PDA

Volledige versie bekijken : Witverlies voor eisprong

Evelyn
16 December 2008, 17:00
Ik heb vandaag dat specifiek witverlies waar ze over spreken de dag voor eisprong...Is het dan eigenlijk het beste dat we vandaag oefenen of morgen?? (waarschijnlijk best allebei, maar het moet plezant blijven natuurlijk ;-) )

sunshine
16 December 2008, 17:59
Vandaag ;-). Je moet 10 uur voo je eisprong klussen ideaal gezien.

jolien
16 December 2008, 18:41
ik zou ook vandaag kiezen, want het kan zijn dat je uw eisprong vandaag nog hebt. En als je wacht tot morgenavond kan het te laat zijn. Alle dagen klussen is eigenlijk niet zo goed i.v.m. de zaadcellen. Om de 2 dagen is perfect. ik had gisterenavond en deze morgend rekbaar, vruchtbaar slijm. Ik moest normaal gisteren of vandaag mijn eisprong hebben. Spannend hé. Wij mogen binnen 2 weken misschien testen en hebben hopelijk een positieve test.

Groetjes

Evelyn
16 December 2008, 19:38
hihi kzal er is invliegen dan!!! :D
Ha jolien...Leuk!! zelfde timing!! Ik ben benieuwd...
greetz

taschkevdv
17 December 2008, 10:04
ik heb het ook gedaan op de dag dat ik het had.Het heeft blijkbaar toch geholpen :)

chikaka
17 December 2008, 12:02
Wij hebben het ook gedaan op de dag zelf maar zonder resultaat...

Is dit normaal?

sunshine
17 December 2008, 13:03
Zelfs als je het op de juiste moment doet, heb je nog maar 30% kans dat alles goed loopt, wat dus helemaal niet veel is hé, en van die 30% is er dan nog eens 60% dat niet innestelt, dus dat kan inderdaad heel normaal zijn, dat het niet gelukt is ook al doe je het op de dag zelf!

chikaka
17 December 2008, 13:21
Bedankt Sunshine,

Ik dacht al dat ik vruchtbaarheidsproblemen zou hebben want tegenwoordig hoor je dit toch wel veel...

isabelga
17 December 2008, 16:57
ik heb vandaag mijn eisprong en ben nog nooit zo slecht geweest! Deze ochtend misselijk, buikpijn, hoofdpijn, ... pijnlijke borsten. precies de eerste dag van mijn maandstonden....

jolien
17 December 2008, 19:17
Hey

Ik moest normaal maandag of gisteren mijn eisprong gekregen hebben, gisterenavond kreeg ik lichte pijn in mijn onderrug. Deze morgend ongi pijn en lichte druk, is dan weg gegaan en vandaag nog een paar keer opgekomen. ZOu dat mij eisprong dan geweest zijn vandaag of wat zou dat kunen zijn. Van mijn eerste zwangerschap had ik ook ongi pijn en druk maar wel later, juist een paar dagen voor ik normaal ongsteld moest worden.

Groetjes

veerle
17 December 2008, 21:46
Hi Chikaka,

wij hebben ook al vaak geklust op de dag van mijn eisprong (wel niet met ovutesten maar,
ik ga ook voort op mijn witverlies) en het is nog steeds niet raak bij ons...
Ik denk dat er ook een portie geluk bij moet zijn!!

xxx
xx
x

Evelyn
2 January 2009, 17:09
Ik heb tijdens heel mijn cyclus maar één keer rekbaar witverlies gehad en dat was toen op 16 december...Ik ben dus volgens dat geweldige trukje al 3 dagen overtijd, maar ik ben niet zwanger. Blijkbaar toch niet zo'n geweldig trukje, want ik moet mijn eisprong dus blijkbaar veel later gekregen hebben aangezien ik nog steeds geen MS heb...
Het lichaam is iets raars...

mini
2 January 2009, 17:20
Ik zou toch niet teveel vertrouwen op dat trucje. Je zal hoogstwaarschijnlijk een latere eisprong gehad hebben of je lichaam is wat in de war, of mss heb je toch te vroeg getest.
Ik vrees dat er niets anders opzit dan nog een paar dagen te wachten eventueel een nieuwe test te doen op maandag of naar de HA te gaan voor een bloedtest.
Véél succes in ieder geval.

Evelyn
2 January 2009, 17:50
Bwa nee, de MS zullen spontaan wel komen...Gewoon straf dat ze zelfs in wetenschappelijke artikels durven beweren dat die trucs werken ;-) Ik zal inderdaad mijn eisprong later gekregen hebben, maar toen was ik stevig ziek, dus ni geoefend...Op naar de volgende ronde!!!!

jolien
3 January 2009, 14:22
Hey Evelyn

Ik heb juist hetzelfde voor als jou, mijn eisprong was 15 of 16 december normaal toch, ik ben nu nog steeds niet ongesteld en heb ook negatief getest. Kan misschien zijn dat ik ook later eisprong gehad heb, wij hebben wel verder geklust. Vind het ook raar, als ik niet zwanger ben waar blijven die regels dan. Ik ga maandag nog een testje doen.

Veel succes
Groetjes

lies
3 January 2009, 19:33
hm. bij mij klopt dat wel hoor, dat witverlies. Maar je moet wel minimum 14, en beter nog 16 DPO (dagen post ovulatie) zijn voor je positief kunt testen.

Aan de andere kant: cyclussen, dat is zoiets raars. grillig en onvoorspelbaar. bovendien: ook als je rond de eisprong klust heb je nog maar zo'n 30% kans op een bevruchting die ok is. En dan heb je nog eens 1 kans op 4 dat het in de eerste 12 weken fout gaat....

ik heb trouwens ooit eens een maand mijn regels overgeslagen. Zomaar. De dokter wist ook niet hoe het komt, soms doen vrouwenlichamen dat....