed gaat gaan.
Annelies
26 December 2008, 16:40
hey, merci voor de steun allemaal.
de tijd gaat zo traag voorbij. Ik wou dat het al 18u was.
ik werk in een winkel, en het moet juist lukken, er stonden hier net 2 vrouwen die elkaar al een tijdje niet meer hadden gezien.
en die ene vertelde met veel zwier dat ze zwanger was en dat alles zo fantastisch gaat.
Ze waren vandaag gaan kijken voor een kamer, enz...
het voelde alsof er een mes door mijn hart sneed.
ik gun het haar wel, maar ik loop zelf zo zenuwachtig, dat ik het zo erg vond.
mini
26 December 2008, 16:50
Ik herken je gevoel Annelies. Toen ik de zaterdag op't spoed had gezeten, vanwege mijn bloedverlies, was ik vergeten om een briefje te vragen, zodat ik thuis was.
De maandag ben ik achter een briefje geweest bij de HA. En toeval of niet, twee vroegere klasgenoten zaten toen ook in de wachtzaal. De één was 25 weken en de ander 16 geloof'k. En die waren ook vol lof aan't babbelen over hun zwangerschap. En dan vroeg één van hen aan mij: "Denken jullie nog ni aan kindjes?!"
Ik had ook zo'n ferme steek toen :/ en ik heb ferm op m'n tanden moeten bijten, maar 'k geloof wel dat ze de tranen in m'n ogen hebben gezien.
véél sterkte meid, hopelijk krijg je goed nieuws.
Het is je van harte gegund!
Nes
26 December 2008, 18:04
Oei Annelies hoe erg!!! En weet je al iets? Ik duim voor jou. Laat iets weten.
Annelies
26 December 2008, 18:23
hey iedereen,
deze morgen zei de dokter dat mijn hcg moest gestegen zijn tot 10000, maar rara het was 20000.
hij vond dit zeer positief. hij wil toch maandag een echo doen, om toch eens te kijken of alles in orde is.
dus maandag zal ik zekerder zijn dat alles ok is.
ik heb terug een beetje hoop!!!
Nes
26 December 2008, 19:00
Hoo Annelies, das toch al goed nieuws he!!! Ik blijf voor je duimen.
En als het je gerust kan stellen. Ik heb regelmatig bloed verloren de eerste maanden van mijn zwangerschap. Alsof ik mijn regels had. Ik denk dat het is overgegaan na 2 maand en een half.
Volhouden en positief denken.
Hou ons zeker op de hoogte!!! Ik ben zo blij voor jou.
ka80
26 December 2008, 19:02
JOEPIEEEE super goed nieuws! Laat ons weten hoe het gegaan is he maandag! x
Laurence
27 December 2008, 10:21
Dat is nu is goe nieuws. Straks vertelt de gyné jou maandag dat het een tweeling is.
Je HCG is toch dubbel zo hoog, dus wie weet?
L@yla
27 December 2008, 12:47
hoi
annelies al nieuws, ik hoop dat alles in orde is:)
gr
layla
mini
27 December 2008, 12:57
Een vriendin van me verloor ook heel wat bloed. Ze dacht toen ook dat het misging. Ze was ongeveer even ver als u. Maar het bleek innestelingsbloed te zijn.
Nes
28 December 2008, 12:48
Bloed wil dus idd niet zeggen dat er direct iets mis is. En zeker niet in het begin van de zwangerschap.
Annelies
29 December 2008, 18:06
hey,
ik heb telefoon gekregen van de gyne, ik mocht vandaag gaan voor een echo om te kijken of er iets mis was, door dat bloedverlies.
maar hij heeft een bevalling gehad en ik mag pas vanavond om 21u30 gaan.
hopelijk goed nieuws.
het zal dus voor morgen zijn dat ik verslag uitbrengen of het goed gegaan is of niet!
ka80
29 December 2008, 18:16
Om half 10,... die stoppen precies ook niet snel met werken maar des te beter voor u! Hopelijk breng je ons goed nieuws morgen!
x
Nes
29 December 2008, 22:54
Hey Annelies vervelend dat je nu nog langer hebt moeten wachten maar tof dat je toch nog mag gaan vanavond. Ik hoop dat alles goed is. Laat ons zeker iets weten.
Annelies
30 December 2008, 08:13
hey,
ik denk dat ik goed nieuws heb!
ik ben nog maar 6 weken ver, dus veel was er nog niet te zien op de echo, enkel een vruchtzakje.
In dat vruchtzakje was er nog niets te zien, (wat ik raar vond), maar volgens de dokter is alles normaal.
ik weet dus niet goed hoe ik me erbij moet voelen.
ik moet op 12 jan teruggaan, om terug bloed te laten trekken en een 2de echo.
hopelijk is er dan wat meer te zien van onze kleine spruit,
als tegen 12 jan alles nog in orde is dan ben ik al verder in mijn zwangerschap dat bij mijn miskraam. Dat zal voor mij al zo een opluchting zijn!
