PDA

Volledige versie bekijken : pijnlijke schopjes en baarmoederpijn

ka80
15 December 2008, 21:30
Hallo

Ik ben nu in de 25ste week en ik heb sinds een paar dagen gedurende ongeveer een half uur per dag (vooral 's avonds) een heel pijnlijke baarmoeder, alsof ik zwaar mijn regels heb, daarna trekt de pijn weer weg. Komt dit door het uitzetten van de baarmoeder en het toenemende gewicht van de baby of is het iets anders? Herkent iemand dit?

Verder geeft onze baby me soms van die fantastische schoppen (rechts onder) die precies recht op een zenuw uitkomen en me van die pijnscheuten geven. Hier maak ik me nu wel echt geen zorgen over maar hebben jullie ook soms pijn door de geactiveerde spiermassa van jullie baby? Kunnen jullie hem doen verplaatsen zodat hij zich kan uitleven op een ander orgaan? Zo ja, hoe doen jullie dat zonder hem te storen in zijn gymles?

bedankt en groetjes allemaal!
ka

snoezel
15 December 2008, 21:40
ik had last van krampen in mijn buik...
was door een magnesium tekort. hebt dat toen bij moeten nemen maar dat moet je eerst aan je gyne vragen.

die pijnlijke schopjes die horen erbij :D
gezellig hé!
wat bij mij wel hielp was om dan een beetje met hem te spelen. als ik op mijn buik tikte kwam hij meestal die richting ook uit...
maar ja, als het daar nu eenmaal plezant is ging hij ook weer snel die richting terug uit :s

Nes
15 December 2008, 22:10
Gisteren had ik rechts onderaan (iets lager of de milt) pijnlijke steken. Ik denk ook dat dit de baby kon zijn.? Voor de rest, krampen heb ik niet maar ik voel wel iets. Ja, hoe moet ik het omschrijven. Alsof mijn baarmoeder samentrekt. Maar dit duurt nooit echt lang maar komt regelmatig voor. Harde buiken? Meestal beweegt die dan ook.
Ja, ik moet zeggen dat ik regelmatig mijn vitamines vergeet te nemen. Spijtig om zeggen maar ik kan er niet aan doen.
En Snoezel, das een handige tip! Merci.
Grts