Volledige versie bekijken : prenatale lessen
Kimmy
16 December 2008, 17:55
hoi hoi,
ik heb mij en Tim vandaag ingeschreven voor een prenatale cursus bij de Kraamvogel in Antwerpen. Dat zijn 10 lessen waarvan 5 ervan door vroedvrouw gegeven.
Zijn er nog mensen die zoiets (of misschien zelfs die in Antwerpen van de Kraamvogel??) volgen? Of volgden?
liefs,
Kimmy
rienemieke
16 December 2008, 18:51
ik heb dit gewoon bij mijn kinesist gedaan!
tof om te doen!
je bent dan echt voorbereid op de bevalling!
Nes
16 December 2008, 22:20
Ik heb zo mijn twijfels over die dingen. Das ieder zijn gedacht natuurlijk. Wat zie je daar dan Rienemieke dat je zo voorbereid bent?
snoezel
17 December 2008, 08:59
ik heb alleen zwangerschapsyoga en naar de kiné geweest.
en die yoga vond ik eigenlijk gewoon leuk om te doen met die andere zwangere vrouwen erbij.
was eens een avondje weg en niemand die raar keek omdat je niet op je rug kon blijven liggen big_smile
in het ziekenhuis leren ze je hoe je je kindje moet wassen, pamper aandoen, ... hoeveel voedingen en zo...
ik had zoveel opgezocht dacht dat ik alles wist en de moment dat onze kobe er was wist ik niks meer! maar daarom is het ook zalig dat je bijna een weekje in het ziekenhuis ligt hé. als je niet zeker bent bel je gewoon eventjes smile
Mrs O.
17 December 2008, 09:50
Ik ga is kijken voor die yoga... lijkt mij wel interessant... truukjes om te ontspannen zijn zeer handig voor mij aangezien ik een zenuwpeeske ben
Kiné weet ik nog ni of ik ga doen, spaar da precies liever op voor derna (want da kan ook he?)
Kimmy
17 December 2008, 10:35
ik vind het leuk om die lessen te gaan volgen omdat mijn man meegaat en het eigenlijk een beetje "onze avond met drie" gaat zijn! ervoor samen een hapje eten, daarna 2 uur alleen maar over babybeer praten en vervolgens samen naar huis vol nieuwe weetjes, zalig vooruitzicht vind ik het...
Mrs O.
17 December 2008, 10:43
ja das waar !!! lijkt me zéér aangenaam
Ik heb qua avondactiviteiten vrij saaie vooruitzichten..; Tim heeft avondwerk gevonden en is dus elke avond tot ongeveer 22u ni thuis, ook ni op zaterdag en op zondag (dan werkt hij in namiddag)... Hij gt vanaf januari terug full time nederlands gn volgen, dus is een goei bijverdienste, da wel...
Nes
17 December 2008, 18:14
Ik weet echt niet wel doen. Zo lessen ivm wat je moet doen voor je baby lijkt me wel interessant, maar voor de rest.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.