Laurence
30 December 2008, 08:58
Dat is goed nieuw Annelies. Ben super blij voor jou.
Dat hij nog ni veel kon zien op de echo is normaal denk ik, en je hcg is mooi hoog,dus geen reden meer tot paniek :)
Nes
30 December 2008, 13:46
Annelies, ik ben echt blij voor jou!!! Gelukkig. Nu ben je meer gerust he.
lies
30 December 2008, 15:49
als tegen 12 jan alles nog in orde is dan ben ik al verder in mijn zwangerschap dat bij mijn miskraam. Dat zal voor mij al zo een opluchting zijn!
hey annelies, dat is net hetzelfde als bij mij. ik moet 12/01 gaan, en dan ben ik normaal 10 weken. Vorige keer was de vrucht gestopt met groeien op 8 weken.
dat wordt een spannende dag voor ons, hé.
lies
ka80
30 December 2008, 15:53
Veel geluk Lies en Annelies, hoop echt dat alles goed verloopt voor jullie !!
snoezel
30 December 2008, 17:04
t is normaal dat je op zes weken enkel nog maar een vruchtzakje ziet hoor!
toch positief nieuws al hé!
ik duim voor de volgende echo hoor!!!
Annelies
7 January 2009, 10:36
hey allemaal,
tis al een tijdje dat ik hier niet meer ben geweest.
ik heb deze nacht een slechte droom gehad. Het ging over de echo van maandag. De dokter kwam me vertellen dat het hartje niet klopte.
ik heb zo een schrik om alles nog eens mee te maken.
ik heb ook vaak buikpijn, heel laag, is dat normaal???
was het maar al 12 jan dan weet ik zeker of alles goed is of juist niet!
Nala'tje
7 January 2009, 10:40
hey annelies,
ik dank dat je angst wel normaal is, gezien wat je eerder al meemakte.
ik ben iets minder ver dan jou, en ik heb ook vaak lage buikpijn, dit zou normaal zijn.
ik duim in alle gevan met je mee voor maandag!!!
veel liefs
snoezel
7 January 2009, 13:51
die buikpijn heel laag zou van de innesteling zijn!
heel normaal dat je je zorgen maakt hoor!
heb ik ook 37weken lang gedaan...
en nu nog meer :s
Nes
7 January 2009, 18:27
Die pijn is idd normaal. Als het te hard was moest ik rusten van de gyne of proberen het te kalmeren met een warm badje want wonderen deed voor mij!
lies
8 January 2009, 10:31
ik heb ergens gelezen dat in bad gaan niet goed is, is dat waar?
snoezel
8 January 2009, 11:24
je zou je bad niet te warm mogen maken maar ik weet niet hoe dat bij jullie zit,
mijn buik die zat nooit helemaal in het water hoor!
ik kon daar zelf heel goed van genieten van een badje
zeker op het einde ben ik dagelijks in een lekker warm badje gegaan,
hield het anders niet uit in mijn rug!
Nes
8 January 2009, 13:24
De reden waarom je bad niet te warm mag zijn is omdat je vruchtwater niet te warm mag worden. Je kindje kan dat niet goed verdragen. Ikzelf neem nog heel warme badjes. Mijn buik zit dus namelijk niet onder water. Zo is het lekker warm voor mij en normaal voor m'n kindje. Maar zoals snoezel zegt, anders verga ik het soms van de pijn aan mijn stitebeen.
Annelies
10 January 2009, 10:33
hey,
weer alarm deze morgen, heb enorm wat bloed verloren.
ik mag straks om 11u45 op controle gaan bij de gyné. heb echt krampen.
dus mijn controle van 12 jan heb ik al niet gehaald
hopelijk is alles nog steeds in orde
ik ben redelijk in paniek.
ka80
10 January 2009, 10:40
Arme Annelies!! Hou je sterk he, hopelijk is het vals alarm en gaat met de baby alles goed,.... ik duim alleszins voor je
lies
10 January 2009, 10:54
oh neen annelies. ik duim voor je. Laat je iets weten?
lies
Nala'tje
10 January 2009, 11:05
hey annelies ik duim ook mee!
hoop echt dat je je zorgen maakt om niets!!!
dikke knuffel
mini
10 January 2009, 12:39
Ik hoop dat alles ok is met je annelies en natuurlijk met de baby! :/
Laat ons iets weten!
Annelies
10 January 2009, 13:27
hey,
net terug van de dokter.
Volgens hem zag alles er normaal uit. het hartje klopte ook. 168 klopjes per minuut
Hij zag niet vanwaar de bloeding kwam. Dus nu moet ik rusten (wat niet echt mogelijk is, ben zelfstandige en de winkel moet openblijven)
voor de rest moet ik direct terug gaan mocht ik meer bloed verliezen, maar voor de moment ziet het ernaaruit dat de bloeding gestopt is.
ik moet niet maandag 12 jan maar maandag 19 jan terug gaan.
en kijken of dan alles voldoende is geëvolueerd.
ik hoop echt dat ik geen bloed meer verlies, brengt toch altijd heel wat spanningen mee.
groetjes
een opgeluchte Annelies
mini
10 January 2009, 13:33
Blij te horen dat alles goed gaat Annelies.
In de mate van het mogelijk, probeer het kalm te doen. :)
Laat uw ventje maar wa het huishouden en dergelijke doen :D
ka80
10 January 2009, 15:19
SUPER GOED NIEUWS!!! En nu aftellen naar 19 januari he, liefst zonder bloed!
groetjes
taschkevdv
10 January 2009, 16:19
hey annelies.
oef...al goed dat het er toch goed uitzag! hoop voor jou dat het 19januari nog steeds zo is.zal wel he, positief blijven...
Laurence
10 January 2009, 18:01
Hey Annelies, wat een opluchting. Begon al schrik te krijgen door dat allemaal te lezen. Ben blij voor jou dat het goed gaat :)
Op naar 19 jan :)
lies
10 January 2009, 21:53
super dat het ok is annelies. ik ben blij voor je.
en nu op 12/01 nog duimen voor mij é.
taschkevdv
11 January 2009, 17:31
ik duim voor je hoor lies!
Annelies
11 January 2009, 18:45
hey,
jullie kunnen niet geloven hoe een deugd het doet dat ik hier alles kwijt kan.
Veel mensen begrijpen me niet zo goed dat ik zo rap in paniek sla... maar met alles wat ik al heb meegemaakt, ben ik niet rap gerustgesteld.
Maar hier kan je gewoon jezelf zijn. ik vind dit zo fantastisch.
Lies, ik hou mijn beide duimen omhoog voor morgen, ik hoop dat bij jou ook alles ok mag zijn. Laat je iets weten.
Ik moet nu tot 19 jan wachten op nog eens nieuws. Hopelijk niet weer bloedverlies tegen dan.
lieve groetjes
Annelies
ka80
11 January 2009, 20:53
Je zou van minder in paniek slagen,... ik zou dat ook hebben hoor! Allee, nog effe volhouden en binnen een paar weekjes is de "gevaarlijke" periode voorbij!! groetjes
Annelies
13 January 2009, 08:17
emotionele stress kan dat een invloed hebben op het baby'tje???
Kimmy
13 January 2009, 10:06
in mijn prenatale les zag ik dat dit inderdaad tot bij de baby komt maar dat dit niet betekent dat je steevast elke (emotionele) stress uit de weg moet gaan: je baby'tje mag ook al voelen dat het ok is om eens stress te hebben als je er maar goed mee omgaat en het probeert weg te werken en op andere momenten relaxed en zo...
lies
13 January 2009, 10:08
emotionele stress kan dat een invloed hebben op het baby'tje???
het schijnt, ja. maar dat zorgt er hoegenaamd niet voor dat ik geen stress heb hoor.
bij mijn eerste zwangerschap had ik wel zeer veel stress: mijn grootvader is toen zwaar ziek geworden, mijn vader ook, wij woonden in een huis zonder ramen, enzovoort enzoverder.
ik was doodmoe dan, en mijn lichaam voelde zo kapot. Misschien dat dat allemaal wel wat invloed heeft gehad.
Annelies
20 January 2009, 08:35
hey allemaal,
ik ben gisteren op controle geweest bij de gyne.
het was fantastisch, ons kleine spruitje is 2,11cm groot, het hartje klopt zeer goed.
ik heb dat kleine dingetje zelf een kronkeling zien maken, geweldig gewoon.
alles ziet er goed uit, ik ben zo opgelucht.
rond 12 februari moet ik gaan voor de nekplooimeting, als ook dat goed is, kan ik eindelijk zonder al te veel zorgen genieten van ons kleine wondertje.
Kimmy
20 January 2009, 10:51
fijn, é, Annelies!
nu is het nog gewoon heel effe doorbijten tot 12 weken maar je moet ervan uitgaan dat alles in orde is, é...
geniet ervan!
liefs
Kimmy
L@yla
20 January 2009, 11:30
annelies,
super dat alles in orde is, ik ben blij voor je!
lies
20 January 2009, 11:49
joepie annelies! ik ben zo blij voor je!
Nala'tje
20 January 2009, 13:34
hey annelies,
dat is goed nieuws!!!!
hopen dat deze 3 weken snel voorbij gaan, dan kan je echt beginnen genieten van je zwangerschap!!!
groetjes
snoezel
20 January 2009, 13:58
super annelies!
begin er nu maar al van te genieten hoor :)
winnie
20 January 2009, 15:17
Hey Annelies,
das echt super he als je dat mini mensje ziet. Ik ben vorige week langsgeweest bij de gyne en toen konden we ook al een mensje herkennen met een hoofdje, arm- en voetknopjes :) Ook het horen van de hartslag was een bijzonder moment. Wij mogen nu ook op 12 februari teruggaan voor een nekplooimeting. Hopelijk is het snel zover en vanaf dan kunnen we toch wat geruster zijn.
groetjes
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.